Białostockie Centrum Onkologii im. Marii Skłodowskiej - Curie ogłasza przetarg
- Adres: 15-027 Białystok, ul. Ogrodowa 12/31
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 085 7435913 , fax. 085 7435913
- Data zamieszczenia: 2009-12-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Białostockie Centrum Onkologii im. Marii Skłodowskiej - Curie
ul. Ogrodowa 12/31 12/31
15-027 Białystok, woj. podlaskie
tel. 085 7435913, fax. 085 7435913
REGON: 05065737900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.onkologia.bialystok.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizację robót budowlanych związanych z przebudową pomieszczenia dla akceleratora Elekta w Budynku Kobaltoterapii B.C.O - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową pomieszczenia dla akceleratora ELEKTA w Budynku Kobaltoterapii Białostockiego Centrum Onkologii w Białymstoku przy ul. Ogrodowej 12 Przebudowa będzie obejmować następujący zakres robót budowlanych: - demontaż istniejącego akceleratora liniowego Co-Line ze złomowaniem i rozliczeniem kosztów złomu z zamawiającym (o wadze około 5 t), - rozbiórka istniejących warstw konstrukcji posadzki, - rozbiórka instalacji sanitarnych i elektrycznych, - skucie tynków ze ścian, - rozbiórka sufitu podwieszonego i obudów kanałów, - wykonanie płyty fundamentowej akceleratora, - wykonanie niecki pod stół, - wykonanie osłon betonowych przedłużających ściany labiryntu, - montaż osłon stalowych stanowiących osłonę radiologiczną wraz z wykonaniem ich obudów z płyt GK, - modernizacja drzwi osłonowych, - wykonanie posadzki z wykładziną antyelektrostatyczną, - zainstalowanie podłogi w pomieszczeniu technicznym, - wykonanie ścianki wydzielającej pomieszczenie techniczne, - wykonanie kanałów kablowych z ich przykryciem, - wykonanie sufitu podwieszonego, - wykonanie nowych tynków z gładzią gipsową i malowaniem, - wykonanie nowej instalacji C.O., klimatyzacji, ciepła technologicznego, wody lodowej, - montaż agregatu wody lodowej, - wykonanie przejść p.poż. przez strop piwnic dla instalacji w klasie EI 120, - montaż klap p.poż. na kanałach wentylacji i klimatyzacji z siłownikami, z wpięciem do Systemu SAP, - demontaż urządzeń i instalacji w wentylatorni, remont pomieszczeń wentylatorni, - rozbiórka komory kurzowej i fundamentów pod urządzenia z naprawą posadzki betonowej, - całkowite wydzielenie części pomieszczenia obsługi (sterowni) poprzez wykonanie zabudowy ściany 20,0 m2 i sufitu 40,0 m2 płytami GKB, na czas prowadzonych robót w bunkrze, - w sterowni naprawa tynków po robotach wraz ze skuciem części tynków, usunięcie spękań na ścianach, malowaniem emulsyjnym i olejnym z przeszpachlowaniem, - w sąsiednim pomieszczeniu bomby kobaltowej wykonać tynki na ścianie z osłoną stalową z lokalną naprawą tynków i szpachlowaniem ścian oraz malowaniem całego pomieszczenia. Roboty elektryczne (Elekta w budynku kobaltoterapii): A. Wymiana instalacji elektrycznych i teletechnicznych na nową z dostosowaniem do obowiązujących wymogów technicznych w tym: 1. wyposażenie pola zasilającego w rozdzielnicy nn zasilającej obiekty BCO (obok stacji transformatorowej nr 1817) w nowe wkładki bezpiecznikowe. 2. wymianę istniejącego kabla zasilającego z ww. rozdzielnicy nn do złącza kablowego ZK zainstalowanego na ścianie budynku kobaltoterapii. 3. wyposażenie pola zasilającego i odpływowego w złączu ZK w nowe wkładki bezpiecznikowe. 4. montaż rozdzielnic: RG(dla akceleratora i wentylacji); RA(dla akceleratora); RUPS; R2(w piwnicy) 5. wykonanie linii zasilających do rozdzielnic: RG, RA, RUPS, R2 6. wykonanie linii zasilającej agregat wody lodowej 7. wykonanie linii zasilających rozdzielnice zasilająco - sterownicze SA1, SA2 8. wykonanie linii zasilających oraz sterowania i sygnalizacji dla jednostek zewnętrznych klimatyzacji 9. wykonanie instalacji elektrycznych: a. oświetlenia podstawowego i dodatkowego w pomieszczeniach akceleratora b. oświetlenia ewakuacyjnego c. gniazd 1-fazowych 230 V d. gniazd napięcia gwarantowanego 230 V dla komputerów e. siły i sterowania dla akceleratora f. zasilania generatora HV g. UPS h. siły i sterowania dla nagrzewnic i. zasilania i sterowania drzwi j. ochrony od porażeń k. połączeń wyrównawczych l. ochrony przeciwprzepięciowej m. sieci logicznej dla komputerów n. systemu interfonii oraz CCTV wraz z montażem urządzeń. B. Wykonanie instalacji SAP i sterowania klapami ppoż. w kanałach wentylacyjnych w tym: 1. rozbudowa istniejących 2 pętli dozorowych o elementy linowe: czujki, ręczne ostrzegacze pożarowe, adresowalne elementy sterujące i kontrolne i sygnalizatory 2. okablowanie systemu sygnalizacji pożarowej 3. montaż zasilaczy pożarowych 4. wykonanie instalacji zasilającej zasilacze z wyposażeniem w zabezpieczenia rozdzielnic RG i R2 5. sterowanie klapami ppoż. w kanałach wentylacyjnych 6. odłączanie zasilania rozdzielnic wentylacji sygnałem z centralki SAP. C. Wykonanie instalacji elektrycznych w zakresie zasilania, sterowania i automatyki urządzeń wentylacyjnych, w tym: 1. Rozdzielnice zasilająco - sterownicze SA1 i SA2 2. Instalacja zasilania, sterowania i automatyki wraz z montażem czujników dla centrali wentylacyjnej NW1 3. Instalacja zasilania, sterowania i automatyki wraz z montażem czujników dla centrali wentylacyjnej NW2 4. Instalacje sterowania wyłączeniem central wentylacyjnych z przez centralę SAP 5. Instalacje sterowania nagrzewnicami wentylacyjnymi kanałowymi. Uwagi: W związku z wyburzeniem komory kurzowej w wentylatorni należy ująć następujące roboty: a. demontaż rozdzielnicy zasilająco - sterowniczej centrali wentylacyjnej obsługującej Pracownię Medycyny Nuklearną, znajdującą się na ścianie wyburzanej komory. b. demontaż okablowania do ww. rozdzielnicy na odcinku przebiegającym przez wyburzane ściany c. ponowny montaż rozdzielnicy zasilająco - sterowniczej w miejscu uzgodnionym z inwestorem d. ponowny montaż okablowania oraz podłączenie do rozdzielnicy( należy przewidzieć wymianę, przedłużanie lub skracanie kabli i przewodów. Zamówienie powinno być wykonane zgodnie z dokumentacją techniczną, budowlaną i branżową - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium: 13000,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1/ Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 Ustawy. 2/ Wyrażą zgodę na termin płatności równy lub dłuższy niż 30 dni od daty częściowego i końcowego odbioru robót i dostarczenia faktury. 3/ Wyrażą zgodę na zawarcie umowy na zasadach określonych w niniejszej SIWZ. 4/ Wszyscy Wykonawcy dostarczą ofertę sporządzoną na lub według załączonego wzoru wraz z wypełnionymi następującymi formularzami: a/ Załącznik Nr 2 - ,,Wykaz robót zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich pięciu lat ... ,, b/ Załącznik Nr 3-,,Wykaz pracowników nadzoru przewidzianych do wykonania zamówienia... ,, 5/ Posiadają doświadczenie tj. w ciągu ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), zrealizowali nie mniej niż 2 roboty budowlane na obiektach użyteczności publicznej o zbliżonym zakresie robót i wartości nie mniejszej niż 700 000,00 zł każda. 6/ Zatrudnią Kierownika Budowy z co najmniej dwuletnim stażem na takim stanowisku oraz skierują na budowę osoby z wymaganymi uprawnieniami do wykonywania określonych prawem prac. 7/ Posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł. 8/ Posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Uwiarygodniony odpis dokumentu należy dołączyć do oferty. 9/ Udzielą gwarancji: - na wykonane roboty i urządzenia techniczne na okres min. 36 miesięcy. 10/ Wskażą części zamówienia, których wykonanie powierzą Podwykonawcom. W każdym przypadku korzystania ze świadczeń Podwykonawcy, Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za realizację zobowiązań przez Podwykonawcę, jak za własne działania lub zaniechania, niezależnie od osobistej odpowiedzialności Podwykonawcy wobec Zamawiającego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy mają dostarczyć: 1/ Oświadczenie ubiegającego się o udzielenie zamówienia, iż Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 tej Ustawy. 2/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 3/ Aktualne zaświadczenie właściwego: - Naczelnika Urzędu Skarbowego - Oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, iż Wykonawca nie zalega w uiszczaniu podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub, że Wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. 4/ Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 5/ Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust.1 pkt 9 Ustawy. 6/ Oświadczenie, że Wykonawca użyje materiały do wbudowania dopuszczone do obrotu i spełniające wymagania jakościowe określone w art.4 Ustawy z dnia 16.04.2004 r. - o wyrobach budowlanych. 7/ Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada podstawowy rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy. 8/ Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9/ Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia w wykonywanym zakresie przedmiotu zamówienia i są członkami Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 10/ Dokumenty potwierdzające, wydane przez poprzednich inwestorów (Zamawiających), że roboty ujęte w Załączniku Nr 2 (pkt VIII.4a SIWZ) zostały wykonane należycie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.onkologia.bialystok.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Radziłów
Dodano: 2016-07-27 - Robota budowlana: Remont magazynu środków bojowych nr 26 na terenie JW. w Osowcu
Dodano: 2016-07-27 - Modernizację pokrycia dachowego wraz z niezbędną obróbką blacharską w DPS w Czerewkach
Dodano: 2016-07-27 - Remont pomieszczenia stołówki w DPS w Czerewkach
Dodano: 2016-07-27 - Głęboka termomodernizacja kompleksu Gminnego Zespołu Szkół w Michałowie.
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. Remont i adaptacja pomieszczeń szkolnych na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy
Dodano: 2016-07-27 - Wymiana ogrodzenia w Zespole Szkół nr 8 w Suwałkach
Dodano: 2016-07-27 - Remont dwóch łazienek w budynku Pływalni przy ul. Wojska Polskiego 2 w Suwałkach
Dodano: 2016-07-27 - Robota budowlana z podziałem na trzy części: Część 1 - Remont pomieszczeń I piętra budynku sztabowego nr 1 na terenie JW. w Białymstoku; Część 2 - Remont pokrycia dachowego budynku nr 5 na terenie JW. w Białymstoku; Cześć 3 - Konserwacja pomieszczeń w budynku nr 21 Węzła Łączności na terenie JW. w Białymstoku
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa obiektu administracyjnego na bibliotekę gminną
Dodano: 2016-07-26