Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Opolu ogłasza przetarg
- Adres: 45-068 Opole, ul. 1 Maja 6
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4000900 , fax. 077 4000951
- Data zamieszczenia: 2009-09-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Opolu
ul. 1 Maja 6 6
45-068 Opole, woj. opolskie
tel. 077 4000900, fax. 077 4000951
REGON: 01034470800696 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Regulacja stanu prawnego (2 zadania częściowe). Postępowanie nr: ZP-016/II/78/2009/U - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie częściowe nr 1: Regulacja stanu prawnego nieruchomości (Założenie KW i ujawnienie Agencji ) i przygotowanie dokumentów do przewłaszczenia dla gruntów Skarbu Państwa pozostających we władaniu Agencji Nieruchomości Rolnych dla nieruchomości położonych na terenie powiatu myszkowskiego, woj. śląskie. Zadanie częściowe nr 2: Odłączenie z księgi wieczystej nr KA1Y/00036573/1 prowadzonej przez Sąd Okręgowy w Bytomiu działek nr 624/24; 621/40; 618/41; 615/47; 613/46; 611/45; 633/26; 631/25; 629/24; 627/24; 637/28; 638/28; 635/27; 643/37; 85/28 położonych w Stolarzowicach, woj. śląskie założenie dla nich nowej księgi wieczystej, z ujawnieniem Skarbu Państwa - Agencji Nieruchomości Rolnych w nowej księdze wieczystej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 731100006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1) Dla zadania częściowego nr 1: 4.720,00 zł, 2) W przypadku zadania nr 2, Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, spełniający poniższe warunki: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Pzp. 2) Dysponują minimum jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia posiadającą uprawnienia zawodowe w zakresie II geodezji lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) Posiadają minimalne doświadczenie zawodowe w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: A) tj.: wykonanie co najmniej dwóch zamówień w ramach umów odpowiadającym swoim rodzajem pracom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, tj. regulacji stanu prawnego nieruchomości, o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł brutto każde z zamówień, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi podane w wykazie zostały wykonane należycie - warunek dotyczy tylko zadania częściowego nr 1. 2. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) dokument: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2) dokument: Pisemne Oświadczenie o spełnieniu warunków wymienionych, w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do siwz. 3) dokument stwierdzający, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia tj. świadectwa nadania uprawnień zawodowych w zakresie II geodezji. 4) dokument (dot zadania cz. nr. 1): wykaz (załącznik nr 4) wykonanych usług w zakresie regulacji stanów prawnych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. W wykazie należy podać: co najmniej dwa zamówienia w ramach umów odpowiadającym swoim rodzajem pracom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. regulacji stanu prawnego o wartości nie mniejszej niż 150,000,00 zł brutto każde, przedmiot zamówienia, daty wykonania (termin rozpoczęcia i zakończenia) oraz odbiorców. Doświadczenie należy potwierdzić stosownymi dokumentami, z których wynikać będzie bezspornie że usługi, które zostały ujęte w wykazie, zostały wykonane z należytą starannością (np. referencje, dotyczy również usług wykonywanych dla ANR OT w Opolu).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Realizacja badania społecznego pn. Badanie satysfakcji klienta powiatowych urzędów pracy
Dodano: 2015-07-13 - Realizacja badania społecznego pn. Diagnoza uczestnictwa osób w wieku 50 lat i więcej, w życiu społeczno-gospodarczym województwa opolskiego
Dodano: 2014-11-13 - Realizacja badania społecznego pn. Badanie aspiracji edukacyjnych i zawodowych uczniów ostatnich klas szkół zawodowych
Dodano: 2014-08-28 - Realizacja dwóch badań społecznych w ramach projektu Opolskie Obserwatorium Rynku Pracy III realizowanego przez Wojewódzki Urząd Pracy w Opolu
Dodano: 2014-07-10 - Realizacja badania społecznego pn. Diagnoza efektywności staży zawodowych
Dodano: 2014-06-13 - Realizacja badania społecznego pn. Badanie losów absolwentów szkół zawodowych i wyższych w województwie opolskim
Dodano: 2014-05-14 - Realizacja badania społecznego pn. Diagnoza współpracy pomiędzy powiatowymi urzędami pracy a ośrodkami pomocy społecznej w województwie opolskim
Dodano: 2014-04-04 - Realizacja badania pn. Efektywność zatrudnieniowa szkoleń w województwie opolskim w ramach projektu Opolskie Obserwatorium Rynku Pracy III
Dodano: 2013-11-14 - Realizacja badania pn. Diagnoza struktury ofert pracy w województwie opolskim w ramach projektu Opolskie Obserwatorium Rynku Pracy III
Dodano: 2013-10-09 - Realizacja badania pn. Badanie postaw przedsiębiorców wobec realizacji staży i praktyk zawodowych w ramach projektu Opolskie Obserwatorium Rynku Pracy III
Dodano: 2013-08-14