Przetargi.pl
Realizacja usługi przewozu uczniów i wychowanków , dojeżdżających do szkół i przedszkoli publicznych, prowadzonych na terenie Gminy Skoki , na podstawie zakupionych biletów miesięcznych w latach szkolnych 2019/2020 i 2020/2021

Gmina Skoki ogłasza przetarg

  • Adres: 62-085 Skoki, ul. Ciastowicza
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 925 801 , fax. 618 925 803
  • Data zamieszczenia: 2019-07-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Skoki
    ul. Ciastowicza 11
    62-085 Skoki, woj. wielkopolskie
    tel. 618 925 801, fax. 618 925 803
    REGON: 52958000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://skoki.nowoczesnagmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja usługi przewozu uczniów i wychowanków , dojeżdżających do szkół i przedszkoli publicznych, prowadzonych na terenie Gminy Skoki , na podstawie zakupionych biletów miesięcznych w latach szkolnych 2019/2020 i 2020/2021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi przewozu uczniów i wychowanków dojeżdżających do szkół i przedszkoli publicznych na terenie Miasta i Gminy Skoki na podstawie zakupionych ulgowych biletów miesięcznych tj : - Szkoły Podstawowej im. Adama Mickiewicza w Skokach, ul. Poznańska 2, - Szkoły Podstawowej w Jabłkowie z filiami : a/ w Lechlinie b/ w Rejowcu - Przedszkola Samorządowego im. Kubusia Puchatka w Skokach, ul. Sienkiewicza 19, - Przedszkola Publicznego „ Tęczowa Łąka” w Jabłkowie z oddziałami zamiejscowymi : a/ w Rejowcu b/ w Łosińcu na zajęcia szkolne i przedszkolne w ramach regularnego przewozu osób na liniach komunikacyjnych, obejmujących miejscowości, z których dojeżdżają uczniowie i wychowankowie z wyznaczonych przystanków do ww. jednostek oświatowych i z powrotem. 3.2 Liczba uczniów i wychowanków przedszkoli uprawnionych do przewozu jest wielkością szacunkową ustaloną wstępnie miesięcznie na 450. Liczba ta może się zmienić w trakcie realizacji zamówienia. Podana liczba stanowi podstawę wyceny przedmiotowego zamówienia. W trakcie realizacji zamówienia mogą nastąpić wahania liczby uczniów i wychowanków przedszkoli +/- 50. Wykonawca musi być przygotowany na powyższe wahania liczby uczniów i wychowanków przedszkoli uprawnionych do przewozu. Szacunkową ilość uczniów i wychowanków przedszkoli uprawnionych do przewozu wg poszczególnych tras stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, do dnia 31 sierpnia 2019r. otrzyma imienny wykaz uprawnionych uczniów i wychowanków przedszkoli. 3.3 Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby uczniów i wychowanków przedszkoli przewożonych na poszczególnych trasach w trakcie realizacji zamówienia. Liczba ta będzie ustalana miesięcznie poprzez zamówienie aktualnej ilości biletów. Zmiana liczby dowożonych nie wymaga aneksu do umowy. 3.4 Przejazdy należy zapewnić w dni nauki szkolnej przewidziane organizacją roku szkolnego w okresie od 02.09.2019r. do 26.06.2020r i od 01.09.2020r. do 25.06.2021r. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić transport również w dni, w które uczniowie będą odrabiali za dni zwolnienia z nauki szkolnej. 3.5 Przewozy uczniów i wychowanków przedszkoli odbywać się będą pod nadzorem opiekunów, których zapewnia Zamawiający. Opiekunowie mają prawo do bezpłatnych przewozów w czasie wykonywania opieki.. 3.6 W miesiącu, w którym planowane są ferie zimowe, ceny biletów miesięcznych zmniejszone będą o 50 %. Zniżka obejmuje jeden miesiąc, a w przypadku ustalenia ferii na przełomie dwóch miesięcy, zostanie ustalona proporcjonalnie. 3.7 Przewóz uczniów i wychowanków przedszkoli na podstawie biletów miesięcznych do szkół i przedszkoli publicznych, będzie wykonywany w komunikacji regularnej ogólnodostępnej- jako publiczny przewóz osób ( przewóz w ramach publicznego transportu zbiorowego), według rozkładu jazdy Wykonawcy, podanego do publicznej wiadomości na przystankach autobusowych. Rozkład jazdy winien przewidywać liczbę kursów, która zapewni dowóz uczniów i wychowanków do szkół i przedszkoli przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych, a także ich odwóz po zakończeniu zajęć lekcyjnych, zgodnie z trasami przewozów szkolnych, stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ. 3.8 Zamawiający dopuszcza zmianę godzin przywozów i odwozów w okresie realizacji niniejszego zamówienia oraz zastrzega sobie prawo do modyfikacji trasy, poprzez ewentualne zwiększenie lub zmniejszenie jej długości, ze względu na zmiany w organizacji przewozów wynikające z organizacji pracy szkół i przedszkoli publicznych. 3.9 Usługa świadczona będzie taborem Wykonawcy. Wykonawca jest zobowiązany dostosować do zamówienia odpowiednią ilość środków transportu w celu realizacji przewozów zgodnie z rozkładem jazdy i ilością sprzedanych biletów miesięcznych. Wykonawca powinien posiadać pojazdy, które zapewnią prawidłowe wykonanie zamówienia – dysponować autobusami o ilości miejsc zapewniających przewóz przewidywanej liczby uczniów i wychowanków przedszkoli na poszczególnych trasach, z zapewnieniem dla nich miejsc siedzących. 3.10 Wykonawca zobowiązany będzie do punktualnego wykonywania usługi, posiadania taboru zastępczego oraz kadry zastępczej. W przypadku awarii pojazdu wykonującego przewozy, Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia samochodu zastępczego o parametrach jakie posiada tabor ofertowy. 3.11 Wykonawca lub podwykonawca zobowiązany będzie zatrudnić , bezpośrednio przy realizacji przedmiotowego zamówienia , pracowników na stanowiskach kierowców na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy. 3.12 Przewozy uczniów i wychowanków przedszkoli odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy – Prawo o ruchu drogowym ( tekst jednolity : Dz. U. z 2018, poz.1990 ze zm.) i Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich wyposażenia ( tekst jednolity: Dz. U. z 2016r., poz.2022 ze zm.) – posiadać m.in. aktualne badania techniczne, aktualną polisę ubezpieczeniową, dysponować minimum 50 miejscami siedzącymi, oznakowanymi zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i utrzymanymi w czystości. 3.13 Zamawiający nie bierze żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku których nastąpi uszkodzenie ciała, śmierci, czy szkód materialnych, spowodowanych działalnością Wykonawcy. 3.14 Zamawiający nie zapłaci za inne koszty związane z realizacją zamówienia, o ile zostaną takie poniesione, ponieważ będzie uważał, iż są one pokryte przez cenę jednostkową podaną w ofercie. 3.15 Ze względu na okres dłuższy niż 12 miesięcy, umowa zawarta na wykonanie zadania publicznego zawierać będzie postanowienia o zasadach wprowadzania zmian w wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadkach określonych w ustawie Pzp. Art. 142 ust.5, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 3.16 Wykonawca ponosi wszelkie koszty organizacji linii komunikacji regularnej ( uzyskanie zezwoleń, zamieszczenie rozkładu jazdy, opłata za korzystanie z przystanków itp.). 3.17 Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody wynikłe podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 3.18 Na Wykonawcy spoczywa obowiązek zdobycia wszelkich informacji, które mogą być niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualne dokumenty, tj.: - właściwą licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym ,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach