Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Poznaniu im. prof. Ludwika Bierkowskiego ogłasza przetarg
- Adres: 60-631 Poznań, Dojazd
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 618 464 770 , fax. 618 464 765
- Data zamieszczenia: 2019-11-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Poznaniu im. prof. Ludwika Bierkowskiego
Dojazd 34
60-631 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 618 464 770, fax. 618 464 765
REGON: 63117871000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmswia.poznan.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie całodobowej usługi ochrony fizycznej dla SP ZOZ MSWiA w Poznaniu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
2Wykonawca zobowiązany będzie, w ramach przedmiotu zamówienia, do systematycznej ochrony budynków (wew. i zew.) i przyległego terenu w szczególności parku szpitalnego oraz parkingu pracowniczego za szlabanem, a także bezpośredniej ochrony fizycznej przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę we wszystkie dni w tygodniu w okresie: a) 01.12.2019 do 30.04.2020 i obejmującej obsadę: • dwie osoby patrolujące w godzinach od 06:00 do 18:00 • jedna osoba patrolująca w godzinach od 18:00 do 06:00 b) 01.05.2020 do 31.12.2020 i obejmującej obsadę: • dwie osoby patrolujące przez 24h w tym: jedna osoba patrolująca, druga osoba patrolująca do stałego nadzorowania obiektów w miejscu stacjonowania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 8000 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca zobowiązany jest do posiadania aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej wydanej przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2018r., poz. 2142 z późn. zm.)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2UWAGA ! Zamawiający zgodnie z art. 26 ust. 2f ustawy Pzp żąda złożenia wraz z ofertą: aktualnych na dzień ich złożenia oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, tj.: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących: zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający żąda następujących dokumentów: 1.wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane; 2. dowody potwierdzające należyte wykonanie lub wykonywanie usług, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Zamawiający zaleca wykorzystanie Załącznika numer 4 do SIWZ 3. wykaz osób wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; Zamawiający zaleca wykorzystanie Załącznika numer 5 do SIWZ kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów zamawiający żąda następujących dokumentów: 4. aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej wydanej przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2018r., poz. 2146 z późn. zm.); W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający może żądać następujących dokumentów: 5. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 6. oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 7. oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 8. oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (UWAGA ! oświadczenie należy złożyć się zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp.). Zamawiający zaleca wykorzystanie Załącznika numer 6 do SIWZ. Potwierdzenie wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz. UWAGA: Wraz z ofertą Wykonawca musi złożyć wszystkie wymienione dokumenty i oświadczenia wymienione w Rozdz. VII SIWZ (za wyjątkiem VII.2.8.)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług całodobowej ochrony osób i mienia w budynku oraz terenu przyległego przy ul. Franowo 26 w Poznaniu.
Dodano: 2024-04-22 - Świadczenie usług całodobowej ochrony osób i mienia w budynku oraz terenu przyległego przy ul. Franowo 26 w Poznaniu.
Dodano: 2024-04-18 - Całodobowe zabezpieczenie terenu Parku Radolińskich wraz z amfiteatrem w Jarocinie
Dodano: 2024-04-15 - Całodobowa ochrona osób i mienia w siedzibie ZKZL, prowadzona w formie bezpośredniej ochrony fizycznej o charakterze stałym wraz z obsługą systemu alarmowego, wizyjnego i sygnalizacji pożaru.
Dodano: 2024-04-08 - usługi ochrony osób i mienia oraz konwojowania wartości pieniężnych dla Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu
Dodano: 2024-03-27 - Usługa społeczna - ochrona osób i mienia oraz monitoring CCTV Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu.
Dodano: 2024-03-19 - Świadczenie usługi ochrony obiektów Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu oraz Delegatur w Pile, Lesznie, Kaliszu i Koninie, z możliwością składania ofert częściowych
Dodano: 2024-03-12 - Usługa ochrony imprez i imprez masowych organizowanych przez POSiR lub odbywających się w Oddziałach POSiR w roku 2024
Dodano: 2024-03-04 - Ochrona osób i mienia oraz monitorowania systemów alarmowych w obiektach prokuratur okręgu ostrowskiego
Dodano: 2024-02-28 - Ochrona osób i mienia oraz monitorowania systemów alarmowych w obiektach prokuratur okręgu ostrowskiego
Dodano: 2024-02-28