Przetargi.pl
Realizacja zadania aktywna integracja dla Ośrodka Pomocy Społecznej w Kluczach w ramach projektu systemowego - Wsparcie za wsparcie

Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 32-310 Klucze, ul. Zawierciańska 12
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 642 84 67 , fax. (032) 642 94 01
  • Data zamieszczenia: 2010-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Zawierciańska 12 12
    32-310 Klucze, woj. małopolskie
    tel. (032) 642 84 67, fax. (032) 642 94 01
    REGON: 00345731000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja zadania aktywna integracja dla Ośrodka Pomocy Społecznej w Kluczach w ramach projektu systemowego - Wsparcie za wsparcie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje realizację dwóch zadań: 1. KONTRAKT SOCJALNY dla 16 osób w tym: 1.1. zorganizowanie 5-dniowego wyjazdu integracyjno-szkoleniowego dla osób bezrobotnych wraz z osobami zależnymi (szacunkowa liczba osób zależnych 18 w tym dzieci poniżej 7 lat - 10) podczas, którego przeprowadzone zostaną warsztaty kompetencji społecznych w łącznym wymiarze 30 h w tym: - naukę umiejętności komunikacji interpersonalnej i trening asertywności 10h - zajęcia wzmacniające poczucie własnej wartości i autoprezentacji 10h - doradztwo wizażu i makijażu, profilaktyki chorób i zdrowego stylu życia 10h Zapewnienie uczestnikom wyjazdu opiekuna, transportu, noclegów, pełnego wyżywienia (śniadanie, obiad i kolacja), ubezpieczenia NNW i pomocy medycznej w razie potrzeby. Miejscem zakwaterowania ma być ośrodek, gospodarstwo agroturystyczne itp. położony w odległości do 200 km od siedziby Zamawiającego, dysponujący pokojami 2-3 osobowymi oraz salą umożliwiającą przeprowadzenie zajęć. 1.2.przeprowadzenie zajęć z zakresu doradztwa zawodowego 20 h obejmującego: - określenie preferencji zawodowych uczestników - umiejętności poruszania się po lokalnym rynku pracy - sporządzania listu motywacyjnego Forma prowadzenia zajęć: zajęcia grupowe. 1.3. zajęcia w zakresie grupowego poradnictwa psychologicznego 10 h oraz porady indywidualnego 32 h( 16 uczestników x 2 h) Zajęcia 1.2 i 1.3 zostaną przeprowadzone w siedzibie Zamawiającego. 1.4. szkolenie zawodowe dla uczestników projektu w tym: - prawo jazdy kat. B - 5 osób; kucharz - 1 osoba; opiekun osób starszych i niepełnosprawnych - 3 osoby ; obsługa koparko-ładowarki - 2 osoby; obsługa kasy fiskalnej - 1 osoba;- kurs budowlańca - 1 osoba; rachunkowość - 1 osoba; opiekunka dzieci - 1 osoba; rehabilitantka - 1 osoba. Dla uczestników zajęć i szkoleń określony w pkt. 1.2., 1.3. i 1.4. zamawiający wymaga zapewnienia cateringu. 2.PROGRAM OPIEKI NAD DZIECKIEM I RODZINĄ dla 19 osób w tym: 2.1. zorganizowanie 10-dniowego wyjazdu integracyjno-edukacyjnego podczas, którego przeprowadzone zostaną zajęcia w zakresie profilaktyki uzależnień i radzenia sobie z używkami 5 h, zajęcia integracyjne 5 h, zajęcia w zakresie aktywności lokalnej/animacji lokalnej 5 h. Zapewnienie uczestnikom wyjazdu opiekuna, transportu, noclegów, pełnego wyżywienia (śniadanie, obiad i kolacja), ubezpieczenia NNW i pomocy medycznej w razie potrzeby. Miejscem zakwaterowania ma być Ośrodek, Gospodarstwo Agroturystyczne itp. położony w odległości do 200 km od siedziby zamawiającego. Wyjazd ma być połączeniem atrakcyjnego wypoczynku wakacyjnego z zajęciami edukacyjnymi. 2.2. zajęcia w zakresie rozwoju ścieżki zawodowej 15 h oraz zajęcia w zakresie profilaktyki promującej zdrowy styl życia bez używek 15 h. W/w zajęcia będą przeprowadzone w siedzibie zamawiającego w podziale na dwie grupy, przy założeniu, że liczba godzin zajęć dziennie nie będzie przekraczała 5 h. Podczas zajęć zamawiający wymaga zapewnienia cateringu uczestnikom zajęć. Wszystkie zajęcia i warsztaty będą odbywały się w budynku Ośrodka Pomocy Społecznej w Kluczach, który użyczy pomieszczenia bezpłatnie. Dokumentacja realizowanych działań odbywać się musi między innymi za pomocą dzienników prowadzonych zajęć, imiennych list obecności. Każdy z uczestników zajęć/szkoleń musi otrzymać zaświadczenie potwierdzające uczestnictwo w projekcie, które będzie zawierało logo projektu oraz wykaz tematów z liczbą zrealizowanych godzin. IV.Termin wykonania zamówienia Część: 1.1. od 28.06.2010 r. do 15.07.2010 r. Część: 1.2. od 01.07.2010 r. do 31.10.2010 r. Część 1.3. od 01.07.2010 r. do 31.10.2010 r. Część 1.4. od 1.10.2010 r. do 31.12.2010 r. Część 2.1. od 01.07.2010 r. do 31.08.2010 r. Część 2.2 od 01.08.2010 r. do 30.11.2010 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-klucze.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach