Przetargi.pl
Remont 5 pustostanów - lokali mieszkalnych będących w zasobie mieszkaniowym Gminy Miejskiej Bielsko-Biała w podziale na 5 części

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku-Białej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-300 Bielsko-Biała, ul. Lipnicka 26
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8162951 wew.122 , fax. 033 8145931
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku-Białej
    ul. Lipnicka 26 26
    43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 033 8162951 wew.122, fax. 033 8145931
    REGON: 07001907700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zgm.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont 5 pustostanów - lokali mieszkalnych będących w zasobie mieszkaniowym Gminy Miejskiej Bielsko-Biała w podziale na 5 części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie robót remontowych w pięciu lokalach mieszkalnych, zgodnie z zakresem robót okreslonych w przedmiarach robót oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452113411
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, a ponadto spełniają warunki zawarte w niniejszej specyfikacji. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o następujące parametry: a) uprawnienie do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi, oraz złożenie wymaganych oświadczeń, celem wykazania, iż nie podlegają wykluczeniu z postępowania, b)posiadanie w dyspozycji osoby(ób) przewidzianej(ch) do kierowania robotami przy realizacji niniejszego zamówienia, która(re) posiada(ją) uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, jest(są) wpisana(ne) na Listę Izby Inżynierów Budownictwa i posiada(ją) wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, c)posiadanie w dyspozycji osób przewidzianych do realizacji zamówienia posiadających wymagane uprawnienia w zakresie branży elektrycznej oraz w zakresie branży instalacyjnej c.o, wod-kan, gaz., lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia Wykonawcy takich osób - zdolnych do wykonania zamówienia, d)zrealizowanie w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 1 robotę budowlaną, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. Przez roboty odpowiadające przedmiotowi zamówienia Zamawiający rozumie wykonanie robót ogólnobudowlanych, elektrycznych, instalacyjnych w zakresie c.o., wod-kan, gazowych, e)przedłożenie wymaganych dokumentów, wymienionych w rozdz. V specyfikacji istotnych warunków zamówienia, f)przedłożenie ceny oferty, nie zawierającej błędów w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 87 ust. 2 ustawy, Zamawiający oceni spełnienie warunków przez Wykonawcę na podstawie dołączonych do oferty wymaganych dokumentów. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Na podstawie art. 89 ustawy nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie odrzuceniem oferty z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do siwz), 2) oświadczenie w trybie art. 44 ustawy, że spełniają warunki udziału w postępowaniu, spełniają wymagania art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy (załącznik nr 3 do siwz), 3) aktualny odpis wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, 4) oryginał pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę, 5) w przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (konsorcjum) - ustanawiają oni pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego z uwzględnieniem wymogu odpowiedzialności solidarnej. W takich wypadkach każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w Rozdziale V, pkt. 2 i 3. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne, 6) kosztorys ofertowy szczegółowy wykonany na podstawie wizji lokalnej i przedmiaru robót opracowany szczegółową metodą kalkulacji kosztorysowej, zawierający ceny jednostkowe poszczególnych robót w kolejności ujętej w przedmiarze, obejmujący rodzaje zastosowanych materiałów z uwzględnieniem wszystkich parametrów i wymogów technologicznych ujętych w przedmiarze robót oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 7) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia (załącznik nr 4 do siwz), 8) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 7, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 9) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Należy dołączyć kserokopie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności; a) konstrukcyjno-budowlanej (wymagane dla osoby przewidzianej do kierowania robotami), b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, c) w przypadku robót elektrycznych - świadectwo kwalifikacyjne D i E uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, d) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, e) w przypadku robót instalacyjnych c.o., wod-kan, gaz - świadectwo kwalifikacyjne E uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji gazowych, e) dodatkowo należy dołączyć kserokopie zaświadczeń potwierdzających przynależność ww. osób do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, 10) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych w tym instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji elektrycznych, centralnego ogrzewania, wod-kan i gazowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia (razem nie mniejszej niż 50% wartości składanej oferty). Wymaga się co najmniej 1 zrealizowanego zamówienia na roboty budowlane. (załącznik nr 5 - Wykaz ważniejszych realizacji). Wykaz robót winien zawierać: - nazwę i adres Zamawiającego zlecającego robotę, - wartość brutto zamówienia, - przedmiot wykonanych robót (zakres), - datę (rok) wykonania robót, 11) dokumenty potwierdzające, ze roboty budowlane wykazane w załączniku nr 7 do siwz zostały wykonane należycie, Zamawiający wymaga minimum 1 roboty odpowiadającej swoim zakresem, rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia (np. referencje od inwestorów lub protokoły odbioru końcowego robót itp.) od Zamawiających dla których były realizowane roboty, potwierdzające, że roboty o których mowa w pkt. 10 zostały wykonane z należytą starannością, referencje winny zawierać: - nazwę i adres Zamawiającego zlecającego robotę, - przedmiot wykonywanych robót (lokalizacja, zakres), - ocenę wykonania robót dokonaną przez Zamawiającego, - datę (rok) wykonania robót, 12) dane dotyczące zakresu prac przewidywanych do przekazania podwykonawcy, brak wskazania w ofercie przyszłego podwykonawcy oraz zakresu wykonywanego przez niego zadania skutkować będzie niemożliwością późniejszego ubiegania się Wykonawcy o zgodę na zatrudnienie podwykonawcy czy ustalanie zakresu powierzanych mu czynności. Wykonawca bezwzględnie zapewni, w umowach z podwykonawcami, aby suma wynagrodzeń ustalona w nich za zakres prac wykonywanych w podwykonawstwie nie przekroczyła wynagrodzenia przypadającego za ten zakres prac w jego ofercie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zgm.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach