Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 41-600 Świętochłowice, ul. Katowicka 35
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2455104 , fax. 032 2455104
- Data zamieszczenia: 2009-11-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Katowicka 35 35
41-600 Świętochłowice, woj. śląskie
tel. 032 2455104, fax. 032 2455104
REGON: 00345206200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops.swietochlowice.info
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja, w formie sprzedaży bezgotówkowej artykułów spożywczych i środków czystości na terenie Miasta Świętochłowice, zasiłków z pomocy społecznej na rzecz klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Świętochłowicach. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Realizacja, w formie sprzedaży bezgotówkowej artykułów spożywczych i środków czystości na terenie Miasta Świętochłowice, zasiłków z pomocy społecznej na rzecz klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Świętochłowicach. Zadanie nr 1 - artykuły mięsno-wędliniarskie Zadanie nr 2 - nabiał, warzywa oraz pozostałych produktów Zadanie nr 3 - środki czystości - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151100002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest złożenie oferty wraz z wymaganymi dokumentami. Sposobu oceny spełnienia warunków dokona komisja przetargowa powołana przez kierownika Zamawiającego. Komisja przetargowa przy wyborze oferty najkorzystniejszej będzie kierowała się zasadami określonymi w ustawie Prawo zamówień publicznych i kryterium - cena 100 pkt. Wyboru oferty najkorzystniejszej dokona kierownik jednostki po przedstawieniu propozycji przez komisję przetargową. W niniejszym postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: I. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonych działalności lub czynności, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania tych warunków na podstawie przedłożonych przez wykonawcę następujących dokumentów: 1. wypełnionego formularza oferty (załącznik nr 1), 2. oświadczenia o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2), 3. zaakceptowanego druku rozliczenia realizacji zasiłków z pomocy społecznej (załącznik nr 3) 4. zaakceptowanego druku realizacji zasiłku z pomocy społecznej (załącznik nr 4) 5. zaakceptowanego wzoru umowy (załącznik nr 5), 6. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7. upoważnienia do podpisania oferty, w przypadku gdy oferta zostanie podpisana przez osobę/y, których uprawnienie do dokonywania tej czynności nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty . 8. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. pełnomocnictwa (pełnomocnictw), jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, dotyczy to również przypadku jeżeli jest ono wymagane dla spółki cywilnej lub uczestników konsorcjum - pełnomocnictwo musi być dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty. Wykonawcy nie spełniający powyższych warunków zostaną przez zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania lub ich oferty zostaną odrzucone.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ops.swietochlowice.info
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawę artykułów spożywczych dla potrzeb Beskidzkiego Zespołu Leczniczo - Rehabilitacyjnego Szpital Opieki Długoterminowej w Jaworzu z podziałem na 2 części: I część zamówienia -mięso i produkty wędliniarskie; II część zamówienia -jajka.
Dodano: 2016-03-17 - Zakup wraz z dostawą wędlin, mięsa i ryb na potrzeby Śląskiego Centrum Rehabilitacji i Prewencji w podziale na 5 części
Dodano: 2016-02-10 - Sukcesywne dostawy mięsa i produktów wędliniarskich
Dodano: 2016-01-26 - Dostawy w roku 2016 zwierząt mięsa wołowego i kurczaków
Dodano: 2016-01-22 - Sukcesywne dostawy mięsa i produktów wędliniarskich
Dodano: 2016-01-13 - DOSTAWA MIĘSA, DROBIU ,WĘDLIN
Dodano: 2015-12-15 - Dostawa mięsa i jego przetworów do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zawierciu.
Dodano: 2015-12-10 - Realizacja zasiłków z pomocy społecznej w formie sprzedaży bezgotówkowej: artykułów żywnościowych i środków czystości na rzecz klientów Ośrodka pomocy Społecznej w Świętochłowicach
Dodano: 2015-12-08 - Realizacja zasiłków z pomocy społecznej w formie sprzedaży bezgotówkowej: artykułów żywnościowych i środków czystości na rzecz klientów Ośrodka pomocy Społecznej w Świętochłowicach
Dodano: 2015-12-07 - Dostawy mięsa, drobiu i wędlin dla potrzeb SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku (DZp.DŻ.647.8.2015)
Dodano: 2015-12-04