Przetargi.pl
Remont - wzmocnienie istniejących nawierzchni dróg gminnych w miejscowościach Urbańszczyzna, Bocheń oraz drogi powiatowej nr 2721 E Zabostów Mały - Zabostów Duży na terenie Gminy Łowicz

Urząd Gminy Łowicz ogłasza przetarg

  • Adres: 99-400 Łowicz, ul. Długa 12
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8376804 , fax. 046 8373539
  • Data zamieszczenia: 2009-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Łowicz
    ul. Długa 12 12
    99-400 Łowicz, woj. łódzkie
    tel. 046 8376804, fax. 046 8373539
    REGON: 00054921700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont - wzmocnienie istniejących nawierzchni dróg gminnych w miejscowościach Urbańszczyzna, Bocheń oraz drogi powiatowej nr 2721 E Zabostów Mały - Zabostów Duży na terenie Gminy Łowicz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest a) Remont - wzmocnienie istniejącej nawierzchni bitumicznej drogi w miejscowości Urbańszczyzna, poprzez wykonanie nowej nawierzchni asfaltowej na odcinku drogi o długości 330 mb i szerokości 3,70 m oraz o długości 235 mb i
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, w szczególności: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, oraz udokumentują to poprzez złożenie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień do wykonywania działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, i w tym względzie: a) Warunek: wykażą i udokumentują, iż w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - za ten okres) wykonali co najmniej 2 roboty tożsame - o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem tego zadania, tj. wykonanie nakładki asfaltowej drogi o wartości nie niższej niż 200 000,00 PLN brutto każda. Wykonana robota tożsama musi być poparta dokumentami potwierdzającymi, że została wykonana z należytą starannością, np.: referencje; opinie lub listy polecające; kopie protokółów odbiorów końcowych z wyszczególnionym zakresem rzeczowym, wartością oraz oceną jakości wykonanych robót. b) Warunek posiadają minimum jedną osobę z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - inżynieryjnej w zakresie: dróg i nawierzchni, posiadającą prawo pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz udokumentują to poprzez złożenie aktualnych zaświadczeń, dokumentów, informacji potwierdzających na dzień składania ofert, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, 5) złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami wymaganymi treścią siwz, 6) spełnią określone ustawa Prawo zamówień publicznych oraz siwz wymagania. 2. Ocena spełniania wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów jest możliwe zgodnie z art. 26 ust. 3 i 4 ustawy. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 3. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne): a) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. b) W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: - w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzący w skład konsorcjum/spółki cywilnej oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, - oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie, - wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników, Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. - wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem), - wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę; w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum/spółki cywilnej, a nie pełnomocnika, - wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za nie wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, wykonawca składa następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie (np. konsorcjum) ww. dokument musi być złożony przez każdy podmiot. 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie zaświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot. 3) Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: 1) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, np. referencje; listy polecające; opinie; kopie protokółów odbiorów końcowych z wyszczególnionym zakresem rzeczowym, wartością oraz oceną jakości wykonanych robót. Warunek: Sporządzony wykaz musi zawierać co najmniej 2 roboty tożsame - o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem tego zadania, tj. wykonanie nakładki asfaltowej drogi o wartości nie niższej niż 200 000,00 PLN brutto każda. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. dokument, podmioty mogą złożyć łącznie. 2) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 3) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt 2), Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 3) Dokumenty stwierdzające, że osoba, która będzie kierować wykonaniem zamówienia posiada wymagane uprawnienia, to jest uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie: dróg i nawierzchni, posiadającą prawo pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, z aktualnym potwierdzeniem przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokumenty wymienione w pkt 2, podmioty mogą złożyć łącznie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lowicz.bipst.pl (zakładka PRZETARGI 2009 r.)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach