Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych ogłasza przetarg
- Adres: 62-800 Kalisz, ul. Dobrzecka 18
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 62 598 55 00 , fax. 62 598 55 01
- Data zamieszczenia: 2015-10-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych
ul. Dobrzecka 18 18
62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
tel. 62 598 55 00, fax. 62 598 55 01
REGON: 25052391600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbm.kalisz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład Budżetowy Gminy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont 11 lokali mieszkalnych (pustostanów) i wymiana wrót bramowych wraz z montażem domofonu w budynkach mieszkalnych, w podziale na 7 części - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont 11 lokali mieszkalnych (pustostanów) i wymiana wrót bramowych wraz z montażem domofonu w budynkach mieszkalnych, w podziale na 7 części : Część 1 : Remont lokalu nr 1 w budynku mieszkalnym przy ul. B. Prusa 14. Część 2 : Remont lokalu nr 3a w budynku mieszkalnym przy ul. Hożej 10. Część 3 : Remont lokali mieszkalnych nr 3, 3A i 3B powstałych w wyniku podziału lokali nr 3 i 3A, w budynku mieszkalnym przy ul. Śródmiejskiej 35. Część 4 : Remont lokali mieszkalnych nr 6, 6A i 6B powstałych w wyniku podziału lokali nr 6 i 6A, w budynku mieszkalnym przy ul. Śródmiejskiej 35. Część 5 : Remont lokalu nr 38 w budynku mieszkalnym przy ul. Śródmiejskiej 35. Część 6 : Remont lokali nr 2A i 4 w budynku mieszkalnym przy ul. Zagorzynek 32. Część 7 : Wymiana wrót bramowych i montaż domofonu w budynku mieszkalnym przy ul. Widok 30. Zakres prac obejmuje między innymi : lokale mieszkalne: a) roboty tynkarsko-malarskie, b) wymianę stolarki okiennej (B.Prusa 14/1, Śródmiejska 35, Zagorzynek 32/2a, Zagorzynek 32/4), c) wymianę stolarki drzwiowej, d) remont podłóg, e) roboty zduńskie (Hoża 10/3a, Zagorzynek 32/4), f) roboty instalacyjne wod.- kan., g) roboty instalacyjne gazowe (B. Prusa 14/1, Hoża 10/3a, Śródmiejska 35/38), h) instalację c.o. (B.Prusa 14/1), i) roboty instalacyjne elektryczne, j) wywóz i utylizację materiałów z remontu, Widok 30: k) wymianę wrót bramowych, l) instalację domofonową, m) wywóz i utylizację materiałów z remontu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki do SIWZ : a) przedmiar robót - zał. nr 5 -12, b) projekt podziału mieszkań (Śródmiejska 35) -zał. nr 13-14 c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - zał. nr 15. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest również do wykonania wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, zagospodarowania terenu prac oraz innych czynności wynikających z umowy, której wzór stanowi załącznik do SIWZ. W przypadku gdy zakres robót obejmuje instalację gazową, protokół próby szczelności instalacji gazu winien być podpisany przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Wymagania dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia : 1)Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości oraz rozszerzonej rękojmi za wady na wykonany przedmiot zamówienia na okres 36 miesięcy od daty podpisania końcowego protokołu odbioru robót, okres gwarancji dla urządzeń - wg gwarancji udzielanych przez producentów, 2)Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest do zawarcia na własny koszt umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia z sumą gwarancyjną nie mniejszą niż : 20.000,00 PLN (część 1,2,5,6,7); 50.000,00 PLN (cześć 3i4). Wykonawca w okresie trwania umowy zobowiązany jest przedkładać Zamawiającemu w terminie 7 dni, uwierzytelnioną kopię aktualnej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia pod rygorem odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w określonych poniżej wysokościach, dla poszczególnych części : dla części 1 : 400 zł (słownie : czterysta złotych), dla części 2 : 300 zł (słownie : trzysta złotych), dla części 3 : 1.400 zł (słownie : jeden tysiąc czterysta złotych), dla części 4 : 1.400 zł (słownie : jeden tysiąc czterysta złotych), dla części 5 : 500 zł (słownie : pięćset złotych), dla części 6 : 800 zł (słownie : osiemset złotych), dla części 7 : 200 zł (słownie : dwieście złotych).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.mzbm.kalisz.pl/index.php?id=114
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont tarasu przed Biblioteką Collegium Polonicum UAM w Słubicach
Dodano: 2016-07-18 - Remont 10 lokali mieszkalnych (pustostanów) administrowanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na 8 części
Dodano: 2016-07-18 - Modernizacja obiektu administracyjno - biurowego znajdującego się w Poznaniu przy ul. Piekary 17, miasto Poznań, pow. poznański, woj. wielkopolskie
Dodano: 2016-07-15 - Adaptacja części powierzchni piwnic pawilonu chirurgicznego na archiwum oraz remont Poradni Chirurgicznej .
Dodano: 2016-07-14 - Malowanie pokoi i kuchni w DS. Jagienka i DS. Zbyszko
Dodano: 2016-06-24 - Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z oświetleniem przy Szkole Podstawowej nr 4 w Śremie
Dodano: 2016-06-23 - Remont 5 lokali mieszkalnych (pustostanów) administrowanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na 5 części
Dodano: 2016-06-20 - Remont i modernizacja budynku szkoły w Rakoniewicach
Dodano: 2016-06-17 - Remont toalet na parterze w budynku B Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Dodano: 2016-06-10 - Przetarg nieograniczony na bieżące wykonywanie awaryjnych drobnych robót ogólnobudowlanych elektrycznych i instalacyjnych w obiektach uczelni (budynki dydaktyczne, administracyjne, domy studenckie), w następujących częściach: PAKIET I - Roboty budowlane, PAKIET II - Roboty elektryczne, PAKIET III - Roboty instalacyjne.
Dodano: 2016-06-09