Przetargi.pl
Remont 10 lokali mieszkalnych (pustostanów) administrowanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na 10 części

Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 62-800 Kalisz, ul. Dobrzecka 18
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 598 55 00 , fax. 62 598 55 01
  • Data zamieszczenia: 2014-04-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych
    ul. Dobrzecka 18 18
    62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
    tel. 62 598 55 00, fax. 62 598 55 01
    REGON: 25052391600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbm.kalisz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład Budżetowy Gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont 10 lokali mieszkalnych (pustostanów) administrowanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na 10 części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont 10 lokali mieszkalnych (pustostanów) administrowanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na 10 części: Część 1: Remont lokalu nr 9 w budynku mieszkalnym przy ul. Babina 11, Część 2: Remont lokalu nr 7 w budynku mieszkalnym przy ul. Browarnej 5, Część 3: Remont lokalu nr 21 w budynku mieszkalnym przy ul. Chopina 4, Część 4: Remont lokalu nr 11 w budynku mieszkalnym przy ul. Dobrzeckiej 11, Część 5: Remont lokalu nr 16 w budynku mieszkalnym przy ul. Dobrzeckiej 23, Część 6: Remont lokalu nr 22-23 w budynku mieszkalnym przy ul. Kościuszki 14, Część 7: Remont lokalu nr 13 w budynku mieszkalnym przy ul. Legionów 9, Część 8: Remont lokalu nr 15 w budynku mieszkalnym przy ul. Legionów 9, Część 9: Remont lokalu nr 3 w budynku mieszkalnym przy ul. Stawiszyńskiej 13, Część 10: Remont lokalu nr 8 w budynku mieszkalnym przy ul. Stawiszyńskiej 24. Zakres prac obejmuje między innymi : a) roboty tynkarsko-malarskie, b) wymiana stolarki okiennej (Chopina 4/21, Kościuszki 14/22-23, Legionów 9/15), c) wymiana stolarki drzwiowej (Babina 11/9, Browarna 5/7, Chopina 4/21, Kościuszki 14/22-23, Legionów 9/13, Stawiszyńska 13/3), d) remont podłóg, e) roboty zduńskie (Babina 11/9, Chopina 4/21, Kościuszki 14/22-23, Legionów 9/13, Stawiszyńska 24/8), f) roboty instalacyjne wod. - kan., g) roboty instalacyjne gazowe (Babina 11/9, Browarna 5/7, Chopina 4/21, Kościuszki 14/22-23, Stawiszyńska 13/3, Stawiszyńska 24/8), h) roboty instalacyjne elektryczne, i) wywóz gruzu z utylizacją (Babina 11/9, Browarna 5/7, Chopina 4/21, Kościuszki 14/22-23, Legionów 9/13, Legionów 9/15, Stawiszyńska 13/3, Stawiszyńska 24/8). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki do SIWZ : a) przedmiar robót - zał. nr 5-14, b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - zał. nr 15. Wymagania dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia na okres 36 miesięcy od daty podpisania końcowego protokołu odbioru robót, okres gwarancji dla urządzeń - wg gwarancji udzielanych przez producentów, 2. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest do zawarcia na własny koszt umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia z sumą gwarancyjną nie mniejszą niż 20.000,00 PLN. Wykonawca w okresie trwania umowy zobowiązany jest przedkładać Zamawiającemu w terminie 7 dni, uwierzytelnioną kopię aktualnej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia pod rygorem odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w określonych poniżej wysokościach, dla poszczególnych części : dla części 1 : 350 zł (słownie : trzysta pięćdziesiąt złotych), dla części 2 : 300 zł (słownie : trzysta złotych), dla części 3 : 500 zł (słownie : pięćset złotych), dla części 4 : 150 zł (słownie : sto pięćdziesiąt złotych), dla części 5 : 100 zł (słownie : sto złotych), dla części 6 : 1.000 zł (słownie : jeden tysiąc złotych), dla części 7 : 450 zł (słownie : czterysta pięćdziesiąt złotych), dla części 8 : 160 zł (słownie : sto sześćdziesiąt złotych), dla części 9 : 350 zł (słownie : trzysta pięćdziesiąt złotych), dla części 10 : 300 zł (słownie : trzysta złotych),

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mzbm.kalisz.pl/articles2.php?article_id =175
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach