Przetargi.pl
Rekultywacja składowiska odpadów komunalnych w Gielniowie

Gmina Gielniów ogłasza przetarg

  • Adres: 26-434 Gielniów, pl. Wolności 75
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 6720166 , fax. 048 6720004
  • Data zamieszczenia: 2009-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gielniów
    pl. Wolności 75 75
    26-434 Gielniów, woj. mazowieckie
    tel. 048 6720166, fax. 048 6720004
    REGON: 00053478200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rekultywacja składowiska odpadów komunalnych w Gielniowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest rekultywacja składowiska odpadów komunalnych ( wykonanie wszystkich robót, zgodnie z dokumentacją projektową), w miejscowości Gielniów. Rekultywacja obejmuje swym zakresem : 1. rozbiórkę istniejących boksów magazynowych; 2. udrożnienie istniejącej studzienki odcieków; 3. usunięcie samosiewów; 4. ukształtowanie bryły składowiska; 5. wykonanie instalacji do odgazowania biernego; 6. wykonanie wielowarstwowego uszczelnienia powierzchni składowiska; 7. wykonanie drenażu odwadniającego z odprowadzeniem wód poprzez drenaż rozsączający do ziemi; 8. wykonanie warstwy glebotwórczej; 9. rekultywacja biologiczna.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451123204
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10 000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22. ustawy PZP, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy PZP. 2. Zamawiający określa następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: a) Wykonawca dysponuje co najmniej po jednej osobie posiadającej uprawnienia i kwalifikacje dotyczące: ? Realizacji i kierowania robotami w zakresie wykonawstwa instalacji gazowych ; ? uprawnień do prowadzenia prac wodno- kanalizacyjnych; ? uprawnień do sprawowania kontroli technicznej. b) Wykonawca przedstawi wykaz sprzętu technicznego i urządzeń niezbędnych do wykonania kontraktu, będącego w dyspozycji oferenta. c) Wykonawca udokumentuje posiadaną wiedzę i doświadczenie - wykaże co najmniej 1 robotę budowlaną wykonaną należycie , odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. 3. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 23 ustawy PZP, muszą ustanowić i wskazać pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszystkie przepisy wynikające z ustawy PZP oraz z dokumentacji przygotowanej do niniejszego postępowania, dotyczące wykonawców, będą stosowane odpowiednio w stosunku do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dołączonych do oferty dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda od wykonawców dołączenia do oferty następujących dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) Aktualnego odpisu z rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia; d) Wykazu sprzętu technicznego i urządzeń niezbędnych do wykonania kontraktu, będącego w dyspozycji oferenta. e) Dla osób skierowanych do kierowania robotami budowlanymi w branżach określonych zakresem przedmiotu zamówienia, wykazu aktualnych uprawnień, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania, i zaświadczeń o przynależności do właściwych izb samorządu zawodowego. f) wykazu co najmniej 1 wykonanej z należyta starannością roboty w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia .( za roboty odpowiadające swoją wartością zamawiający uważa roboty budowlane za co najmniej 400 000,00 zł netto, za roboty budowlane polegające na wykonaniu rekultywacji składowiska) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, oraz załączeniem dokumentów, potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie. g) Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości 400.000 zł, g) Oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, 2. Pozostałe dokumenty, które stanowią integralną część oferty. 1) Dowód wpłacenia/wniesienia wadium, zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy PZP; 2) Oświadczenie, że oferent w przypadku gdy wygra przetarg i przystąpi do realizacji zamówienia udzieli gwarancji w zakresie jakości i sprawnego działania przedmiotu zamówienia na okres 3 lat; 3) Oświadczenie o związaniu z ofertą przez 30 dni od daty ostatecznego terminu składania ofert; 4) Szczegółowy kosztorys ofertowy wraz z harmonogramem jako załącznikiem ; 5) Wykaz części przedmiotu zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza zlecić podwykonawcom. Przepisy określone w punkcie e) niniejszej SIWZ stosuje się odpowiednio.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gielniow.akcessnet.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach