Gmina Orla ogłasza przetarg
- Adres: 17-106 Orla, ul. Mickiewicza 5
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 085 730 57 81 , fax. 085 730 57 80
- Data zamieszczenia: 2014-07-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Orla
ul. Mickiewicza 5 5
17-106 Orla, woj. podlaskie
tel. 085 730 57 81, fax. 085 730 57 80
REGON: 05065960000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.orla.samorzady.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont - modernizacja budynku świetlicy w miejscowości Dydule gm. Orla oraz budowa zjazdu publicznego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest remont - modernizacja budynku świetlicy w miejscowości Dydule gm. Orla oraz budowa zjazdu publicznego. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) remont budynku świetlicy w miejscowości Dydule gm. Orla: a) roboty rozbiórkowe: pokrycia dachowego z blachy trapezowej, łat dachowych; zadaszenia schodów, szalówki drewnianej na ścianach budynku; drzwi zewnętrznych; b) roboty przy ścianach zewnętrznych: pokrycie ścian szalówką drewnianą z dociepleniem wełną mineralną, wymiana okna drewnianego na PCV na strychu, montaż drzwi zewnętrznych blaszanych, ocieplenie cokołu budynku styropianem z wykonaniem tynku mozaikowego; c) wykonanie pochylni dla niepełnosprawnych, remont schodów zewnętrznych oraz utwardzenie terenu kostką betonową, o grubości 8 cm na powierzchni 199,15 m? d) remont dachu: wykonanie nowego zadaszenia schodów opartego na czterech słupach drewnianych, ołacenia dachu, wykonanie pokrycia dachowego z blachy (blachodachówki) koloru brązowego, montaż wyłazu dachowego, montaż rynien i obróbek blacharskich 2) budowę zjazdu publicznego z drogi powiatowej Nr 1746 B do świetlicy wiejskiej w Dydulach na działce ozn. nr geod. 30: a) roboty ziemne - wykonanie wykopów, b) ułożenie rury pod zjazdem o średnicy 40 cm, o długości 9 m, c) wykonanie warstwy odsączającej z piasku, o grubości 30 cm, d) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubości 20 cm, e) wykonanie nawierzchni żwirowej (poboczy) o szerokości 1m każde, f) wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm, o powierzchni 40 m? (szerokość jezdni 5m), 3) utwardzenie gruntu w pasie drogi powiatowej Nr 1746B przy budynku świetlicy: a) roboty ziemne - wykonanie wykopów, b) wykonanie warstwy odsączającej z piasku, o grubości 30 cm (178,30 m?), c) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubości 20 cm (159,75m?), d) ustawienie krawężników betonowych 15x30 cm, o długości 31,10 m, e) wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm, o powierzchni 159,75 m?. UWAGA - Wykonawca winien sporządzić oddzielnie kosztorys ofertowy na zakres robót budowlanych wymieniony w pkt 1, który będzie dofinansowany z środków europejskich, a oddzielnie na zakresy robót wymienionych w pkt 2 i 3 (łącznie), które będą realizowane z środków własnych gminy. Wybrany Wykonawca, po realizacji zadania winien złożyć kosztorysy powykonawcze, z takim samym podziałem robót. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, a jednocześnie oznacza to, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności, niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia w zakresie rzeczowym ujętym w projekcie budowlanym (zał. Nr 2), specyfikacji technicznej (zał. Nr 3), przedmiarze robót (zał. Nr 4). Jakość dostarczonych i zastosowanych podczas realizacji przedmiotu zamówienia materiałów, wyrobów i elementów musi być zgodna z normami, atestami, świadectwami, certyfikatami dopuszczenia do stosowania i ustaleniami dokumentacji technicznej. 4. Wykonawca udzieli 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane liczonej od dnia odbioru przedmiotu wykonanego zamówienia przez Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.orla.samorzady.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Radziłów
Dodano: 2016-07-27 - Robota budowlana: Remont magazynu środków bojowych nr 26 na terenie JW. w Osowcu
Dodano: 2016-07-27 - Modernizację pokrycia dachowego wraz z niezbędną obróbką blacharską w DPS w Czerewkach
Dodano: 2016-07-27 - Remont pomieszczenia stołówki w DPS w Czerewkach
Dodano: 2016-07-27 - Głęboka termomodernizacja kompleksu Gminnego Zespołu Szkół w Michałowie.
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. Remont i adaptacja pomieszczeń szkolnych na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy
Dodano: 2016-07-27 - Wymiana ogrodzenia w Zespole Szkół nr 8 w Suwałkach
Dodano: 2016-07-27 - Remont dwóch łazienek w budynku Pływalni przy ul. Wojska Polskiego 2 w Suwałkach
Dodano: 2016-07-27 - Robota budowlana z podziałem na trzy części: Część 1 - Remont pomieszczeń I piętra budynku sztabowego nr 1 na terenie JW. w Białymstoku; Część 2 - Remont pokrycia dachowego budynku nr 5 na terenie JW. w Białymstoku; Cześć 3 - Konserwacja pomieszczeń w budynku nr 21 Węzła Łączności na terenie JW. w Białymstoku
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa obiektu administracyjnego na bibliotekę gminną
Dodano: 2016-07-26