Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej i przebudowa wodociągu w miejscowości Ożarów Wieś

Burmistrz Miasta i Gminy Ożarów Mazowiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-850 Ożarów Mazowiecki, ul. Kolejowa 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7222207 w. 242
  • Data zamieszczenia: 2009-09-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta i Gminy Ożarów Mazowiecki
    ul. Kolejowa 2 2
    05-850 Ożarów Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 022 7222207 w. 242
    REGON: 00053060800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ozarow-mazowiecki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej i przebudowa wodociągu w miejscowości Ożarów Wieś
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie: a) sieci kanalizacyjnej w tym: skanalizowanie budynków mieszkalnych zlokalizowanych w rejonie ulicy Poznańskiej. Projektem objęto zabudowania: - odcinek kanalizacji S1-S28 - budynki od posesji nr 100 do posesji nr 152 (odc. po północnej stronie drogi), - odcinek kanalizacji S1-S48 - budynki od posesji nr 154 do posesji nr 180 (odc. po północnej stronie drogi), - odcinek kanalizacji S49-S57 - budynki od posesji nr 113 do posesji nr 121 (odc. po południowej stronie drogi), - odcinek kanalizacji S49-S67 - budynki od posesji nr 91 do posesji nr 103 (odc. po południowej stronie drogi), - odcinek kanalizacji Si2-S86 - budynki od posesji nr 182 do posesji nr 216 (odc. po północnej stronie drogi), W zakresie opracowania ujęto również sieciową pompownię ścieków wraz z rurociągiem tłocznym (na odcinku Si1-pompownia PS1). Kanały grawitacyjne: łączna długość kanałów głównych grawitacyjnych - 2762,5 m w tym: - rury PCV ? 200 mm klasa S - 1873,0 m - rury PCV ? 200 mm klasa N - 887,5 m - rury PCV ? 160 mm klasa N - 2 m ilość sztuk studzienek kanalizacyjnych rewizyjnych - 110 szt. w tym: - studzienki PP ? 425 mm - 30 szt. - studzienki PE ? 600 mm - 51 szt. - studzienki PE ? 1000 mm - 1 szt. - studzienka betonowa ? 1200 mm - 28 szt. łączna długość rurociągu tłocznego - 545 m - PE ? 63 mm PN8 SDR17 PE80 - 65,5 m - PE ? 75 mm PN8 SDR17 PE80 - 479,5 m Sieciowe przepompownie ścieków : ? 1500 bet - 1 sztuka b) sieci wodociągowej Planowaną inwestycję wykona się na odcinku wzdłuż ul. Poznańskiej, Strzykulskiej oraz Partyzantów w gminie Ożarów Mazowiecki. Zaprojektowano sieć wodociągową o średnicy ? 160, ? 110 o łącznej długości 1056,5 m z czego: - PE ? 160 wynosi 1053,0 m - PCV ? 110 wynosi 3,5 m Dla zasilenia projektowanej sieci przewidziano wykonanie włączeń do istniejącej sieci wodociągowej PCV ? 160 w ulicy Poznańskiej oraz projektowanej sieci PE ? 160 mm w ulicy Partyzantów. 2. Szczegółowy opis zakresu przedmiotu zamówienia, zawarty został w załączniku Nr 1 do SIWZ, na który składają się: - Projekt budowlany zagospodarowania terenu wraz z projektem architektoniczno-budowlanym (kanalizacja), - Projekt zagospodarowania terenu wraz z projektem architektoniczno-budowlanym (wodociąg), - Projekt przebudowy odcinka sieci wodociągowej W2-W2, - Projekt budowlany sieciowej przepompowni ścieków PS1, - Dokumentacja geotechniczna, - Inwentaryzacja zieleni, - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, - Przedmiary robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324305
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wpłaty wadium w kwocie 100.000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy tzn.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy. 2. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów żądanych w SIWZ i przedstawionych w formie załączników do oferty wg formuły spełnia lub nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty:1. Oferta - druk jest załącznikiem do SIWZ 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i występowania w imieniu wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie będzie występował osobiście lub poprzez przedstawiciela upoważnionego w dokumentach rejestrowych. W przypadku osobistego występowania wykonawcy lub poprzez przedstawiciela upoważnionego w dokumentach rejestrowych Zamawiający, nie wymaga złożenia do oferty pełnomocnictwa rodzajowego lub wypełnienia druku pełnomocnictwa i załączania jego do oferty. Dokument ten będzie załącznikiem Nr 1 do oferty. 3. W przypadku składania oferty wspólnej przez wykonawców składających się z dwóch lub więcej przedsiębiorców jako partnerów, muszą zostać spełnione następujące warunki: - oferta będzie zawierać informacje wymienione w pkt. 8.4. i pkt. 8.5. litera a SIWZ dla każdego partnera konsorcjum, - oferta będzie podpisana w taki sposób, aby wiązała prawnie wszystkich partnerów, - wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami, - jeden z partnerów konsorcjum zostanie wyznaczony jako partner kierujący(lider) upoważniony do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak i wszystkich partnerów, - zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez partnera kierującego lub od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna, albo też w inny sposób ustalony w umowie konsorcjum. W przypadku nie przystępowania do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w formie konsorcjum, Zamawiający nie wymaga wypełnienia druku pełnomocnictwa i załączania jego do oferty Dokument ten będzie załącznikiem Nr 1a do oferty. 4. Dowód wpłacenia wadium (100.000,00 zł) W przypadku wniesienia wadium przelewem - dowód wpłaty wadium w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y podpisujące ofertę, wykonawca załączy do oferty. W przypadku wniesienia przez wykonawcę wadium w formie przewidzianej w art. 45 ust. 6 ustawy: - oryginał gwarancji lub poręczenia wykonawca załączy do oferty, Dokument gwarancyjny winien jednoznacznie wymieniać przypadki wskazane w art. 46 ust. 5 ustawy. Dokument ten będzie załącznikiem Nr 2 do oferty 5. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ustawy Dokument ten będzie załącznikiem Nr 3 do oferty. 6. Od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy przedstawienie wymienionych niżej dokumentów. Dokumenty te, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. z 2006r. Nr 87 poz. 605 ze zm.) będą przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą ofertę oraz ponumerowane wg wskazań pkt. 5.1. litera b SIWZ. a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie koniecznym do wykonania zamówienia, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Dokument ten będzie załącznikiem Nr 4 do oferty. b) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min. 3 zamówień w sumie o wartości min. w wys. 50 % kwoty ofertowej, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z opisem przedmiotu zamówienia, z podaniem ich wartości oraz dat i miejsc wykonania oraz telefonu kontaktowego do zamawiającego wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie. Dokument ten będzie załącznikiem Nr 5 do oferty. c) karta indywidualna - życiorys techniczny kierownika robót desygnowanego do wykonania przedmiotu zamówienia (wymagana kopia zaświadczenia o posiadaniu uprawnień budowlanych i kopia zaświadczenia o przynależności do właściwego samorządu zawodowego). Komplet dokumentów będzie załącznikiem Nr 6 do oferty. 7. Inne wymagane dokumenty wynikające z treści SIWZ. a) harmonogram rzeczowo-finansowy opracowany przez wykonawcę. Dokument ten będzie załącznikiem Nr 7 do oferty. b) kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie dokumentacji projektowej i Specyfikacji Wykonania i Odbioru Robót w formie uproszczonej. Dokument ten będzie załącznikiem Nr 8 do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ozarow-mazowiecki.pl w części: Zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach