Zarząd Powiatu w Ustrzykach Dolnych ogłasza przetarg
- Adres: 38-700 Ustrzyki Dolne, ul. Bełska 22
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 013 4711080 , fax. 013 4711073
- Data zamieszczenia: 2013-03-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Ustrzykach Dolnych
ul. Bełska 22 22
38-700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie
tel. 013 4711080, fax. 013 4711073
REGON: 37043995300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bieszczadzki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja usługi audytu projektu pod nazwą Podniesienie dostępności powiatu bieszczadzkiego i rejonu starosamborskiego poprzez zintegrowane działania w zakresie infrastruktury drogowej. Projekt został wybrany do współfinansowania z Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa i Partnerstwa w ramach Programu Współpracy Ttransgranicznej Polska - Białoruś - Ukraina 2007-2013 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa (zwana dalej usługą lub zamówieniem) obejmująca wykonanie audytu projektu: Podniesienie dostępności powiatu bieszczadzkiego i rejonu starosamborskiego poprzez zintegrowane działania w zakresie infrastruktury drogowej.
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca sporządzi raporty z kontroli wydatków, zgodnie z wytycznymi i wzorem zamieszczonym w Załączniku nr 4 do umowy (Terms of reference for an expenditure verification of a grant contract - external actions of the European Union).
Sporządzone zostaną cztery raporty z kontroli wydatków:
1) pierwszy, który towarzyszył będzie raportowi okresowemu, składanemu wraz z Wnioskiem o płatność - planowany w IV kw. 2013 r.
2) drugi, który towarzyszył będzie raportowi okresowemu, składanemu wraz z Wnioskiem o płatność - planowany w II kw. 2014 r.
3) trzeci, który towarzyszył będzie raportowi końcowemu, składanemu wraz z Wnioskiem o płatność - planowany w IV kw. 2014 r.
4) Raport końcowy podsumowujący zamykający realizację całości projektu.
W związku z tym, że składanie wniosków o płatność uzależnione jest od postępu prac w realizacji projektu i od wydatkowania środków przez partnerów, terminy wskazane w ust.2 należy traktować jako przewidywane. Mogą one ulec zmianie, co nie będzie miało wpływu na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy. Zmiana terminów niepowodująca wydłużenia terminu określonego w §8 ust. 2 nie wymaga formy pisemnego aneksu w rozumieniu §18 i następuje w formie oświadczenia podpisanego przez obie strony.
Projekt został wybrany do współfinansowania z Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa i Partnerstwa w ramach w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska - Białoruś - Ukraina 2007-2013.
Celem przeprowadzenia audytu, będącego przedmiotem zamówienia jest sprawdzenie czy koszty zadeklarowane przez Beneficjenta (Partnera wiodącego) oraz Partnera projektu zostały rzeczywiście poniesione, prawidłowo zapisane i czy są kwalifikowalne zgodnie z zapisami umowy o dofinansowanie, a także zbadanie czy projekt generuje przychody. Audyt zostanie przeprowadzony zgodnie z dokumentami obowiązującymi w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska - Białoruś - Ukraina 2007-2013: umowy o dofinansowanie projektu, Warunkami ogólnymi dotyczącymi umów o dofinansowanie ze środków Wspólnoty Europejskiej w ramach działań zewnętrznych, Zakresem wymagań i obowiązków w odniesieniu do kontroli wydatków w ramach umowy grantowej. Opis przedmiotu zamówienia zawarty zawierają załączniki nr 10, 11 i 12. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 792100009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.starostwo-ustrzyki.itl.pl/bip/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dodano: 2014-03-19Wykonanie usługi audytu projektu pn.: Rozwój współpracy partnerskiej na rzecz poprawy transgranicznej infrastruktury wodociągowej w miejscowości Glinne i Jankowce w Polsce oraz w miejscowości Hust na Ukrainie
- Dodano: 2014-02-07Wykonanie usługi audytu projektu pn.: Rozwój współpracy partnerskiej na rzecz poprawy transgranicznej infrastruktury ochrony środowiska w miejscowości Poraż i Zagórz w Polsce oraz w miejscowości Horodok na Ukrainie