Przetargi.pl
Realizacja zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w klasach I - III szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Gorlice w ramach projektu pn. Jasne barwy szkoły.

Oświatowy Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Gminy Gorlice ogłasza przetarg

  • Adres: 38-300 Gorlice, ul. Łukasiewicza 6
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 353 77 66 , fax. 18 353 77 66
  • Data zamieszczenia: 2012-02-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Oświatowy Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Gminy Gorlice
    ul. Łukasiewicza 6 6
    38-300 Gorlice, woj. małopolskie
    tel. 18 353 77 66, fax. 18 353 77 66
    REGON: 49057990200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w klasach I - III szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Gorlice w ramach projektu pn. Jasne barwy szkoły.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych w zakresie prowadzenia zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w zależności od rozpoznanych potrzeb uczniów klas I - III szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Gorlice w ramach realizacji projektu systemowego nr WND-POKL.09.01.02-12-075/11 Jasne barwy szkoły współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Celem głównym usługi jest wsparcie w okresie realizacji projektu indywidualnego rozwoju uczniów klas I - III z dziewięciu szkół podstawowych w Gminie Gorlice, dostosowanego do zdiagnozowanych potrzeb edukacyjnych tych uczniów oraz ich możliwości psychofizycznych. 3. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności prowadzenie zajęć dla dzieci z klas I - III szkół podstawowych z terenu Gminy Gorlice w ramach realizacji projektu systemowego Jasne barwy szkoły, w okresie od lutego 2012 r. do 21 czerwca 2013 r. z wyłączeniem miesięcy wakacyjnych, tj. lipca i sierpnia w łącznym wymiarze 3000 godzin. Ilość i rodzaj zajęć w poszczególnych szkołach określają, niżej wymienione, szczegółowe zadania, stanowiące części zamówienia: Działanie 1. Szkoła Podstawowa w Zespole Szkół w Bystrej: Zadanie nr 1 - zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 1 grupa x 30 godz. w okresie od lutego do czerwca 2012 r., 1 grupa x 30 godz. w roku 2012/2013, Zadanie nr 2 - zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 1 grupa x 30 godz. w okresie od lutego do czerwca 2012 r., 1 grupa x 30 godz. w roku 2012/2013, Zadanie nr 3 - zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej - 1 grupa x 30 godz. w okresie od lutego do czerwca 2012 r., 1 grupa x 30 godz. w roku 2012/2013, Zadanie nr 4 - gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy - 1 grupa x 30 godz. w okresie od lutego do czerwca 2012 r., 1 grupa x 30 godz. w roku 2012/2013, Zadanie nr 5 - gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy - 1 grupa x 30 godz. w okresie od lutego do czerwca 2012 r., 1 grupa x 30 godz. w roku 2012/2013, Działanie 2. Szkoła Podstawowa w Zespole Szkół w Dominikowicach: Zadanie nr 1 - zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 1 grupa x 30 godz. w okresie od lutego do czerwca 2012 r., 1 grupa x 30 godz. w roku 2012/2013, Zadanie nr 2 - zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 1 grupa x 30 godz. w okresie od lutego do czerwca 2012 r., 1 grupa x 30 godz. w roku 2012/2013, Zadanie nr 3 - gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy - 1 grupa x 30 godz. w okresie od lutego do czerwca 2012 r., 1 grupa x 30 godz. w roku 2012/2013, Zadanie nr 4 - zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z języka angielskiego - 1 grupa x 30 godz. w okresie od lutego do czerwca 2012 r., 1 grupa x 30 godz. w roku 2012/2013, Zadanie nr 5 - zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych: zajęcia rytmiczno - taneczne - 1 grupa x 30 godz. w okresie od lutego do czerwca 2012 r., 1 grupa x 30 godz. w roku 2012/2013, Działanie 3. Szkoła Podstawowa w Zespole Szkół w Klęczanach: Zadanie nr 1 - zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 1 grupa x 30 godz. w okresie od lutego do czerwca 2012 r., 1 grupa x 30 godz. oraz 1 grupa x 35 godz. w roku 2012/2013, Zadanie nr 2 - zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 3 grupy x 30 godz. w roku 2012/2013, Zadanie nr 3 - gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy - 1 grupa x 30 godz. w okresie od lutego do czerwca 2012 r., 3 grupy x 30 godz. w roku 2012/2013, Zadanie nr 4 - zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie: plastyczno-taneczne - 1 grupa x 30 godz. w roku 2012/2013, Zadanie nr 5 - zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie: wokalne - 1 grupa x 35 godz. w roku 2012/2013. Działanie 4. Szkoła Podstawowa w Zespole Szkół w Kobylance: Zadanie nr 1 - zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 1 grupa x 30 godz. w okresie od lutego do czerwca 2012 r., 1 grupa x 30 godz. w roku 2012/2013, Zadanie nr 2 - zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 1 grupa x 30 godz. w okresie od lutego do czerwca 2012 r., 1 grupa x 30 godz. w roku 2012/2013, Zadanie nr 3 - zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 1 grupa x 30 godz. w okresie od lutego do czerwca 2012 r., 1 grupa x 30 godz. w roku 2012/2013, Zadanie nr 4 - gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy - 1 grupa x 30 godz. w okresie od lutego do czerwca 2012 r., 1 grupa x 30 godz. w roku 2012/2013, Zadanie nr 5 - zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych: edukacja szachowa - 1 grupa x 30 godz. w okresie od lutego do czerwca 2012 r., 1 grupa x 30 godz. w roku 2012/2013, Zadanie nr 6 - zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych: zajęcia rytmiczno - taneczne - 1 grupa x 30 godz. w okresie od lutego do czerwca 2012 r., 1 grupa x 30 godz. w roku 2012/2013, Działanie 5. Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Kwiatonowicach: Zadanie nr 1 - zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 1 grupa x 40 godz. w okresie od lutego do czerwca 2012 r.; 1 grupa x 45 godz. w roku 2012/2013, Zadanie nr 2 - zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 1 grupa x 45 godz. w roku 2012/2013, Zadanie nr 3 - zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 1 grupa x 30 godz. w okresie od lutego do czerwca 2012 r., 1 grupa x 50 godz. w roku 2012/2013, Zadanie nr 4 - gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy - 1 grupa x 30 godz. w okresie od lutego do czerwca 2012 r., 1 grupa x 50 godz. w roku 2012/2013, Zadanie nr 5 - zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych: artystyczno - teatralne - 1 grupa x 30 godz. w okresie od lutego do czerwca 2012 r., 1 grupa x 50 godz. w roku 2012/2013, Działanie 6. Szkoła Podstawowa w Zespole Szkół w Ropicy Polskiej: Zadanie nr 1 - zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 1 grupa x 30 godz. w roku 2012/2013, Zadanie nr 2 - zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 1 grupa x 30 godz. w roku 2012/2013, Zadanie nr 3 - zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 1 grupa x 30 godz. w okresie od lutego do czerwca 2012 r., 2 grupy x 30 godz. w roku 2012/2013, Zadanie nr 4 - gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy - 1 grupa x 30 godz. w okresie od lutego do czerwca 2012 r., 1 grupa x 30 godz. w roku 2012/2013, Zadanie nr 5 - zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych z nauk matematyczno - przyrodniczych - 1 grupa x 30 godz. w okresie od lutego do czerwca 2012 r.; 1 grupa x 30 godz. w roku 2012/2013, Zadanie nr 6 - zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych z nauk matematyczno - przyrodniczych - 1 grupa x 30 godz. w roku 2012/2013, Zadanie nr 7 - zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych: artystycznie - plastyczne - 1 grupa x 30 godz. w okresie od lutego do czerwca 2012 r., 1 grupa x 30 godz. w roku 2012/2013, Działanie 7. Szkoła Podstawowa w Zespole Szkół w Stróżówce: Zadanie nr 1 - zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 1 grupa x 30 godz. od lutego do czerwca 2012 r. Zadanie nr 2 - zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 1 grupa x 30 godz. w roku 2012/2013, Zadanie nr 3 - zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 1 grupa x 30 godz. od lutego do czerwca 2012 r. Zadanie nr 4 - zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 1 grupa x 30 godz. w roku 2012/2013, Zadanie nr 5 - zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 1 grupa x 30 godz. w okresie od lutego do czerwca 2012 r., 1 grupa x 30 godz. w roku 2012/2013, Zadanie nr 6 - zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - 1 grupa x 30 godz. od lutego do czerwca 2012 r. Zadanie nr 7 - zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - 1 grupa x 30 godz. w roku 2012/2013, Zadanie nr 8 - nauka pływania dla dzieci z wadami postawy - 2 grupy x 30 godz. w roku 2012/2013, Zadanie nr 9 - zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie: taneczne - 1 grupa x 30 godz. od lutego do czerwca 2012 r. Zadanie nr 10 - zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie: plastyczne - 1 grupa x 30 godz. w roku 2012/2013. Działanie 8. Szkoła Podstawowa w Zespole Szkół w Szymbarku: Zadanie nr 1 - zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 1 grupa x 30 godz. w okresie od lutego do czerwca 2012 r., 1 grupa x 30 godz. w roku 2012/2013, Zadanie nr 2 - zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 1 grupa x 30 godz. od lutego do czerwca 2012 r. Zadanie nr 3 - zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 1 grupa x 30 godz. w okresie od lutego do czerwca 2012 r., 1 grupa x 30 godz. w roku 2012/2013, Zadanie nr 4 - zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 1 grupa x 30 godz. w roku 2012/2013, Zadanie nr 5 - zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 1 grupa x 30 godz. w roku 2012/2013, Zadanie nr 6 - gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy - 1 grupa x 30 godz. w okresie od lutego do czerwca 2012 r., 1 grupa x 30 godz. w roku 2012/2013, Zadanie nr 7 - zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie (muzyczne, taneczne i plastyczne) - 1 grupa x 30 godz. w okresie od lutego do czerwca 2012 r., 1 grupa x 40 godz. w roku 2012/2013, Działanie 9. Szkoła Podstawowa w Zespole Szkół w Zagórzanach: Zadanie nr 1 - zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 1 grupa x 30 godz. od lutego do czerwca 2012 r.; 1 grupa x 30 godz. w roku 2012/2013 Zadanie nr 2 - zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 1 grupa x 30 godz. od lutego do czerwca 2012 r.; 1 grupa x 30 godz. w roku 2012/2013, Zadanie nr 3 - gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy - 1 grupa x 30 godz. od lutego do czerwca 2012 r.; 1 grupa x 30 godz. w roku 2012/2013, Zadanie nr 4 - zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych plastycznie - 1 grupa x 30 godz. od lutego do czerwca 2012 r.; 1 grupa x 30 godz. w roku 2012/2013. 4. Wymagania szczegółowe przedmiotu zamówienia: 1) Czas trwania jednej godziny zajęć wynosi: - godzinę zegarową (60 minut) w przypadku zajęć specjalistycznych, wymienionych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 roku w sprawie zasad organizacji pomocy psychologiczno - pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz.U. Nr 228 poz. 1487 z późn. zm.), - godzinę lekcyjną (45 minut) w przypadku zajęć dydaktyczno - wyrównawczych wymienionych w w/w Rozporządzeniu oraz zajęć pozostałych, które nie zostały wskazane w powyższym akcie prawnym. 2) Liczba uczniów / uczennic w grupach - zgodna z Rozporządzeniem o którym mowa w ust. 4, pkt 1. 3) Kwalifikacje nauczycieli / instruktorów: wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym, specjalność zależna od charakteru prowadzonych zajęć zgodna z wymogami prawa oświatowego. Kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje należy przedłożyć Zamawiającemu w dniu zawarcia umowy, które będą stanowić integralną część zawartej umowy. 4) Do obowiązków prowadzących zajęcia dodatkowe będzie należało: a) opracowanie programów zajęć dodatkowych zapewniających uczniowi zindywidualizowaną pomoc, w zależności od potrzeb zdiagnozowanych przez szkołę, b) prowadzenie zajęć zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Koordynatora Szkolnego (dyrektora szkoły) i zatwierdzonym przez Koordynatora Projektu, dokładając wszelkich starań do ich prawidłowej realizacji, c) racjonalne i efektywne korzystanie z zakupionych w ramach projektu pomocy i materiałów dydaktycznych, d) przygotowanie, przeprowadzenie i opracowanie testów sprawdzających / diagnostycznych zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie projektu, e) przygotowywanie opinii o postępach uczniów i przedkładanie jej wychowawcom klas i Koordynatorowi Szkolnemu, f) systematyczne i prawidłowe dokumentowanie zajęć, w tym prowadzenie dzienników zajęć, list obecności oraz ustalanie frekwencji uczniów na zajęciach, g) prowadzenie kart pracy (zał. nr 1 do umowy .....) celem rozliczenia zrealizowanych godzin zajęć dodatkowych i przedkładanie ich Koordynatorowi Szkolnemu wraz z rachunkiem / fakturą oraz protokołem odbioru usług edukacyjnych (zał. nr 2 do umowy ......) w terminach ustalonych przez Koordynatora Projektu, h) sporządzenie sprawozdania merytorycznego z realizacji zajęć: na zakończenie zajęć w roku szkolnym 2011/2012, na koniec roku 2012 i na zakończenie zajęć w roku szkolnym 2012/2013 i przekazanie Koordynatorowi Szkolnemu, i) realizowanie zasady równości płci w odniesieniu do tematyki zajęć i grupy uczniów, j) poddawanie się kontroli osób do tego upoważnionych, k) wspomaganie działań promocyjnych projektu. 5) W ramach zajęć dodatkowych nauczyciele będą przekazywać uczniom niestereotypową wiedzę i szerokie, niezależne od płci, spektrum możliwych wyborów życiowych, a także uczyć szacunku do odmienności i różnic. Wczesna edukacja w tym zakresie pozwoli na wyeliminowanie w przyszłości stereotypowego myślenia w podejściu do wyboru drogi edukacyjnej. 6) Zamawiający zakupi pomoce dydaktyczne niezbędne do prowadzenia zajęć w ramach środków zaplanowanych w budżecie projektu. 5. Wszystkie załączniki do niniejszej specyfikacji od nr 1 do nr 5 stanowią jej integralną część.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.gorlice.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach