Przetargi.pl
Realizacja terenów rekreacyjno-sportowych w parku Ustronie oraz przy ul. Limanowskiego i przy PSP nr 26 ul. Wośnicka w Radomiu

Gmina Miasta Radomia ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. Jana Kilińskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 483 620 471
  • Data zamieszczenia: 2017-02-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Radomia
    ul. Jana Kilińskiego 30
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 483 620 471
    REGON: 67022345100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja terenów rekreacyjno-sportowych w parku Ustronie oraz przy ul. Limanowskiego i przy PSP nr 26 ul. Wośnicka w Radomiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja terenów rekreacyjno-sportowych w parku Ustronie oraz przy ul. Limanowskiego i przy PSP nr 26 ul. Wośnicka w Radomiu. 2. Zamówienie zostało podzielone na 3 części: - Część I pn.: „Rozbudowa siłowni na powietrzu oraz placu zabaw w parku Ustronie”, - Część II pn.: „Radosny mini plac zabaw”, - Część III pn.: „Fitness park przy PSP nr 26 ul. Wośnicka”, Opis dot. poszczególnych części znajduje się w załącznikach do niniejszego Ogłoszenia. 2.2. W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną oraz przedmiarem robót dot. danej części. Uwaga: Jeżeli w SIWZ lub w załącznikach do SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie bądź rozwiązanie wskazujące na konkretnego producenta w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający –zgodnie z art. 29 ust 3 oraz art. 30 ust. 4 ustawy PZP- wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, rozwiązań itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta itp. jeżeli występują w dokumentacji przetargowej (nie są one obowiązujące dla Wykonawcy). 2.3. Prace towarzyszące oraz roboty tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia: - pełna obsługa geodezyjna w trakcie realizacji zadania wraz z 6 egz. inwentaryzacji powykonawczej zadania (pomiary inwentaryzacyjne winny objąć poza przedmiotem zamówienia także inne sieci uzbrojenia terenu znajdujące się w odkrywce, które są niezgodne z lokalizacją uwidocznioną na mapach zasadniczych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 02.04.2001r. w sprawie geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu oraz zespołów uzgadniających dokumentacji projektowych), - zarejestrowanie inwentaryzacji w MODGiK, opracowanie w formie papierowej i w postaci elektronicznej w pliku dwg lub dxf na nośniku CD-ROM (na dzień zgłoszenia do odbioru danej części zamówienia, inwentaryzacje winny być co najmniej sporządzone przez geodetę oraz złożone do rejestracji); - uzyskanie stosownych decyzji wraz z opłatami oraz wykonanie tych decyzji na koszt wykonawcy (związanych z realizacją robót w pobliżu urządzeń wymagających stosownych decyzji; innych – niezbędnych przy realizacji zadania); organizacja i zabezpieczenie placu budowy, w tym opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; - odtworzenie wszystkich obiektów, które ulegną uszkodzeniu w trakcie realizacji zadania, ewentualnie muszą ulec rozebraniu; - po zakończeniu robót uporządkowanie terenu, a także niwelacja i ukształtowanie terenu wraz z rozścieleniem dowiezionej warstwy ziemi urodzajnej i obsianiem trawą; - przygotowanie dokumentacji do odbioru końcowego – zlecenie wykonania badań i sprawdzeń (zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia podziemnego; oznakowanie i zabezpieczenie placu budowy; w przypadkach koniecznych utworzenie tymczasowych ciągów komunikacyjnych zapewniających bezpieczeństwo pieszym), - poświadczenie Dyrektora Zespołu Szkół Technicznych o uporządkowaniu i przywróceniu terenu do stanu sprzed rozpoczęcia robót (dot. zadania II), oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną. 2.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia w/w zakresu zamówienia, zgodnie z ustawą Pzp. 2.5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie (odrębnie w odniesieniu do każdej części na którą Wykonawca składa ofertę) na okres min. 3 lat. 3. Zamawiający wymaga, by osoby wykonujące niesamodzielne czynności (tj. osoby nie będące kierownikiem budowy, kierownikami robót itp.) w n/w zakresie dot. realizacji każdej z części zamówienia: roboty drogowe, roboty związane z dostawą i montażem urządzeń, roboty dot. zieleni, były przez Wykonawcę danej części -a także przez podwykonawców, w przypadku gdy w/w zakres prac byłby powierzany podwykonawcom- zatrudnione na podstawie umowy o pracę (na czas nieokreślony lub na czas określony). Sposób dokumentowania zatrudnienia w/w osób, oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę powyższych wymagań, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określa projekt umowy (zał. do SIWZ). 4. Przedmiot zamówienia uwzględnienia wymagania w zakresie dostępności realizowanego obiektu dla osób niepełnosprawnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112720-5

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 1.500,00 (słownie: tysiąc pięćset) złotych dla każdej z części zamówienia (Wykonawca wnosi wadium ODRĘBNIE NA KAŻDĄ CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NA KTÓRĄ SKŁADA OFERTĘ)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach