Przetargi.pl
Dostawa środków i materiałów do utrzymania czystości

Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie ogłasza przetarg

  • Adres: 08-521 Dęblin, ul. Dywizjonu 303 12
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 551 71 00 , fax. 081 551 71 03
  • Data zamieszczenia: 2009-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie
    ul. Dywizjonu 303 12 12
    08-521 Dęblin, woj. lubelskie
    tel. 081 551 71 00, fax. 081 551 71 03
    REGON: 06005921600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsosp.deblin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa środków i materiałów do utrzymania czystości
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków i materiałów do utrzymania czystości zgodnych z wymaganiami określonymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - formularzu cenowym, w następujących ilościach: 1. Papier toaletowy dwuwarstwowy, perforowany, opakowanie 8 rolekx176 listków, rozmiar listka 9,7 x 12,5 cm, nie gorszy niż MOLA - 3000 szt. 2. Papier toaletowy zwykły makulat. dwuwarstwowy białość 73%, średnica 10,5 cm (+/- 5%), o szer. 90 - 100 mm, gram. 30g/m2 rolka min. 25 mb, 500 szt. 3. Płyn do czyszczenia okien i szyb, zawierający alkohol, bez spryskiwacza opakowanie o poj.: 500ml nie gorszy jak CLIN, 60 szt. 4. Mydło w płynie Calma, lub równoważny, o zapachu konwalii, zawiera lanolinę, olejek kokosowy oraz witaminę A i E, nie zmienia naturalnego ph skóry, op. o poj. 5l., 20 op. 5. Środek do czyszczenia, pielęgnacji i nabłyszczania mebli w sprayu, usuwający kurz i zabrudzenia, chroniący przed śladami codziennego użytkowania, opakowanie o poj. 250 - 300 ml.typu PRONTO lub równoważny, 16 l. 6. Pasta do podłogi z drewna itp.. do ochrony i nabłyszczania typu SIDOLUX lub równoważna poj. 0,8- 1,2 l, 60 l. 7. Ścierki wiskozowe bezpyłowe wielokrotnego użytku do kurzu, o wymiarach 40-50 x 5-60 cm, opakowanie 3 sztuki, 80 op. 8. Odświeżacz powietrza w żelu stojący, odświeżający powietrze w pomieszczeniach, o zapachu leśnym, lawenda, morski, opakowanie o masie 135 - 175g. BRISE lub równoważny, 15 kg. 9. Proszek do prania tkanin białych Rex Soda Effect Spring Flower lub równoważny, opak. 2kg, 16 kg. 10. Proszek do prania tkanin kolorowych Rex Color Effect Spring Flower lub równoważny, opak. 4kg, 16 kg. 11. Płyn do płukania tkanin GLOBAL fiołek, lub równoważny op. 4 l., 20l. 12. Kostka dezynfekująca do pisuarów o wadze nie mniej niż 35 g - kostka (np. okrągła) ze środkiem dezynfekującym, 200 szt. 13. Rękawice gumowe, grube, flokowane, rozmiar M, 100 par. 14. Uniwersalny odplamiacz w płynie do białych i kolorowych tkanin bawełnianych, poliestrów, zasłon, firan, op. 0,9-1,2 l preferowany typu VANISH lub inny równoważny, 25l. 15. Kostka do muszli klozetowych, stan stały, z koszyczkiem o działaniu bakteriobójczym o zapachu leśnym, nie mniej niż 40 g typu BREF lub równoważny, 200 szt. 16. Płyn do ręcznego mycia naczyń, w koncentracie, pH neutralne dla skóry, produkt przebadany dermatologicznie, zaw. Suchej masy organicznej min. 15%, zdolność myjąca nie mniej niż 70%, opakowanie o poj. 4,5-5,5 l, nie gorszy niż LUDWIK, 150 l. 17. Worki foliowe na śmieci o poj. 35 litrów, grubość folii-HDPE ( 1 rolka=50 worków), 135 rolek. 18. Worki foliowe na śmieci o poj. 60 litrów, grubość folii-HDPE ( 1 rolka=50 worków), 70 rolek. 19. Worki foliowe na śmieci o poj. 120 litrów, grubość folii-HDPE ( 1 rolka=10 worków), 85 rolek. 20. Środek do WC, w postaci gęstego płynu, dezynfekującego, czyszcząco - wybielający, usuwający kamień i rdzę, posiadający ukształtowaną końcówkę butelki umożliwiającą dokładne rozprowadzenie w muszli klozetowej, opakowanie o poj. 700 - 800 ml. nie gorszy niż DOMESTOS, 70l. 21. Płyn do usuwania kamienia, rdzy, opakowanie 750 ml nie gorszy niż Bref, 50 szt. 22. Worki do odkurzacza COBRA-2000 (5 szt. w op.) 20 op. 23. Worki do odkurzacza Zanussi SL 225B (5 szt. w op.) 20 op 24. Worki do odkurzacza Profi 1,2 (5 szt. w op.) 30 op. 25. Worki do odkurzacza ZELMER TYP 2000.5.BOZE, (5 szt. w op.) 25 op. 26. Płyn do czyszczenia okien i szyb, zawierający alkohol, ze spryskiwaczem, opakowanie o poj.: 500ml nie gorszy jak CLIN, 15 szt. 27. Ręczniki papierowe składane ZZ (200szt. w op.), 500 szt. 28. Ścierka do podłogi (100 % bawełna), miękka i chłonna, przeznaczona do konserwacji podłóg z drewna, PCV i terakoty, o wym.: 60 x 70 cm (+/- 5%), 80 szt. 29. Żel do udrażniania rur Kret 500 ml, 60 szt. 30. Wiadro o pojemności 10-15 l z wyciskaczem do mopa sznurkowego+ kij dł. 140-150 cm z mopem sznurkowym ( dl. Mopa 250-300 mm), kij wykręcany na gwint, 5 kpl. 31. Mop sznurkowy, zapas dł. 250-300 mm, kompatybilny jeżeli chodzi o połączenie gwintowe z kijem z poz. 30, 20 szt. 32. Gąbka do naczyń, dwustronna - jedna strona powłoka szorstka, druga naturalna o wymiarach nie mniejszych niż 7-10 cm (opak. = 5 szt.), 100 op. 33. Zmywak ostry metalowy, spiralny, zwijka o średnicy 10 cm (+/- 5%), 100 szt. 34. Serwetki okrągłe ozdobne op. 100 szt. średnica 28 cm, 2 op. 35. Serwetki DUNi 33 x 33 dwuwarstwowe składane na ? op. 300 szt. kolor granat, pomarańcz, zielony, 10 op. 36. Wykałaczki drewniane pojedyncze w folii op. 1000 szt., 10 op. 37. Serwetki gastronomiczne białe 15 x 15, opakowanie 200 szt, 50 op. 38. Nakładka płaska na mopa Rasant 40 x 15cm, wykonana z poliestru i bawełny o strukturze pętelkowej, 20 szt. 39. Słomki coctailowe, łamane, długie 19,5 cm, op. 500 szt., 5 op. 40. Proszek do szorowania, produkt czyszcząco-wybielający, nie powodujący zarysowań do powierzchni emaliowanych, ceramicznych i chromowych opakowanie 0,9-1,10 kg AJAX lub równoważny, 40 kg. 41. Uniwersalny płyn do mycia, przeznaczony do mycia zmywalnych powierzchni np.podłóg, ścian, glazury, skutecznie usuwający brud i osady opakowanie o poj. 700-800 ml, typu AJAX lub inny równoważny, 40 l. 42. Szczotka ryżowa drewniana do szorowania posadzek ze stylem drewnianym o dł. 120-145 cm długość szczotki 10 cm (+/- 5 %), 20 szt. 43. Szczotka ulicówka drewniana o długości nie mniejszej niż 40 cm, z kijem wkręcanym drewnianym o długości nie mniejszej niż 140 -150 cm, 15 szt. 44. Szufla plastikowa + zmiotka plastikowa, długość szczotki z rączką nie mniejszych niż 23 cm w odcieniu koloru beżowego lub brązu, 5 szt. 45. Gliz Metallic lub równoważny środek do konserwacji posadzek kamiennych - marmurowych, współczynnik ph 8,4, opak. kanister 10 l. , 5 op. 46. Bendurol Forte lub równoważny uniwersalny środek do czyszczenia podłóg op. kanister 10 l, 4op. 47. Drążek aluminiowy plus uchwyt do nakładek Rasant 40 cm, 5 szt
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 249550003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium; 2) przystępując do przetargu Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 450, 00 zł słownie: czterysta pięćdziesiąt złotych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadanie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli odrębne przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) niepodleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególnego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oferta wypełniona na Formularzu oferty zawartym w Dziale II niniejszej specyfikacji; 2) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy - zał. Nr 1 do oferty; 3) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - zał. Nr 2 do oferty; 4) oświadczenie o poddaniu się procedurom kontrolnym w trakcie realizacji dostaw przez Służby Dyżurne Zamawiającego - zał. Nr 3 do oferty; 5) wykaz czynności, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom - zał. nr 4 do oferty - (załącznik nie jest wymagany w przypadku wykonywania przez Wykonawcę całości zamówienia bez udziału podwykonawców); 6) wypełniony i podpisany formularz cenowy - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zał. Nr 5 do oferty; 7) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, z datą wystawienia nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, z datą wystawienia nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 9) pełnomocnictwo, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika; 10) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punktach 7 i 8, składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości oraz że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne albo że uzyskał wymagane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 11) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie poprzednim, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsosp.deblin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną