Przetargi.pl
Oczyszczenie glinianek błońskich z namułu metodą bagrowania.

Urząd Miasta i Gminy Błonie ogłasza przetarg

  • Adres: 05-870 Błonie, Rynek 6
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7253004, 7253006 , fax. 022 7253067
  • Data zamieszczenia: 2009-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Błonie
    Rynek 6 6
    05-870 Błonie, woj. mazowieckie
    tel. 022 7253004, 7253006, fax. 022 7253067
    REGON: 00052488400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.blonie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Oczyszczenie glinianek błońskich z namułu metodą bagrowania.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje oczyszczenie z namułu glinianek błońskich. Konserwacją objętych będzie 9 z 10 glinianek, którym nadano numery od 2 do 10. 2. Zakres robót obejmuje: wydobycie namułu, kożucha roślin pływających oraz niewielkich ilości zatopionych gałęzi. Odmulenie glinianek wykonane będzie metodą bagrowania. Namuły z wodą tłoczone będą na refuliska (powierzchnie przeznaczone do składowania osadów), skąd woda pozostawiwszy namuły powracać będzie grawitacyjnie tymczasowymi rurociągami technologicznymi do glinianek. Realizację robót przewidziano w latach 2009-2010 z podziałem na trzy etapy zgodnie z załączonym do SIWZ projektem wykonawczym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451123204
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. oraz spełniają wymogi Zamawiającego tj.: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.: 1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W przypadku składania ofert przez spółkę cywilną Wykonawca winien złożyć zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności dla każdego członka spółki oraz kserokopię umowy spółki oraz (zgodnie z art. 23 pzp) załączyć do oferty pełnomocnictwo dla ustanowionego przez wspólników pełnomocnika spółki w postępowaniu o udzielenie zamówienia; brak pełnomocnictwa spowoduje odrzucenie oferty, 1.2. złożą oświadczenie o nie zaleganiu z podatkami do właściwego Urzędu Skarbowego, lub oświadczenie że uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, oraz złożą oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem składek do właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, lub oświadczenie że uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, W przypadku składania zaświadczeń winny one być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert., 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. 2.1. wykażą, iż wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty odpowiadające swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, zakresu ,opisu, daty i miejsca wykonania oraz Zamawiającego , oraz załączą dokumenty (referencje) potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane należycie i w terminie, 2.2. oświadczą, iż dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w ilości niezbędnej do jego realizacji w wymaganym terminie o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych oraz wykażą osobę o kwalifikacjach zawodowych umożliwiających kierowanie robotami w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia: - kierownik robót ( upr. budowlane w specjalności melioracje wodne) posiadający aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa), 2.3. oświadczą, iż dysponują lub będą dysponować sprzętem niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 3.1. złożą kserokopię polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności z potwierdzeniem wpłaty należnej składki, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia tych warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawców w ofercie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu znajduje się w rozdziale Zawartość ofert specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.blonie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach