Przetargi.pl
Realizacja zajęć dodatkowych oraz wyrównawczych, wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w szkołach podstawowych na terenie Gminy Szemud zgodnie z projektem pn. Dzieci to nasza przyszłość - Wsparcie uczniów klas I-III szkół podstawowych Gminy Szemud w ramach rozwijania zainteresowań oraz wyrównywania szans edukacyjnych

Gmina Szemud ogłasza przetarg

  • Adres: 84-217 Szemud, ul. Kartuska 13
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 6764428 , fax. 58 6764428
  • Data zamieszczenia: 2012-01-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szemud
    ul. Kartuska 13 13
    84-217 Szemud, woj. pomorskie
    tel. 58 6764428, fax. 58 6764428
    REGON: 00054269800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szemud.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja zajęć dodatkowych oraz wyrównawczych, wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w szkołach podstawowych na terenie Gminy Szemud zgodnie z projektem pn. Dzieci to nasza przyszłość - Wsparcie uczniów klas I-III szkół podstawowych Gminy Szemud w ramach rozwijania zainteresowań oraz wyrównywania szans edukacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres przedmiotu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zajęć dodatkowych oraz wyrównawczych, wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w szkołach podstawowych na terenie Gminy Szemud zgodnie z projektem pn. Dzieci to nasza przyszłość - Wsparcie uczniów klas I-III szkół podstawowych Gminy Szemud w ramach rozwijania zainteresowań oraz wyrównywania szans edukacyjnych, projekt realizowany w ramach Indywidualizacji procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych 1.2. Świadczenie usługi polegać będzie na realizacji zajęć pozalekcyjnych o łącznym wymiarze 794 godzin, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, który podzielony jest na 16 części. 1.3. Zajęcia odbywać się będą w następujących szkołach podstawowych: - SP 1 - Zespół Szkolno-Przedszkolny w Szemudzie - SP 2 - Szkoła Podstawowa w Bojanie - SP 4 - Szkoła Podstawowa w Łebnie - SP 5 -Szkoła Podstawowa w Koleczkowie 1.4. Wymiar godzinowy zajęć: 45 minut (tj. jedna godzina lekcyjna). 1.5. Termin wykonania zamówienia: - Rozpoczęcie dla wszystkich szkół podstawowych: luty 2012 r. - Zakończenie dla SP 1: 30.06.2013 r. - Zakończenie dla SP 2, SP 4, SP 5: 30.06.2012 r. 1.6. Szczegółowy harmonogram realizacji zajęć dodatkowych zostanie sporządzony - w porozumieniu z dyrektorem mi poszczególnych szkół - po wyłonieniu Wykonawcy/ów. 1.7. Wykonawca w porozumieniu z dyrektorem szkoły przygotuje szczegółowy harmonogram zajęć na okres obowiązywania umowy w terminie do 7 dni od zawarcia umowy oraz niezwłocznie dostarczy go Zamawiającemu, w imieniu którego koordynuje projekt Kierownik Referatu Oświaty, Kultury i Zdrowia w Szemudzie. 1.8. Dopuszcza się możliwość zmian w harmonogramie zajęć z siedmiodniowym wyprzedzeniem (siedem dni kalendarzowych). 1.9. W przypadku usprawiedliwionej niemożliwości realizowania przez Wykonawcę przedmiotu umowy zgodnie z harmonogramem zajęć, Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia zajęć w ilości godzin równej nie odbytym zajęciom, w innym terminie uzgodnionym z dyrektorem szkoły, w której prowadzone będą zajęcia. 1.10. Do obowiązków Wykonawcy należy: a) opracowanie szczegółowego programu zajęć w formie pisemnej w terminie 7 dni od podpisania umowy oraz niezwłoczne dostarczenie go Zamawiającemu, w imieniu którego koordynuje projekt Kierownik Referatu Oświaty, Kultury i Zdrowia w Szemudzie, b) przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych zgodnie z programem i harmonogramem zatwierdzonym przez dyrektora szkoły w której realizowane będą zajęcia w terminie c) niezwłoczne informowanie dyrektora szkoły o każdym przypadku uniemożliwiającym mu realizację zajęć zgodnie z harmonogramem, d) zapewnienia bezpieczeństwa uczniów uczestniczącym w zajęciach oraz zgodnego z przeznaczeniem użytkowania sprzętu, materiałów i pomocy dydaktycznych zakupionych w ramach projektu, e) dokumentowania zajęć pozalekcyjnych w dzienniku zajęć oraz prowadzenia innych dokumentów związanych z realizacja projektu wskazanych przez Zamawiającego, f)przeprowadzenie ewaluacji zajęć, g) ochrona danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.), h) udostępnianie dokumentacji z zakresu realizacji umowy na żądanie Zamawiającego, dyrektora szkoły i organów kontrolujących. 1.11. Zamawiający zapewni warunki lokalowe oraz pomoce dydaktyczne niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 1.12. Zamawiający, dyrektor szkoły oraz inne upoważnione instytucje mają prawo do dokonania kontroli przebiegu i sposobu prowadzenia zajęć. 2. Sprecyzowany opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w pakietach załączników dla poszczególnych części od 1 - 16. 3. Szczegółowy zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia określa umowa - projekt stanowiąca załącznik 4 i 5 do poszczególnych pakietów załączników.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 801000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium - niewymagalne

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szemud.pl/pol/index.php?kate=9&men1=89&menu=89
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach