Przetargi.pl
Remont ogrodzenia budynku Oddziału UDT przy ul. Plebiscytowej 5 w Opolu. Znak sprawy: ZP-AN-35/13

Urząd Dozoru Technicznego ogłasza przetarg

  • Adres: 02-353 Warszawa, ul. Szczęśliwicka 34
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5722100 , fax. 022 5722388
  • Data zamieszczenia: 2013-05-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Dozoru Technicznego
    ul. Szczęśliwicka 34 34
    02-353 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5722100, fax. 022 5722388
    REGON: 01719630000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.udt.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa Osoba Prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont ogrodzenia budynku Oddziału UDT przy ul. Plebiscytowej 5 w Opolu. Znak sprawy: ZP-AN-35/13
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Urząd Dozoru Technicznego w skrócie UDT w Warszawie, ul. Szczęśliwicka 34, zwany dalej Zamawiającym, zaprasza do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na: Remont ogrodzenia budynku Oddziału UDT przy ul. Plebiscytowej 5 w Opolu, zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ. 2. Roboty budowlane, o których mowa w ust. 1 opisane zostały w projekcie budowlano-wykonawczym stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ oraz w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ oraz w Specyfikacji technicznego wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącej załącznik nr 12 do SIWZ. 3. Zakres prac remontowych obejmuje w szczególności: 1) Roboty przygotowawcze, zabezpieczające (np. tymczasowe ogrodzenie) i towarzyszące oraz porządkowe; 2) Czyszczenie, zabezpieczenie antykorozyjne i malowanie metalowych elementów ogrodzenia; 3) Wykonanie koniecznych robót rozbiórkowych murowanych i betonowych elementów ogrodzenia; 4) Wykonanie niezbędnych robót ziemnych, betonowych oraz izolacyjnych; 5) Wykonanie zasadniczych robót czyszczenia, uzupełniania i konserwacji ogrodzenia zgodnie z projektem remontu elewacji i ogrodzenia wraz z odtworzeniem na nowo wybranych jego fragmentów; 6) Wykonanie i montaż niezbędnych obróbek blacharskich; 7) Dostawa i montaż nowych elementów metalowych ogrodzenia; 8) Montaż na ogrodzeniu elementów i urządzeń uprzednio zdemontowanych; 9) Realizacja wszelkich prac i czynności związanych z zajęciem terenów sąsiednich; 10) Wykonanie wymaganej budowlanej i konserwatorskiej dokumentacji powykonawczej w zakresie opisanym dokumentacją Remont elewacji budynku Oddziału Urzędu Dozoru Technicznego przy ulicy Plebiscytowej 5 w Opolu wraz z remontem ogrodzenia, przedmiarami robót, bieżącymi ustaleniami z Zamawiającym oraz Opolskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków oraz niezbędnym do uzyskania optymalnego efektu użytkowego i wizualnego ogrodzenia, jak też uzyskania pozytywnego stanowiska stosownych organów administracji architektoniczno-budowlanej. 4. Prace objęte przedmiotowym zamówieniem muszą być zgodne z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi Polskimi Normami oraz przepisami prawa oraz wymaganiami zawartymi w opracowaniu projektowym pod nazwą Remont elewacji budynku Oddziału Urzędu Dozoru Technicznego przy ulicy Plebiscytowej 5 w Opolu wraz z remontem ogrodzenia. 5. W szczególności Wykonawca winien dysponować taką ilością pracowników, która umożliwiałaby w określonym umową terminie dobre jakościowo wykonywanie robót remontowo-budowlanych przy obiekcie wpisanym do rejestru zabytków. 6. Wszystkie elementy przedmiotu zamówienia muszą być zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej, przy czym Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów równoważnych pod warunkiem zachowania parametrów materiałów określonych w dokumentacji - nie gorszych, służących do tego samego celu, oraz o porównywalnych (ekwiwalentnych) właściwościach i jakości. 7. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w SIWZ oraz w załącznikach do SIWZ za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w ust. 1-3 art. 30 ustawy Pzp. 8. Jeżeli w przedmiarze robót wpisano konkretny asortyment lub słowo lub równoważne albo inne słowo o takim znaczeniu, Wykonawca ma obowiązek podać w kosztorysie ofertowym konkretną nazwę oferowanego asortymentu, a w przypadku zaoferowania asortymentu równoważnego, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, jest obowiązany wykazać w ofercie, że spełnia on wymagania określone przez Zamawiającego. 9. W przypadku przepisania przez Wykonawcę do kosztorysu ofertowego nazwy konkretnego asortymentu wraz ze sformułowaniem lub równoważne lub innym słowem o takim znaczeniu, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował konkretny asortyment wpisany w kosztorys ofertowy. W przypadku braku wpisania nazwy asortymentu Zamawiający uzna, że zaoferowano asortyment określony w przedmiarze i Specyfikacji Technicznej wykonania i odbioru robot budowlanych. 10. Wymagany okres gwarancji: to 36 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego, chyba, że udzielona przez producentów materiałów i urządzeń gwarancja przewiduje dłuższy okres. W tej sytuacji okres gwarancji na elementy przedmiotu umowy wykonane przy użyciu tych materiałów i urządzeń jest zgodny z okresem gwarancji producenta. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego usuwania ujawnionych wad oraz wymiany zamontowanych instalacji i urządzeń, w których stwierdzono wady, z wyłączeniem uszkodzeń będących następstwem niewłaściwej eksploatacji, w terminie ustalonym przez Zamawiającego - uwzględniającym możliwości techniczne i organizacyjne Wykonawcy. Okres gwarancji zostanie przedłużony o czas naprawy. Ponadto w okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego serwisowania wbudowanych urządzeń i elementów w zakresie niezbędnym do spełnienia warunków gwarancji producenta na te urządzenia i elementy. 11. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie do: - przygotowania i przedstawienia do zatwierdzenia przez Zamawiającego i Inwestora Zastępczego w ciągu 10 dni od dnia zawarcia umowy harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji robót, sporządzonego z dokładnością do jednego tygodnia; - ubezpieczenia budowy w zakresie odpowiedzialności cywilnej Generalnego Wykonawcy, zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ. Kopię opłaconej aktualnej polisy wraz z dowodem opłacenia składki Wykonawca musi dostarczyć Zamawiającemu najpóźniej w dniu protokolarnego przekazania terenu robót. W przypadku płatności w ratach, dowód opłacenia składki należy dostarczyć Zamawiającemu najpóźniej w dacie płatności kolejnej raty. 12. W przypadku zagrożenia terminów realizacji zamówienia wynikających z harmonogramu rzeczowo- finansowego, Wykonawca zobowiązany jest realizować prace w niedziele i święta (w ramach wynagrodzenia wynikającego z jego Oferty). 13. Zamawiający przewiduje zwołanie zebrania Wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści niniejszej SIWZ. Zamawiający sporządzi informacje zawierającą zgłoszone na zebraniu zapytania o wyjaśnienie treści SIWZ oraz odpowiedzi na nie bez wskazywania źródeł zapytań. Informacje z zebrania Zamawiający doręczy niezwłocznie Wykonawcom, którym przekazano SIWZ. Informację o terminie zebrania i informację z zebrania Zamawiający zamieści także na stronie internetowej, na której udostępniana jest SIWZ. Podczas zebrania Wykonawców zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej na terenie obiektu. 14. Dokumentacja budowlana jest chroniona prawem autorskim i nie może być wykorzystana w innym celu niż przygotowanie oferty w niniejszym postępowaniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wykonawca wnosi wadium: 1) w pieniądzu: Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego 05 1130 1017 0020 1214 7720 0001, zaznaczając w tytule przelewu temat: Wadium - Remont ogrodzenia budynku Oddziału UDT przy ul. Plebiscytowej 5 w Opolu- ZP-AN-35/13; za datę wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się datę uznania rachunku bankowego Zamawiającego; lub w jednej z poniżej podanych form: 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - pokój nr 7, w formie oryginału lub innej formie gwarantującej bezwarunkowe, nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego, wypłacenie pełnej kwoty wadium. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty (zaleca się, by Wykonawca do oferty załączył jedynie kopię dokumentu wadialnego). UWAGA: z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy oraz w art. 46 ust. 4a ustawy. 4. Oryginały dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt 2-5, należy złożyć w siedzibie Zamawiającego (pokój nr 7) lub przesłać wraz z ofertą - w oddzielnej kopercie przed upływem terminu składania ofert w kopercie z dopiskiem: Remont ogrodzenia budynku Oddziału UDT przy ul. Plebiscytowej 5 w Opolu- ZP-AN-35/13, a kopie dołączyć do oferty. 5. Wadium musi być wniesione najpóźniej do terminu składania ofert. 6. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt 11. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca będzie zobowiązany do wniesienia wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 13. Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. c) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; UWAGA !!! W przypadku składania wadium w formie innej niż pieniądz, dokument wadialny musi powoływać przesłanki wymienione w pkt 12 i 13. 14. W przypadku składania oferty wspólnej przez Wykonawców (konsorcjum), dokument wniesienia wadium winien wyraźnie wskazywać bądź na lidera konsorcjum, bądź na jednego z członków konsorcjum albo na wszystkich jego uczestników, zaś w przypadku osób fizycznych dokument wadialny w jednej z form, o których mowa w ust. 2 pkt 2-5 musi być wystawiony na nazwisko osoby fizycznej, nie zaś na nazwę firmy, pod którą działa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.udt.gov.pl zakładka: o nas -> zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach