Przetargi.pl
Regeneracja nawierzchni bitumicznej poprzez wykonanie podwójnego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni w ciągu drogi wojewódzkiej nr 806 Łuków - Międzyrzec Podlaski od km 19+450 do km 22 + 900 o długości 3,450 km

Rejon Dróg Wojewódzkich w Białej Podlaskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 21-500 Biała Podlaska, ul. Warszawska 14
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 083 3438188 , fax. 083 3438183
  • Data zamieszczenia: 2009-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejon Dróg Wojewódzkich w Białej Podlaskiej
    ul. Warszawska 14 14
    21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie
    tel. 083 3438188, fax. 083 3438183
    REGON: 00016771100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Regeneracja nawierzchni bitumicznej poprzez wykonanie podwójnego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni w ciągu drogi wojewódzkiej nr 806 Łuków - Międzyrzec Podlaski od km 19+450 do km 22 + 900 o długości 3,450 km
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót obejmuje: - ścinka zawyżonego pobocza po wewnętrznej stronie łuków poziomych - 500 m2 - frezowanie muld i nierówności -100m2 - remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznej wykonane asfaltobetonem. Średnia grubość ubytków 5 cm - 447 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 4.000,00 zł ( słownie: cztery tysiące 00/100) 2. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45, ust 6 ustawy Prawo zamówień publicznych 3. Wadium wnoszone w formie pi
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy , którzy udokumentują przez stosowne zaświadczenia i oświadczenia , że spełniają następujące warunki : 1) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi 2) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych 6) akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji 2. W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawach zamówienia publicznego. 3. Ponadto Wykonawca musi spełniać następujące wymagania: 1) Dysponowanie osobą zdolną do pełnienia funkcji kierownika budowy z minimum 3 letnim doświadczeniem w pracy na stanowisku kierownika budowy- robót posiadającym uprawnienia budowlane branży drogowej, oraz aktualne zaświadczenie odpowiedniego organu samorządu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej lub przedstawienie pisemnego zobowiązania-ń innego-ych podmiotu-ów do udostępnienia osób/by posiadającej/ych wymagane uprawnienia zdolnej-ych do wykonania zamówienia. 2) Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min. 3 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 3) Dysponowanie ( przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub inny sposób) jednostkami sprzętowymi, niezbędnymi do wykonania zamówienia tj: 1.Ładowarka szt. 2 2. Równiarka /ścinarka do poboczy/ szt. 1 3. Zestaw do powierzchniowych utrwaleń szt. 1 4. Samochód wywrotka szt. 2 5. Walec drogowy samojezdny szt. 2 6. Szczotka mechaniczna szt. 1 7. Zbiornik na wodę szt. 1 8. Skrapiarka lepiszcza szt. 1 9. Frezarka szt. 1 4. ocena spełniania warunków, dokonywana będzie w następujący sposób: spełnia/ nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków art.22 ust.1 pkt.1-4 Ustawy (Prawo Zamówień publicznych) Wykonawca załączy do oferty oświadczenie ( wzór - zał. B ) 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Wykonawca załączy do oferty - aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia wykonawca załączy do oferty wykaz minimum 3 robót budowlanych zrealizowanych przez Wykonawcę w ostatnich 5 latach przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia (wzór zał. C) wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. 4. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca załączy do oferty wykaz osób/osoby przewidzianych do realizacji zamówienia ( wzór - zał. D ) zawierający informacje o dysponowaniu osobami zdolnymi do pełnienia funkcji kierownika budowy wraz z załączonymi kserokopiami uprawnień budowlanych branży drogowej kserokopiami aktualnych zaświadczeń o ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej. W przypadku udostępnienia osoby-ób zdolnej-ych do wykonania zamówienia przez inny podmiot-y do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie tego podmiot-ów do jej-ich udostępnienia. 5. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku dysponowania potencjałem technicznym wykonawca załączy do oferty wykaz jednostek sprzętu i środków transportu. ( wzór zał. E) W przypadku udostępnienia potencjału technicznego przez inny podmiot-y do oferty należy dołączyć pisemnie zobowiązanie tego podmiotu/ów do jego udostępnienia. Ponadto Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty: 1) Ofertę przetargową ( z ceną netto i podatkiem VAT) ( wzór - zał. A) wraz z załączonym kosztorysem ofertowym ( wzór - zał. A1). 2) W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument ( np. odpowiednią umowę) ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 3) W przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osobę-osoby , które nie są wymienione w odpisie z właściwego rejestru albo zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, do oferty należy załączyć dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osobę-osoby podpisujące ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ebip.lublin.pl/zdw.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach