Przetargi.pl
Remont 5 lokali mieszkalnych (pustostanów) i lokalu użytkowego, administrowanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na 5 części

Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 62-800 Kalisz, ul. Dobrzecka 18
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 598 55 00 , fax. 62 598 55 01
  • Data zamieszczenia: 2015-04-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych
    ul. Dobrzecka 18 18
    62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
    tel. 62 598 55 00, fax. 62 598 55 01
    REGON: 25052391600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbm.kalisz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład Budżetowy Gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont 5 lokali mieszkalnych (pustostanów) i lokalu użytkowego, administrowanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na 5 części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont 5 lokali mieszkalnych (pustostanów) i lokalu użytkowego, administrowanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na 5 części : Część 1(2 lokale mieszkalne- pustostany): Remont lokalu nr 5a w budynku mieszkalnym przy ul. Górnośląskiej 6, Remont lokalu nr 16a w budynku mieszkalnym przy ul. Górnośląskiej 6, Część 2 (1 lokal mieszkalny -pustostan): Remont lokalu nr 25 w budynku mieszkalnym przy ul. Dobrzeckiej 62a, Część 3(1 lokal mieszkalny-pustostan): Remont lokalu nr 11 w budynku mieszkalnym przy ul. Szkolnej 4, Część 4(1 lokal mieszkalny-pustostan): Remont lokalu nr 10 w budynku mieszkalnym przy ul. Targowej 2-12, Część 5(1 lokal użytkowy): Remont lokalu użytkowego (kiosk) przy ul. Górnośląskiej 10. Zakres prac obejmuje między innymi : a) roboty tynkarsko-malarskie; b) remont pokrycia dachowego (Górnośląska 10), c) remont płyty balkonowej (Górnośląska 6/16a), d) wymiana stolarki okiennej(Górnośląska6/16a,Dobrzecka62A/25,Górnośląska 10); e) wymiana stolarki drzwiowej (Górnośląska 6/5a, Górnośląska 6/16a, Dobrzecka 62A/25, Szkolna 4/11, Targowa 2-12/10, Górnośląska 10); f) remont podłóg (Górnośląska 6/5a, Górnośląska 6/16a, Dobrzecka 62a/25, Szkolna 4/11, Targowa 2-12/10), g) roboty zduńskie (Górnośląska 6/5a, Górnośląska 6/16a), h) roboty instalacyjne wod. - kan.(Górnośląska 6/5a, Górnośląska 6/16a, Dobrzecka 62a/25, Szkolna 4/11, Targowa 2-12/10; i) roboty instalacyjne gazowe (Dobrzecka 62a/25, Szkolna 4/11, Targowa 2-12/10); j) roboty instalacyjne elektryczne (Górnośląska 6/5a, Górnośląska 6/16a, Dobrzecka 62a/25, Szkolna 4/11, Targowa 2-12/10). k) wywóz gruzu z utylizacją. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki do SIWZ : a) przedmiar robót - zał. nr 5-10, b) zestawienie stolarki (dla lokalu użytkowego)- zał. nr 11 c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - zał. nr 12 i 13. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest również do wykonania wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, zagospodarowania terenu prac oraz innych czynności wynikających z umowy, której wzór stanowi załącznik do SIWZ. W przypadku gdy zakres robót obejmuje instalację gazową, protokół próby szczelności instalacji gazu winien być podpisany prze osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Wymagania dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia : 1)Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia na okres 36 miesięcy od daty podpisania końcowego protokołu odbioru robót, okres gwarancji dla urządzeń - wg gwarancji udzielanych przez producentów, 2)Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest do zawarcia na własny koszt umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia z sumą gwarancyjną nie mniejszą niż 20.000,00 PLN. Wykonawca w okresie trwania umowy zobowiązany jest przedkładać Zamawiającemu w terminie 7 dni, uwierzytelnioną kopię aktualnej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia pod rygorem odstąpienia od umowy .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w określonych poniżej wysokościach, dla poszczególnych części : dla części 1 : 700 zł (słownie : siedemset złotych), dla części 2 : 400 zł (słownie : czterysta złotych), dla części 3 : 300 zł (słownie : trzysta złotych), dla części 4 : 300 zł (słownie : trzysta złotych), dla części 5 : 400 zł (słownie : czterysta złotych),

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mzbm.kalisz.pl/articles2.php?article_id=215
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach