Przetargi.pl
rekultywacja terenu

Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska SP ZOZ w Legionowie ogłasza przetarg

  • Adres: 05-119 Legionowo, ul. Zegrzyńska 8
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6866972, 7728619 , fax. 022 6866972
  • Data zamieszczenia: 2009-09-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska SP ZOZ w Legionowie
    ul. Zegrzyńska 8 8
    05-119 Legionowo, woj. mazowieckie
    tel. 022 6866972, 7728619, fax. 022 6866972
    REGON: 01613718700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wspl-legionowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    rekultywacja terenu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie rekultywacji terenu Wojskowej Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej w Legionowie przy ul. Zegrzyńskiej 8 po pracach remontowo-budowlanych budynku nr 14 i 15, oraz po budowie przyłącza kanalizacyjnego. Szczegółowy zakres robót określają: 1) przedmiar robót, 2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, 3) rysunki. Roboty będą wykonywane w dwóch etapach. I ETAP obejmuje roboty w zakresie OBSZARÓW; 2, 3, 4, 6, 7, oraz ogrodzenie. II ETAP obejmuje roboty w zakresie OBSZARÓW; 1 i 5. Wartość robót I etapu stanowi około 80% wartości zadania, a wartość robót II etapu stanowi około 20% wartości całego zadania. Okres gwarancji i rękojmi za przedmiot zamówienia wynosi 3 lata od daty przekazania wykonanych prac zamawiającemu na podstawie końcowego protokołu odbioru robót. Termin realizacji zamówienia dla I etapu: październik-15 listopada 2009 r. II etap od 15 marca 2010 r. do 31 maja 2010 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5.000,00 PLN słownie: pięć tysięcy złotych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2) wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: w ostatnich 5 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali roboty rekultywacyjne terenu, lub odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. wykonali profilowanie i zagęszczanie podłoża o powierzchni przynajmniej 2.000 m2, 3) wykażą się dysponowaniem, co najmniej jednej osoby do sprawowania samodzielnej funkcji tj. kierownika budowy posiadającego uprawnienia konstrukcyjno budowlane uprawniające do kierowania robotami remontowo-budowlanymi i będącego członkiem okręgowej izby inżynierów budownictwa, 4) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności o wartości sumy gwarancyjnej minimum 100.000 złotych. 5) W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w ust. 1, pkt 2-3
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) wykaz wykonanych robót remontowo- budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z podaniem przedmiotu zadania, dat wykonania i odbiorców, w tym, wykonali profilowanie i zagęszczanie podłoża o powierzchni przynajmniej 2.000 m2, c) dokument potwierdzający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej przewidzianej do pełnienia obowiązków kierownika budowy wraz z kserokopią dokumentu stwierdzającego przynależność do izby samorządu zawodowego inżynierów lub architektów budownictwa, d) polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości sumy gwarancyjnej minimum 100.000 złotych, e) kserokopia polecenia przelewu wadium lub informacja o wniesionej formie wadium, f) parafowany wzór umowy przez Wykonawcę, g) oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, h) kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót. W przypadku konsorcjum dokumenty wymienione w ust.1 lit. a, d i g przedstawia każdy z członków konsorcjum.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wspl-legionowo.pl zakładka Zamówienia Publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach