Przetargi.pl
Remont 2 klas w Szkole Podstawowej w Pisarzowicach

Gmina Kamienna Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 58-400 Kamienna Góra, al. Wojska Polskiego 10
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (075) 744 40 31 do 33 , fax. (075) 744 28 57
  • Data zamieszczenia: 2009-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kamienna Góra
    al. Wojska Polskiego 10 10
    58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie
    tel. (075) 744 40 31 do 33, fax. (075) 744 28 57
    REGON: 23082132200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.kamiennagora.kei.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont 2 klas w Szkole Podstawowej w Pisarzowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont klas obejmuje następujące roboty: 1) Zerwanie wykładzin podłogowych z PCV oraz demontaż listew przyściennych. 2) Demontaż płyt paździerzowych z podłogi. 3) Odbicie starych tynków na stropie. 4) Zdjęcie starych powłok malarskich ze ścian (farby olejnej z lamperii i farby powyżej lamperii). 5) Zagruntowanie powierzchni ścian preparatem gruntującym. 6) Wykonanie gładzi gipsowych o gr.3mm na ścianach. 7) Wykonanie okładzin sufitów z 2 warstw płyt gipsowo-kartonowych ogniochronnych na ruszcie z profili metalowych. 8) Wykonanie izolacji akustycznej stropu z płyt z wełny mineralnej. 9) Zamontowanie na istniejącej podłodze z desek, płyt OSB. 10) Wykonanie podkładu pod wykładzinę podłogową. 11) Przyklejenie wykładziny Tarkett lub innej równoważnej, z wywinięciem brzegów na ściany na wysokość 10cm. 12) Wymiana kratek wentylacyjnych. 13) Malowanie sufitów farbą emulsyjną akrylową w kolorze białym. 14) Malowanie lamperii farbą natryskową. 15) Malowanie ścian powyżej lamperii farbą emulsyjną akrylową kolorową. 16) Malowanie rurek instalacji centralnego ogrzewania. 17) Demontaż i ponowny montaż grzejników. 18) Wymiana drzwi wejściowych do klas. 19) Wykonanie okładziny ścian w miejscu umywalek z płytek ceramicznych ściennych glazurowanych. 20) Wykonanie w wejściu na ościeżach okładziny z tynku mozaikowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a). Oświadczenie podpisane przez uprawnioną osobę/y, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt.7 podpunkt 1-4, b). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, Przedmiotowe warunki spełniał będzie zarówno dokument aktualny, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, jak również dokument wystawiony w okresie wcześniejszym i potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie o jego aktualności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.kamiennagora.tensoft.pl/index.php?gid=2b5f0c2573687578d173bf1565a8ea72
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach