Gmina Szemud ogłasza przetarg
- Adres: 84-217 Szemud, ul. Kartuska 13
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 6764428 , fax. 58 6764428
- Data zamieszczenia: 2012-01-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Szemud
ul. Kartuska 13 13
84-217 Szemud, woj. pomorskie
tel. 58 6764428, fax. 58 6764428
REGON: 00054269800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szemud.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja zajęć dodatkowych oraz wyrównawczych, wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w szkołach podstawowych na terenie Gminy Szemud zgodnie z projektem pn. Dzieci to nasza przyszłość - Wsparcie uczniów klas I-III szkół podstawowych Gminy Szemud w ramach rozwijania zainteresowań oraz wyrównywania szans edukacyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zakres przedmiotu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zajęć dodatkowych oraz wyrównawczych, wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w szkołach podstawowych na terenie Gminy Szemud zgodnie z projektem pn. Dzieci to nasza przyszłość - Wsparcie uczniów klas I-III szkół podstawowych Gminy Szemud w ramach rozwijania zainteresowań oraz wyrównywania szans edukacyjnych, projekt realizowany w ramach Indywidualizacji procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych 1.2. Świadczenie usługi polegać będzie na realizacji zajęć pozalekcyjnych o łącznym wymiarze 794 godzin, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, który podzielony jest na 16 części. 1.3. Zajęcia odbywać się będą w następujących szkołach podstawowych: - SP 1 - Zespół Szkolno-Przedszkolny w Szemudzie - SP 2 - Szkoła Podstawowa w Bojanie - SP 4 - Szkoła Podstawowa w Łebnie - SP 5 -Szkoła Podstawowa w Koleczkowie 1.4. Wymiar godzinowy zajęć: 45 minut (tj. jedna godzina lekcyjna). 1.5. Termin wykonania zamówienia: - Rozpoczęcie dla wszystkich szkół podstawowych: luty 2012 r. - Zakończenie dla SP 1: 30.06.2013 r. - Zakończenie dla SP 2, SP 4, SP 5: 30.06.2012 r. 1.6. Szczegółowy harmonogram realizacji zajęć dodatkowych zostanie sporządzony - w porozumieniu z dyrektorem mi poszczególnych szkół - po wyłonieniu Wykonawcy/ów. 1.7. Wykonawca w porozumieniu z dyrektorem szkoły przygotuje szczegółowy harmonogram zajęć na okres obowiązywania umowy w terminie do 7 dni od zawarcia umowy oraz niezwłocznie dostarczy go Zamawiającemu, w imieniu którego koordynuje projekt Kierownik Referatu Oświaty, Kultury i Zdrowia w Szemudzie. 1.8. Dopuszcza się możliwość zmian w harmonogramie zajęć z siedmiodniowym wyprzedzeniem (siedem dni kalendarzowych). 1.9. W przypadku usprawiedliwionej niemożliwości realizowania przez Wykonawcę przedmiotu umowy zgodnie z harmonogramem zajęć, Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia zajęć w ilości godzin równej nie odbytym zajęciom, w innym terminie uzgodnionym z dyrektorem szkoły, w której prowadzone będą zajęcia. 1.10. Do obowiązków Wykonawcy należy: a) opracowanie szczegółowego programu zajęć w formie pisemnej w terminie 7 dni od podpisania umowy oraz niezwłoczne dostarczenie go Zamawiającemu, w imieniu którego koordynuje projekt Kierownik Referatu Oświaty, Kultury i Zdrowia w Szemudzie, b) przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych zgodnie z programem i harmonogramem zatwierdzonym przez dyrektora szkoły w której realizowane będą zajęcia w terminie c) niezwłoczne informowanie dyrektora szkoły o każdym przypadku uniemożliwiającym mu realizację zajęć zgodnie z harmonogramem, d) zapewnienia bezpieczeństwa uczniów uczestniczącym w zajęciach oraz zgodnego z przeznaczeniem użytkowania sprzętu, materiałów i pomocy dydaktycznych zakupionych w ramach projektu, e) dokumentowania zajęć pozalekcyjnych w dzienniku zajęć oraz prowadzenia innych dokumentów związanych z realizacja projektu wskazanych przez Zamawiającego, f)przeprowadzenie ewaluacji zajęć, g) ochrona danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.), h) udostępnianie dokumentacji z zakresu realizacji umowy na żądanie Zamawiającego, dyrektora szkoły i organów kontrolujących. 1.11. Zamawiający zapewni warunki lokalowe oraz pomoce dydaktyczne niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 1.12. Zamawiający, dyrektor szkoły oraz inne upoważnione instytucje mają prawo do dokonania kontroli przebiegu i sposobu prowadzenia zajęć. 2. Sprecyzowany opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w pakietach załączników dla poszczególnych części od 1 - 16. 3. Szczegółowy zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia określa umowa - projekt stanowiąca załącznik 4 i 5 do poszczególnych pakietów załączników. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 801000005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium - niewymagalne
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szemud.pl/pol/index.php?kate=9&men1=89&menu=89
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi edukacyjne związane z realizacją projektu: Nowoczesne Gimnazja w Gminie Pelplin współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2014-04-22 - Usługi edukacyjne związane z realizacją projektu Nowoczesne szkoły podstawowe w Gminie Pelplin współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego ZP.27.4.2014
Dodano: 2014-04-22 - Świadczenie usług edukacyjnych w projekcie pn. Program wyrównywania szans edukacyjnych uczniów gimnazjów w Starzynie i Darzlubiu. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć dodatkowych dla uczniów klas I-III gimnazjów w Starzynie i Darzlubiu w latach szkolnych 2013/2014 (kwiecień 2014r. - czerwiec 2014r.) oraz 2014/2015 (wrzesień 2014r. - czerwiec 2015r.). I. Zajęcia dodatkowe z wykorzystaniem ICT Moduł A - Trening matematyczny II. Zajęcia dodatkowe z wykorzystaniem ICT Moduł C - Z angielskim na Ty. III. Zajęcia ogólnorozwojowe i wychowawcze.
Dodano: 2014-04-08 - Usługi edukacyjne związane z realizacją projektu - Zajęcia pozalekcyjne szansą na zrównoważony rozwój uczniów wiejskich szkół podstawowych w Gminie Starogard Gdański, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2014-03-31 - Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w projekcie Programy rozwojowe szkół gminy Zblewo
Dodano: 2014-03-18 - Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w projekcie Programy rozwojowe szkół gminy Zblewo
Dodano: 2014-02-07 - Organizacja i prowadzenie zajęć dodatkowych w czterech szkołach podstawowych Gminy Miejskiej Rumia w roku szkolnym 2012-2013 w ramach projektu Fundamenty przyszłości - wyrównywanie szans edukacyjno-rozwojowych uczniów klas I-III czterech szkół podstawowych w Gminie Miejskiej Rumia współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 - Zadanie 17.
Dodano: 2013-11-08 - Wyłonienie wykonawców prowadzących zajęcia w czterech gimnazjach na terenie Miasta Malborka, w ramach projektu pn. Gimnazjalna Planeta Umiejętności, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Poddziałania 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Dodano: 2013-10-17 - Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktycznych, w ramach projektu POKL 9.1.2 pod nazwą: Kalejdoskop edukacyjny od A do Z, współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Dodano: 2013-10-16 - Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktycznych, w ramach projektu POKL 9.1.2 pod nazwą: Kalejdoskop edukacyjny od A do Z, współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Dodano: 2013-09-23