Przetargi.pl
Naprawa niewłaściwie wykonanych elementów budynku i terenu przedszkola w Bliznem Jasińskiego przy ul. Kościuszki 1b

Przedszkole w Bliznem Jasińskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 05-082 Stare Babice, ul. Kościuszki 1B
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 721 15 69 , fax. 22 721 15 69
  • Data zamieszczenia: 2013-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedszkole w Bliznem Jasińskiego
    ul. Kościuszki 1B 1B
    05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie
    tel. 22 721 15 69, fax. 22 721 15 69
    REGON: 14244609400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przedszkoleblizne.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Placówka oświatowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawa niewłaściwie wykonanych elementów budynku i terenu przedszkola w Bliznem Jasińskiego przy ul. Kościuszki 1b
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usunięcie występujących w budynku przedszkola i otaczającym je terenie usterek, które zostały stwierdzone w ocenie stanu technicznego, będącego częścią dokumentacji projektowej. Przedszkole wybudowane zostało i oddane do użytkowania w 2010 r. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontowych robot budowlanych m. in.: 1) remont fragmentu docieplenia, 2) remont balustrad, 3) regulacja okien i naprawa witryn (wraz z wymianą uszkodzonych szyb), 4) naprawa ścian murowych, 5) wykonanie dylatacji pionowych, konstrukcyjnych, 6) wykonanie dylatacji poziomych, 7) naprawa nadproży drzwiowych, 8) naprawa spoin płyt gipsowo-kartonowych sufitów wraz z malowaniem, 9) wymiana progów drzwi zewnętrznych, 10) naprawa elewacji drewnianej, 11) wymiana drzwi wewnętrznych, 12) naprawa zawilgoconej ściany w pomieszczeniu obieralni oraz wykonanie wpustu kanalizacyjnego, 13) wymiana obróbki okna dachowego, połączenie rynny z koszem, 14) regulacja sufitu podwieszanego, 15) wymiana podbudowy w nawierzchni gumowej, 16) wymiana terakoty, przełożenie parkietu, malowanie elewacji, 17) wywóz gruzu i ziemi, 18) naprawa instalacji odgromowej (połączenie rozłączonych uziomów). 3. Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w niniejszej SIWZ, wzorze umowy oraz dokumentacji projektowej. 4. Przed podpisaniem protokołu odbioru Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia i przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej. 5. Warunki wykonania przedmiotu umowy: 1) Wykonawca zobowiązuje się przy wykonywaniu przedmiotu umowy do odpowiedniej organizacji prac tak, aby zapewnić terminowe jej wykonanie. 2) Wykonawca zobowiązuje się do delegowania do prac związanych z realizacją przedmiotu umowy personelu posiadającego niezbędne doświadczenie, uprawnienia i kwalifikacje, w szczególności osób wskazanych w ofercie Wykonawcy. 3) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za utrzymanie oznakowania i zabezpieczenie terenu w trakcie prowadzenia prac. 4) Woda i energia elektryczna na potrzeby robót budowlanych może być pobierana z istniejących przyłączy budynku po uzgodnieniu z Dyrektorem Przedszkola. 5) Ze względu na przebieg robót na czynnym obiekcie Wykonawca musi zapewnić bezpieczeństwo robót rozbiórkowo - budowlanych zarówno wewnętrznych jak i zewnętrznych. 6) Roboty należy prowadzić w taki sposób, aby nie dopuścić do uszkodzenia istniejącego wyposażenia przedszkola. 7) Zieleń znajdującą się na terenie prowadzonych robót należy zabezpieczyć przed uszkodzeniem. Rośliny zniszczone w trakcie prac budowlanych odtworzone zostaną przez Wykonawcę na jego koszt. 8) Wykonawca systematycznie, (co najmniej raz w tygodniu, w zależności od sytuacji) i na własny koszt będzie usuwał z terenu budowy wszelkie odpady komunalne, gruz oraz inne odpady budowlane, celem zapewnienia porządku. W przypadku nie zastosowania się do powyższego zapisu Zamawiający może zlecić ich usunięcie innemu wykonawcy na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy. 9) Od momentu protokolarnego przejęcia obiektu przedszkola w celu dokonania napraw aż do chwili zakończenia prac Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność na zasadach ogólnych za szkody wynikłe na tym terenie. 10) Po zakończeniu prac Wykonawca zobowiązuje się uporządkować teren prac budowlanych i przekazać go Zamawiającemu w dniu odbioru wraz z niezbędnymi dokumentami. 11) Zakończenie prac zostanie potwierdzone protokołem odbioru podpisanym przez Zamawiającego i Wykonawcę. 12) Wykonawca ponosi odpowiedzialność od następstw i za wyniki działalności w zakresie: 1) organizacji i wykonywania prac, 2) zabezpieczenia interesów osób trzecich, 3) ochrony środowiska, 4) warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, 5) bezpieczeństwa ruchu pieszego w otoczeniu budowy, 6) ochrony mienia związanego z prowadzeniem prac.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 4 800 zł (słownie: cztery tysiące osiemset zł) 2. Forma wadium. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) gwarancjach bankowych 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wymagania Zamawiającego dotyczące wadium wnoszonego w formie gwarancji (poręczenia) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji (poręczenia), gwarancja (poręczenie) powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie - Wykonawcy, Beneficjenta gwarancji (poręczenia) - Zamawiającego, Gwaranta (Poręczyciela) - banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji oraz wskazanie ich siedzib 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją (poręczeniem) 3) kwotę gwarancji (poręczenia) 4) termin ważności gwarancji (poręczenia) 5) zobowiązanie Gwaranta (Poręczyciela) do zapłacenia kwoty gwarancji (poręczenia) na pierwsze pisemne żądanie Beneficjenta (Zamawiającego) zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy d) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 6) Gwarancja (poręczenie) muszą być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Gwaranta (Poręczyciela). Podpis musi być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, tzn. czytelny lub złożony wraz z imienną pieczątką. 4. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: 70 8015 0004 0038 3969 2030 0003 z dopiskiem WADIUM - Naprawa niewłaściwie wykonanych elementów budynku i terenu przedszkola w Bliznem Jasińskiego przy ul. Kościuszki 1b 2) Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w formie oryginału wraz z pismem przewodnim w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie Przedszkola w Bliznem Jasińskiego. UWAGA! Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Do oferty prosimy o załączenie kopi potwierdzającej wniesienie wadium. 5. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważała za skuteczne tylko wówczas, gdy znajdzie się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 p.z.p., tj. 1) Wszystkim Wykonawcom - niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4 a pzp. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza - niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) Na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert - niezwłocznie. 7. Ponowne wniesienie wadium. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Utrata wadium. 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 p.z.p., nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 p.z.p., lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przedszkoleblizne.edu.pl; www.bip.stare-babice.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach