Przetargi.pl
remont 2 dźwigów w budynku Somatyk

Szpital Neuropsychiatryczny im. Prof. M. Kaczyńskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 20-442 Lublin, ul. Abramowicka 2
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7443061 w. 281
  • Data zamieszczenia: 2009-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Neuropsychiatryczny im. Prof. M. Kaczyńskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Abramowicka 2 2
    20-442 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 7443061 w. 281
    REGON: 43101904600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.snzoz.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    remont 2 dźwigów w budynku Somatyk
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie remontu oraz remont dwóch dźwigów w budynku Somatyk. Celem zamówienia jest dostosowanie istniejących dźwigów do obowiązujących norm i przepisów bezpieczeństwa, zwiększenie efektywności pracy dźwigów (przepustowości, skrócenia czasu oczekiwania na przyjazd kabiny, ograniczenie przejazdów wolnej kabiny, dostępu do jazd specjalnych - przewóz łóżek), poprawy wyglądu i estetyki oraz przystosowania do przewozu osób niepełnosprawnych wg Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dn. 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. Nr 75, poz. 690 z późn zm.). Zakres koniecznych do wykonania robót wynikać będzie z obowiązujących przepisów oraz opracowanego przez Wykonawcę projektu remontu dźwigów i programu funkcjonalno-użytkowego załączonego do SIWZ. W ramach zamówienia należy: - dokonać inwentaryzacji do celów projektowych, -wykonać dokumentację remontu dźwigów, -dokonać w imieniu zamawiającego zgłoszenia zamiaru wykonywania prac budowlanych lub uzyskać pozwolenie na budowę jeżeli prace budowlane będą wymagały zmiany lub wymiany elementów konstrukcyjnych obiektu (zgodnie z przepisami prawa budowlanego), - zdemontować istniejące 2 dźwigi, -wykonać roboty budowlane na podstawie opracowanego projektu, - dokonać montażu 2 nowych dźwigów, -dokonać odbioru wykonanych robót przez wyznaczoną komisję Szpitala, -dokonać odbioru technicznego i certyfikacji przez notyfikowaną jednostkę certyfikującą z otrzymaniem zgody na eksploatację dźwigu przez zamawiającego, -sporządzić i przekazać dokumentację powykonawczą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453131005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5000,00 zł (słownie: pięć tysiecy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1. O zamówienie mogą ubiegać się wszyscy wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy prawo zamówień publicznych, tj. 5.1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 5.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia powyższy warunek spełnią wykonawcy, którzy: 5.1.2.1. zrealizowali minimum dwie roboty budowlane polegające na zaprojektowaniu i wykonaniu remontu dźwigów o wartości każdej z nich brutto minimum 350 tysięcy złotych w okresie ostatnich pięciu lat (rozpoczęcie i zakończenie roboty) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 5.1.2.2. dysponują lub będą dysponowali osobami uczestniczącymi w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. W przypadku, gdy wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował należy załączyć do oferty pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Zamawiający wymaga, aby w wykonywaniu zamówienia uczestniczyli co najmniej - kierownik budowy - kierownik robót elektrycznych - 2 projektantów posiadających uprawnienia wg branż niżej wymienionych w pełnym zakresie: - w branży konstrukcyjno- budowlanej dla kierownika budowy - w branży instalacji elektrycznych dla kierownika robót elektrycznych - w branży konstrukcyjno-budowlanej oraz w branży elektrycznej dla projektantów 5.1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; powyższy warunek spełnią wykonawcy, którzy: 5.1.3.1. osiągnęli przychody ze sprzedaży produktów, towarów i usług za 2008 rok na poziomie co najmniej 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych). 5.1.3.2. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejsza niż 400 000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych). 5.1.3.3. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejsza niż 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych). 5.1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy - prawo zamówień publicznych dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6.1, 6.2 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1 Na potwierdzenie spełniania warunków wykonawca składa oświadczenie z art. 22 i 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych. (załącznik nr 3 do siwz). W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004- Prawo Zamówień Publicznych zamawiający żąda następujących dokumentów lub ich kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem: 6.2.1.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.2.2. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.2.3. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.2.4. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów i oświadczeń. 6.2.5. Wykaz wykonanych co najmniej 2 robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat (rozpoczęcie i zakończenie roboty) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia - tj. 23.07.2009 roku a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Każda z wykazanych robót musi opiewać na kwotę brutto minimum 350 tysięcy złotych. Każda z wykazanych robót musi być zrealizowana w ramach odrębnej umowy oraz w swym zakresie zawierać zaprojektowanie i wykonanie remontu dźwigów, zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. 6.2.6. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. W przypadku, gdy wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował należy załączyć do oferty pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. . Zamawiający wymaga, aby w wykonywaniu zamówienia uczestniczyli co najmniej - kierownik budowy - kierownik robót elektrycznych - 2 projektantów 6.2.7. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek takich uprawnień. Zamawiający wymaga załączenia kserokopii uprawnień wg branż niżej wymienionych w pełnym zakresie: - w branży konstrukcyjno- budowlanej dla kierownika budowy - w branży instalacji elektrycznych dla kierownika robót elektrycznych - w branży konstrukcyjno-budowlanej oraz w branży elektrycznej dla projektantów potwierdzonych za zgodność z oryginałem oraz załączenia aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ W celu potwierdzenia, opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów: 6.2.8. Sprawozdanie finansowe za 2008 rok wraz z opinią biegłego rewidenta zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości o badanym sprawozdaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, potwierdzającego osiągnięcie przychodów ze sprzedaży produktów, towarów i usług na poziomie co najmniej 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych). 6.2.9. Informacja banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejsza niż 400 000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych), wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.2.10. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych). 6.2.11. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w pkt 6.2.1 i 6.2.2. SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości b) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie Dokumenty o których mowa w punkcie 6.2.11. podpunkcie a) i c) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty o których mowa punkcie 6.2.11 podpunkcie b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.snzoz.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach