Przetargi.pl
Przebudowa placu zabaw i boiska przy Publicznym Ogródku Jordanowskim ul. Śniadeckich 9

Gmina Miasta Radomia ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. Jana Kilińskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 483 620 471
  • Data zamieszczenia: 2018-02-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Radomia
    ul. Jana Kilińskiego 30
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 483 620 471
    REGON: 67022345100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.radom.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa placu zabaw i boiska przy Publicznym Ogródku Jordanowskim ul. Śniadeckich 9
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dot. przebudowy placu zabaw i boiska przy Publicznym Ogródku Jordanowskim ul. Śniadeckich 9 w Radomiu, polegające na realizacji placu zabaw o nawierzchni poliuretanowej bezpiecznej wylewanej wraz z urządzeniami zabawowymi, wykonaniu boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni wylewanej poliuretanowej wraz z wyposażeniem oraz zagospodarowaniu terenu. 2.1. Zakres prac realizowanych w ramach zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Wykonanie placu zabaw o nawierzchni poliuretanowej bezpiecznej wylewanej, o łącznej powierzchni nawierzchni syntetycznej – ok. 303,70 m². Nawierzchnia placu zabaw z bezspoinowej syntetycznej nawierzchni na bazie granulatu gumowego i kleju poliuretanowego. Ma to być nawierzchnia dwuwarstwowa – zgodnie z wymogami normy PN-EN 1177:2009, na której zostaną zamontowane elementy urządzeń zabawowych. 2) Montaż n/w urządzeń zabawowych tj.: a) wielofunkcyjny zestaw zabawowy, b) huśtawka bocianie gniazdo, c) huśtawka podwójna, d) zestaw zabawowy, e) zestaw statek, f) domek-pociąg, g) bujak na sprężynie 2-płaszczyznowy - 2 szt., Konstrukcja stalowa ocynkowana i malowanej proszkowo z profili zamkniętych. Podłogi i wejścia wykonane z tworzywa HDPE antypoślizgowego, dachy i wypełnienia boczne wykonane z tworzywa HDPE. Uwaga: Zamawiający nie dopuszcza konstrukcji drewnianej. Zmiana kolorystyki urządzeń zabawowych wyłącznie za zgodą Zamawiającego. 3) Wykonanie boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni wylewanej poliuretanowej o powierzchni boiska wraz ze strefą bezpieczeństwa – ok. 286 m² oraz: - wykonanie malowania linii: boiska do siatkówki i boisk do piłki ręcznej; - montaż wyposażenia boiska: bramki do piłki ręcznej, kosze do koszykówki, słupki do siatkówki, - montaż piłkochwytów, Słupy piłkochwytów z profili stalowych zamkniętych wys. 6,0 oraz 4,5 m. oraz siatka polipropylenowa. Zamontowane urządzenia muszą posiadać certyfikat bezpieczeństwa B i spełniać wymogi właściwych norm bezpieczeństwa. Uwaga: Zamawiający nie dopuszcza nawierzchni natryskowej. 4) Zagospodarowanie terenu: a) wykonanie chodnika z betonowej kostki brukowej o pow. ok. 11,00 m², b) montaż małej architektury tj. - ławek z oparciem - 7 szt.; - koszów na śmieci - 3 szt.; - tablicy z regulaminem; b) modernizacja istniejącej piaskownicy; c) wykonanie nawierzchni bezpiecznej z piasku w miejscach montażu zdemontowanych wcześniej urządzeń zabawowych w nowej lokalizacji; d) wykonanie trawników z siewu o pow. ok. 66 m², Wymagania dot. urządzeń i wyposażenia: - elementów stalowe zabezpieczone antykorozyjne (z wyłączeniem stali nierdzewnej), - urządzenia zgodne z normą PN-EN 1176-1:2009 Uwaga: Jeżeli w SIWZ lub w załącznikach do SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie bądź rozwiązanie wskazujące na konkretnego producenta w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający –zgodnie z art. 29 ust 3 oraz art. 30 ust. 4 ustawy Pzp- wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, rozwiązań itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta itp. jeżeli występują w dokumentacji przetargowej (nie są one obowiązujące dla Wykonawcy). Zamawiający dopuszcza możliwość niewielkich odstępstw od wskazanych w dokumentacji projektowej wymiarów i elementów urządzeń zabawowych pod warunkiem zachowania ich funkcji. 2.2. W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną oraz przedmiarem robót. 2.3. Prace towarzyszące oraz roboty tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia: 1) organizacja i zabezpieczenie placu budowy, 2) pełna obsługa geodezyjna w trakcie realizacji zadania, w tym inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza 3) badanie zagęszczenia podbudowy nawierzchni 4) uporządkowanie terenu po budowie, 5) wykonanie tablicy informacyjnej o wymiarach min. 60 x 80 cm, z trwałych materiałów (stali nierdzewnej, blachy lub pleksi, napisy kolorowe na białym tle) wolnostojącej bądź mocowanej np. na elewacji budynku lub na konstrukcji piłkochwytu (ostateczna treść zapisu na tablicy podlega uzgodnieniu z Zamawiającym). 6) likwidacja placu budowy oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną. 2.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia w/w zakresu zamówienia, zgodnie z ustawą Pzp. 2.5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres min. 3 lat. 3. Zamawiający wymaga, by osoby wykonujące niesamodzielne czynności (tj. osoby nie będące kierownikiem budowy, kierownikami robót itp.) w n/w zakresie dot. realizacji zamówienia: prace rozbiórkowe, roboty dot. przygotowania i wykonania nawierzchni poliuretanowej, prace montażowe oraz roboty dot. ułożenia kostki brukowej, były przez Wykonawcę -a także przez podwykonawców, w przypadku gdy w/w zakres prac byłby powierzany podwykonawcom- zatrudnione na podstawie umowy o pracę (na czas nieokreślony lub na czas określony). Sposób dokumentowania zatrudnienia w/w osób, oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę powyższych wymagań, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określa projekt umowy (zał. do SIWZ). 4. Przedmiot zamówienia uwzględnienia wymagania w zakresie dostępności realizowanego obiektu dla osób niepełnosprawnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112720-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 7.000,00 (słownie: siedem tysięcy) złotych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oryginał dokumentu zabezpieczenia wadialnego, w przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów: 1) w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, załączy do oferty Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu każdego z w/w podmiotów. 2) w celu wykazania spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, składa zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, dla każdego z tych podmiotów odrębnie. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazywać w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje prace, których wskazane zdolności dotyczą. Przykładowy wzór formularza zobowiązania stanowi załącznik do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, składa Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, z późn. zm.). Wzór oświadczenia określony jest w zał. do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach