Przetargi.pl
Remont 5-ciu lokali mieszkalnych (pustostanów) administrowanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na 5 części

Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 62-800 Kalisz, ul. Dobrzecka
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 598 55 00 , fax. 62 598 55 01
  • Data zamieszczenia: 2019-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych
    ul. Dobrzecka 18
    62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
    tel. 62 598 55 00, fax. 62 598 55 01
    REGON: 25052391600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbm.kalisz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowy Zakład Budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont 5-ciu lokali mieszkalnych (pustostanów) administrowanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na 5 części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie remontu 5-ciu lokali mieszkalnych (pustostanów), administrowanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na 4 części: Część 1: Remont lokalu nr 12 w budynku mieszkalnym przy ul. Bolesława Prusa 21; Część 2: Remont lokalu nr 26 w budynku mieszkalnym przy ul. Złotej 33; Część 3: Remont lokalu nr 16 w budynku mieszkalnym przy ul. Chopina 14; Część 4: Remont lokalu nr 11 w budynku mieszkalnym przy ul. Wał Staromiejski 14; Część 5: Remont lokalu nr 8 w budynku mieszkalnym przy ul. Wioślarskiej 11. 2. Zakres prac obejmuje między innymi: 1) roboty tynkarsko-malarskie we wszystkich lokalizacjach; 2) wymianę stolarki drzwiowej w lokalizacji: ul. Wał Staromiejski 14/11; 3) remont podłóg we wszystkich lokalizacjach; 4) roboty zduńskie w lokalizacji: ul. Chopina 14/16, ul. Wioślarska 11/8; 5) roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne we wszystkich lokalizacjach; 6) roboty instalacyjne gazowe w lokalizacji: ul. ul. Bolesława Prusa 21/12, ul. Wał Staromiejski 14/11, ul. Wioślarska 11/8; 7) roboty instalacyjne elektryczne we wszystkich lokalizacjach; 8) roboty instalacyjne centralnego ogrzewania – etażowe gazowe: ul. Bolesława Prusa 21/12; 9) wywóz i utylizację materiałów z remontu, uprzątnięcie terenu prac we wszystkich lokalach; 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: SIWZ i załączniki do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w określonych poniżej wysokościach, dla poszczególnych części: dla części 1: 650,00 zł (słownie: sześćset pięćdziesiąt złotych), dla części 2: 600,00 zł (słownie: sześćset złotych), dla części 3: 460,00 zł (słownie: czterysta sześćdziesiąt złotych), dla części 4: 400,00 zł (słownie: czterysta złotych). dla części 4: 200,00 zł (słownie: dwieście złotych). Wykonawca wnosi wadium w wysokości przewidzianej dla części, której dotyczy składana przez niego oferta. W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część, może wnieść wadium osobno dla każdej części, jak i łącznie z wyraźnym zaznaczeniem jakich części wniesione wadium dotyczy. 2. Formę wniesienia wadium Wykonawca może wybrać spośród form przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycję treści oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ. 2. Wykonawca może złożyć oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 wraz z ofertą w przypadku, gdy nie należy do żadnej grupy kapitałowej, co znajdzie odzwierciedlenie w treści składanego oświadczenia. Należy jednak w tym przypadku pamiętać, że jakakolwiek zmiana sytuacji Wykonawcy w toku postępowania (włączenie do grupy kapitałowej) będzie powodowała obowiązek aktualizacji takiego oświadczenia po stronie Wykonawcy. 3.kosztorys ofertowy, sporządzony oddzielnie dla każdej części zamówienia , na które zostanie złożona oferta, opracowany zalecaną metodą kalkulacji uproszczonej, 4.stawkę roboczogodziny, narzuty procentowe, które zostały przyjęte do wyceny robót, 5.zestawienie M(materiałów) i S(sprzętu) wraz z ich cenami jednostkowymi. 6. przypadku gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienie) wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w oryginale albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.7. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy (w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach