Przetargi.pl
Dostawa artykułów pończoszniczych przeznaczonych do dalszej odsprzedaży

Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-940 Lublin, ul. Krakowskie Przedmieście 50
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5346569, 5325499 , fax. 081 5346569, 5325499
  • Data zamieszczenia: 2009-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Lublinie
    ul. Krakowskie Przedmieście 50 50
    20-940 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 5346569, 5325499, fax. 081 5346569, 5325499
    REGON: 01068496000441
  • Adres strony internetowej zamawiającego: poczta.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów pończoszniczych przeznaczonych do dalszej odsprzedaży
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem umowy jest dostawa artykułów pończoszniczych przeznaczonych do dalszej odsprzedaży w placówkach pocztowych podległych Zamawiającemu, Wykaz artykułów będących przedmiotem zamówienia zawierają załączniki do SIWZ nr: 2a, 2b, 2c, 2d - Opisy przed
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 183160007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: - dla części I - 1 100,00 zł. (słownie: jeden tysiąc sto zł 00/100), - dla części II - 2 700,00 zł. (słownie: dwa tysiące siedemset zł 00/100), - dla części III - 4 200,00 zł. (słownie: cztery tysiące dwieście zł 00/100), - dla części IV - 1 70
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcą zamówienia może być osoba fizyczna, osoba prawna, albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - wymagane jest przedstawienie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - wymagana jest realizacja w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy artykułów pończoszniczych. Wartość brutto tej dostawy lub sumy dostaw z wyżej wymienionego okresu musi odpowiadać wartości co najmniej: a. w części I - 25 000,00 zł. b. w części II - 65 000,00 zł. c. w części III - 100 000,00 zł. d. w części IV - 40 000,00 zł. W ww. wykazie należy podać wartość, przedmiot, daty wykonania i odbiorców. Do wykazu muszą być załączone dokumenty potwierdzające, że zawarte w nim dostawy zostały wykonane należycie (np. referencje). Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia powinien złożyć ww. wykaz dla każdej części zamówienia oddzielnie, przy czym wartość brutto wskazanych w tych wykazach dostaw powinna odpowiadać sumie wartości dla poszczególnych części wskazanych w ppkt a-d. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia / nie spełnia - na podstawie treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz ofertowy (zał. nr 1a, 1b, 1c, 1d do SWIZ) wraz z Formularzem cenowym (zał. nr 2a, 2b, 2c, 2d). Formularz cenowy należy załączyć również w wersji elektronicznej na płycie CD lub dyskietce w formacie Excel. Na wniosek Wykonawcy wzór Formularza cenowego Zamawiający udostępni elektronicznie; 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy, wzór stanowi załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ, 4) Wykaz wykonanych lub wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wymagana jest realizacja co najmniej jednej dostawy artykułów pończoszniczych. Wartość brutto tej dostawy lub sumy dostaw musi odpowiadać wartości co najmniej: a. w części I - 25 000,00 zł. b. w części II - 65 000,00 zł. c. w części III - 100 000,00 zł. d. w części IV - 40 000,00 zł. Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia powinien złożyć ww. wykaz dla każdej części zamówienia oddzielnie, przy czym wartość brutto wskazanych w tych wykazach dostaw powinna odpowiadać sumie wartości dla poszczególnych części wskazanych w ppkt a-d. Wzór wykazu stanowią załączniki 4a, 4b, 4c, 4d do SWIZ. W ww. wykazie należy podać wartość, przedmiot, daty wykonania i odbiorców. Do wykazu muszą być załączone dokumenty potwierdzające, że zawarte w nim dostawy zostały wykonane należycie (np. referencje). 5) Dokument potwierdzający wniesienie wadium. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna oryginały dokumentów wadium muszą być zdeponowane u Zamawiającego lub załączone do oferty najpóźniej do upływu terminu składania ofert. UWAGA! Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. spółka cywilna lub konsorcjum) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a dokumenty z pkt 6 ppkt 2, 3 (w zakresie punktu 5 oświadczenia), muszą być złożone przez każdy podmiot oddzielnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach