Przetargi.pl
Przebudowa placu zabaw i boiska przy Publicznym Ogródku Jordanowskim ul. Śniadeckich 9

Gmina Miasta Radomia ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. Jana Kilińskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 483 620 471
  • Data zamieszczenia: 0000-00-00
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Radomia
    ul. Jana Kilińskiego 30
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 483 620 471
    REGON: 67022345100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.radom.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa placu zabaw i boiska przy Publicznym Ogródku Jordanowskim ul. Śniadeckich 9
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dot. przebudowy placu zabaw i boiska przy Publicznym Ogródku Jordanowskim ul. Śniadeckich 9 w Radomiu, polegające na realizacji placu zabaw o nawierzchni poliuretanowej bezpiecznej wylewanej wraz z urządzeniami zabawowymi, wykonaniu boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni wylewanej poliuretanowej wraz z wyposażeniem oraz zagospodarowaniu terenu. 2.1. Zakres prac realizowanych w ramach zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Wykonanie placu zabaw o nawierzchni poliuretanowej bezpiecznej wylewanej, o łącznej powierzchni nawierzchni syntetycznej – ok. 303,70 m². Nawierzchnia placu zabaw z bezspoinowej syntetycznej nawierzchni na bazie granulatu gumowego i kleju poliuretanowego. Ma to być nawierzchnia dwuwarstwowa – zgodnie z wymogami normy PN-EN 1177:2009, na której zostaną zamontowane elementy urządzeń zabawowych. 2) Montaż n/w urządzeń zabawowych tj.: a) wielofunkcyjny zestaw zabawowy; b) huśtawka bocianie gniazdo; c) huśtawka podwójna; d) zestaw zabawowy; e) zestaw statek; f) domek-pociąg - 2 szt.; g) bujak na sprężynie 2-płaszczyznowy, Konstrukcja stalowa ocynkowana i malowanej proszkowo z profili zamkniętych. Podłogi i wejścia wykonane z tworzywa HDPE antypoślizgowego, dachy i wypełnienia boczne wykonane z tworzywa HDPE. Uwaga: Zamawiający nie dopuszcza konstrukcji drewnianej. Zmiana kolorystyki urządzeń zabawowych wyłącznie za zgodą Zamawiającego. 3) Wykonanie boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni wylewanej poliuretanowej o powierzchni boiska wraz ze strefą bezpieczeństwa – ok. 286 m² oraz: - wykonanie malowania linii: boiska do siatkówki i boisk do piłki ręcznej; - montaż wyposażenia boiska: bramki do piłki ręcznej, kosze do koszykówki, słupki do siatkówki, - montaż piłkochwytów, Słupy piłkochwytów z profili stalowych zamkniętych wys. 6,0 oraz 4,5 m. oraz siatka polipropylenowa. Zamontowane urządzenia muszą posiadać certyfikat bezpieczeństwa B i spełniać wymogi właściwych norm bezpieczeństwa. Uwaga: Zamawiający nie dopuszcza nawierzchni natryskowej. 4) Zagospodarowanie terenu: a) wykonanie chodnika z betonowej kostki brukowej o pow. 11,00 m², b) montaż małej architektury tj. - ławek z oparciem - 7 szt.; - koszów na śmieci - 3 szt.; - tablicy z regulaminem; b) modernizacja istniejącej piaskownicy; c) wykonanie nawierzchni bezpiecznej z piasku w miejscach montażu zdemontowanych wcześniej urządzeń zabawowych w nowej lokalizacji; d) wykonanie trawników z siewu o pow. 66 m², Wymagania dot. urządzeń i wyposażenia: - elementów stalowe zabezpieczone antykorozyjne (z wyłączeniem stali nierdzewnej), - urządzenia zgodne z normą PN-EN 1176-1:2009 Uwaga: Jeżeli w SIWZ lub w załącznikach do SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie bądź rozwiązanie wskazujące na konkretnego producenta w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający –zgodnie z art. 29 ust 3 oraz art. 30 ust. 4 ustawy Pzp- wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, rozwiązań itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta itp. jeżeli występują w dokumentacji przetargowej (nie są one obowiązujące dla Wykonawcy). Zamawiający dopuszcza możliwość niewielkich odstępstw od wskazanych w dokumentacji projektowej wymiarów i elementów urządzeń zabawowych pod warunkiem zachowania ich funkcji. 2.2. W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną oraz przedmiarem robót. 2.3. Prace towarzyszące oraz roboty tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia: 1) organizacja i zabezpieczenie placu budowy, 2) pełna obsługa geodezyjna w trakcie realizacji zadania, w tym inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza 3) badanie zagęszczenia podbudowy nawierzchni 4) uporządkowanie terenu po budowie, 5) wykonanie tablicy informacyjnej o wymiarach min. 60 x 80 cm, z trwałych materiałów (stali nierdzewnej, blachy lub pleksi, napisy kolorowe na białym tle) wolnostojącej bądź mocowanej np. na elewacji budynku szkoły lub na konstrukcji piłkochwytu (ostateczna treść zapisu na tablicy podlega uzgodnieniu z Zamawiającym). 6) likwidacja placu budowy oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną. 2.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia w/w zakresu zamówienia, zgodnie z ustawą Pzp. 2.5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres min. 3 lat. 3. Zamawiający wymaga, by osoby wykonujące niesamodzielne czynności (tj. osoby nie będące kierownikiem budowy, kierownikami robót itp.) w n/w zakresie dot. realizacji zamówienia: prace rozbiórkowe, roboty dot. przygotowania i wykonania nawierzchni poliuretanowej, prace montażowe oraz roboty dot. ułożenia kostki brukowej, były przez Wykonawcę -a także przez podwykonawców, w przypadku gdy w/w zakres prac byłby powierzany podwykonawcom- zatrudnione na podstawie umowy o pracę (na czas nieokreślony lub na czas określony). Sposób dokumentowania zatrudnienia w/w osób, oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę powyższych wymagań, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określa projekt umowy (zał. do SIWZ). 4. Przedmiot zamówienia uwzględnienia wymagania w zakresie dostępności realizowanego obiektu dla osób niepełnosprawnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112720-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 7.000,00 (słownie: siedem tysięcy) złotych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oryginał dokumentu zabezpieczenia wadialnego, w przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów: 1) w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, załączy do oferty Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu każdego z w/w podmiotów. 2) w celu wykazania spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, składa zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, dla każdego z tych podmiotów odrębnie. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazywać w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje prace, których wskazane zdolności dotyczą. Przykładowy wzór formularza zobowiązania stanowi załącznik do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, składa Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, z późn. zm.). Wzór oświadczenia określony jest w zał. do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach