Przetargi.pl
Realizacja projektu systemowego pt. Lepsze życie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, zadanie 1 Aktywna integracja, pkt 1 Kontrakty socjalne

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 22-500 Hrubieszów, ul. Bolesława Prusa 8
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 6965857 , fax. 84 6965857
  • Data zamieszczenia: 2011-08-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Bolesława Prusa 8 8
    22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie
    tel. 84 6965857, fax. 84 6965857
    REGON: 00605172500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.projekt-lepszezycie.pl www.gops-hrubieszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja projektu systemowego pt. Lepsze życie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, zadanie 1 Aktywna integracja, pkt 1 Kontrakty socjalne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu systemowego pt. Lepsze życie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, zadanie 1 Aktywna integracja, pkt 1 Kontrakty socjalne. Zakres zamówienia obejmuje: I. Utworzenie punktu poradnictwa psychologicznego dla 6 osób, w lokalu na terenie miasta Hrubieszów, Spotkania indywidualne z psychologiem w ramach projektu Lepsze życie odbywać się będą w okresie od sierpnia do 30 listopada 2011 r. w ilości 13 godz. , w dniu tygodnia ustalonym przez strony w godzinach od 8:00 do18:00, i powinny zawierać: - doradztwo psychologiczne w zakresie radzenia sobie z sytuacjami dnia codziennego, - porady psychologiczne w zakresie radzenia sobie w sytuacjach trudnych i kryzysowych, - wsparcie psychologiczne w rozwiązywaniu problemów bieżących, - diagnozę zasobów, umiejętności interpersonalnych, ćwiczenie zachowań asertywnych, nauka sposobów radzenia sobie ze stresem, - wsparcie dla wszystkich osób biorących udział w projekcie co wpłynie pozytywnie na ich motywacje do zmiany sytuacji życiowej (podniesienie wiary w siebie, we własne możliwości i umiejętności). Każdorazowe spotkania z beneficjentami projektu będą opisane w indywidualnej karcie pracy, która powinna zawierać zakres tematyczny porady oraz zrealizowanego zadania. Karta pracy powinna być opatrzona logo projektu oraz podpisami beneficjenta i psychologa, zawierać datę i czas pracy. Karta pracy musi obejmować jeden miesiąc. Ilość godzin porady indywidualnej na osobę określi psycholog po pierwszej rozmowie z daną osobą (beneficjentem). W miesiącu, w którym zostanie zorganizowany wyjazd integracyjny zostanie przeprowadzony 1 godz. warsztat z uczestnikami projektu w miejscowości, do której zostanie zorganizowany wyjazd integracyjny. Warsztat ten powinien być udokumentowany programem spotkania oraz listą obecności beneficjentów. Łącznie do wypracowania : 12godz. porad w punkcie oraz 1 godz. podczas warsztatów wyjazdowych tj. 13 godz. II. Utworzenie punktu poradnictwa prawnego dla 6 osób, w lokalu na terenie miasta Hrubieszów, mającego na celu zapewnienie wsparcia wszystkim osobom biorącym udział w projekcie co wpłynie pozytywnie na motywacje do zmiany sytuacji życiowej (podniesienie wiary w siebie, we własne możliwości i umiejętności). Spotkania indywidualne z radcą prawnym w ramach projektu Lepsze życie odbywać się będą w okresie od sierpnia do 30 listopada 2011 r. w ilości 7 godz. w dniu tygodnia ustalonym przez strony w godzinach od 8:00 do 18:00 i powinny zawierać: - porady prawne; - wydawanie opinii prawnych; - inna pomoc prawna wg potrzeb; - działania zapewniające wsparcie w trudnych sytuacjach życiowych wszystkim osobom biorącym udział w projekcie. Każdorazowe spotkania z beneficjentami projektu będą opisane w indywidualnej karcie pracy, która powinna zawierać zakres tematyczny porady oraz zrealizowanego zadania. Karta pracy powinna być opatrzona logo projektu oraz podpisami beneficjenta i radcy prawnego, zawierać datę i czas pracy. Karta pracy musi obejmować jeden miesiąc. W miesiącu, w którym zostanie zorganizowany wyjazd integracyjny zostanie zorganizowany 1godz. warsztat z uczestnikami projektu w miejscowości, do której zostanie zorganizowany wyjazd integracyjny. Warsztat ten powinien być udokumentowany programem spotkania oraz listą obecności beneficjentów. Łącznie do wypracowania: 6 godz. porad w punkcie oraz 1 godz podczas warsztatów wyjazdowych tj. 7 godz. III. Indywidualne doradztwo zawodowe - dla 6 osób, Zorganizowanie indywidualnego doradztwa zawodowego w pierwszym miesiącu szkolenia, w ramach przeprowadzonych szkoleń grupy docelowej z każdym beneficjentem po 1godzinie tj. 6 godzin. Spotkania indywidualne z doradcą zawodowym w ramach projektu Lepsze życie muszą obejmować: - określenie predyspozycji zawodowych; - ustalenie indywidualnego planu rozwoju zawodowego; - wzmocnienie poziomu motywacji w szukaniu zatrudnienia, podniesienie poczucia własnej wartości; - określenie obszarów zainteresowań zawodowych. Indywidualne spotkanie z beneficjentami projektu będą opisane na karcie pracy, która powinna zawierać zakres tematyczny porady oraz zrealizowanego zadania. Karta pracy powinna być opatrzona logo projektu oraz podpisami beneficjenta i doradcy zawodowego, zawierać datę i czas pracy. - lokal, w którym utworzony zostanie punkt poradnictwa psychologicznego, poradnictwa prawnego oraz w którym przeprowadzone zostanie indywidualne doradztwo zawodowemusi spełniać wymagania określone przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, posiadać nie mniej niż jeden stolik/biurko oraz nie mniej niż 2 miejsca siedzące, - zapewnienie uczestnikowi spotkania indywidualnego napojów gorących (kawa, herbata,cukier, śmietanka) oraz napojów chłodzących (woda, sok), - karty pracy psychologa, radcy prawnego składane będą nie później niż do 5 dnia następnego miesiąca oraz doradcy zawodowego nie później niż do 11 września 2011 r. IV. Zorganizowanie wysokiej jakości szkolenia w okresie od sierpnia do 30 listopada 2011 r., w lokalu na terenie miasta Hrubieszów, które ma na celu uzyskanie kwalifikacji do wykonywania zawodu z zakresu: Profesjonalny sprzedawca - ekspert w prezentacji - dla 6 Kurs powinien obejmować część teoretyczna oraz część praktyczną zawierających poszczególne bloki tematyczne: 1) przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, 2) udzielanie pierwszej pomocy, 3)zasady profesjonalnej sprzedaży - techniki sprzedaży, 4) profesjonalna obsługa klienta, 5) prezentacja produktu, 6) negocjacje handlowe, marketing w aspekcie sprzedaży, 7) aspekty prawne dotyczące teorii sprzedaży, 8) obsługa programów komputerowych w zakresie sprzedaży, 9) obsługa kasy fiskalnej, 10) kreowanie wizerunku - warsztaty wizażu, 11) umiejętności poszukiwania pracy. Kurs powinien trwać nie mniej niż 180 godz.. Na jedną godzinę zegarową składa się jedna godzina lekcyjna tj. 45 minut i 15 minut przerwy. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić nie mniej niż 6 kas fiskalnych, w tym co najmniej 3 rodzaje kas. Wykonawca zapewni uczestnikom bezzwrotne materiały szkoleniowe: bezzwrotne autorskie materiały szkoleniowe do każdego modułu, podręczniki z tematyki sprzedaży lub prezentacji, bezzwrotne pen-drive/pamięć USB, segregator, notatnik formatu A4, długopis, zakreślacz, wzory dokumentów sprzedaży, koszyczek kosmetyków. Kurs powinien kończyć się egzaminem oraz wydaniem zaświadczenia o ukończeniu kursu, który powinien zawierać bloki tematyczne jakie obejmował kurs. Wykonawca przedstawiać będzie miesięczne sprawozdania zawierające postęp w prowadzonym kursie, opis zrealizowanych bloków tematycznych, ilość godzin. Do sprawozdań należy dołączyć karty pracy wraz z listą obecności podpisaną przez beneficjentów projektu oraz sprawozdanie w formie elektronicznej (wraz ze zdjęciami) celem umieszczenia przez pracownika GOPS na stronie projektu www.projekt-lepszezycie.pl. Sprawozdanie należy złożyć u koordynatora projektu nie później niż do 5 dnia każdego następnego miesiąca. Wykonawca realizujący zamówienie zobowiązany jest przestrzegać nw. zasad: - ustalenie godzin szkolenia z uwzględnieniem czasu pracy osób pracujących, - kursy powinny być zgodne z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie nabycia kwalifikacji przez osoby dorosłe,- program szkolenia będzie realizowany z wykorzystaniem standardów kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych, dostępnych w bazach danych prowadzonych przez ministra (www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl) i powinien zawierać 1) nazwę i zakres szkolenia 2) czas trwania i sposób organizacji szkolenia, 3) cele szkolenia, 4) plan nauczania określający tematy zajęć oraz ich wymiar, z uwzględnianiem części teoretycznej i części praktycznej z uwzględnieniem bloków tematycznych,- niezwłoczne powiadomienie Zamawiającego w przypadku nie realizowania założeń kursu przez uczestników,- aby zajęcia odbywały się nie więcej niż 6 godzin dziennie, w dniach od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem sobót, niedziel i świat,- lokal w którym będą odbywać się szkolenia powinien : 1) spełniać wymagania określone przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, 2) być wyposażony w stanowiska szkoleniowe w liczbie dostosowanej do ilości uczestników szkolenia - po jednym dla każdego uczestnika, 3) być wyposażony w pomoce dydaktyczne dostosowane do szkoleń objętych zamówieniem, - codziennie zapewnienie dla każdego uczestnika szkolenia obiadu w postaci jednego ciepłego posiłku oraz napojów gorących (kawa, herbata, cukier i śmietanka), napojów chłodzących (woda, sok) oraz ciasteczek. - termin realizacji szkoleń : sierpień - do 30 listopada 2011r. Po zakończonych szkoleniach organizator zobowiązany jest do złożenia u koordynatora projektu sprawozdania końcowego (ogólne z przebiegu całości szkolenia). Po zakończeniu projektu zamawiający zorganizuje spotkanie podsumowujące projekt z udziałem przedstawicieli Wykonawcy. Wykonawca może wręczyć własne certyfikaty uczestnikom projektu potwierdzające ukończenie kursu. Przewidywany termin spotkania: grudzień 2011 r. Koszt szkoleń obejmuje w szczególności wynagrodzenia kadry szkoleniowej i obsługi, materiały szkoleniowe, zabezpieczenie sal wykładowych i innych pomieszczeń, obiady, serwis kawowy i inne niezbędne do przeprowadzenia szkolenia V. Zorganizowanie wyjazdu integracyjnego poza miejsce zamieszkania w formie 2-dniowych warsztatów. Warsztat będzie obejmował zajęcia z psychologiem, radcą prawnym i 6 pracownikami socjalnymi - środowiskowa praca socjalna, którym wykonawca (realizator projektu) zapewni dojazd i pobyt. Z wyjazdu szkoleniowego należy przeprowadzić ankietę ewaluacyjną, którą opracowuje wykonawca a zatwierdza koordynator projektu. Sprawozdanie z wyjazdu wraz z załączonymi ankietami wykonawca dostarczy nie później niż 7 dni roboczych po zakończonym wyjeździe. Do sprawozdania należy dołączyć karty pracy, listę obecności podpisaną przez beneficjentów projektu, czas pracy oraz sprawozdanie w formie elektronicznej (wraz ze zdjęciami) celem umieszczenia przez pracownika GOPS na stronie projektu www.projekt-lepszezycie.pl. Przy wyborze miejscowości należy uwzględnić miejscowość zarówno atrakcyjną turystycznie jak również dającą możliwość poznania twórczości regionalnej oraz pogłębienie wiedzy zdobytej w trakcie kursu przez uczestników projektu Lepsze życie - wymiana doświadczeń. - zajęcia warsztatowe w atrakcyjnej miejscowości - wymiana doświadczeń-szkolenie Termin: sierpień/ do 15 października 2011 r. Trasa: Hrubieszów - miejscowość atrakcyjna turystycznie - doświadczenia społeczności lokalnej w zakresie obejmującym szkolenie. Czas trwania zajęć warsztatowych: 2 dni (piątek, sobota, lub sobota, niedziela,) Przewidywana trasa : nie więcej niż 200 km /dwieście kilometrów/ w obie strony- ilość uczestników: 6 beneficjentów oraz 6 pracowników socjalnych, koordynator lub asystent koordynatora projektu, którym wykonawca zapewni transport, zakwaterowanie w pokojach nie więcej niż czteroosobowych, ubezpieczenie wszystkich uczestników, wyżywienie: - pierwszy dzień: obiad oraz uroczysta kolacja, - drugi dzień: śniadanie i obiad -podczas zajęć zapewnienie przerw kawowych (napoje ciepłe, napoje zimne, krucheciasteczka, lody), -zorganizowanie czasu wolnego dla uczestników połączonego z atrakcjami (między innymi zwiedzanie atrakcji turystycznych w pobliżu miejsca zakwaterowania lub alternatywnie inne atrakcje turystyczno- rekreacyjne w przypadku niekorzystnych warunków atmosferycznych. Łącznie 13 osób. Program powinien obejmować: - pierwszy dzień warsztatów powinien zawierać jedno godzinne zajęcia z psychologiem oraz zajęcia praktyczne w zakresie profesjonalnej sprzedaży - metod prezentacji połączone z wymianą doświadczeń społeczności lokalnej nie mniej niż 6 godz. - drugi dzień warsztatów - spotkanie z 6 pracownikami socjalnymi w ramach pracy socjalnej (po jednej godzinie dla każdego pracownika) oraz jedno godzinne spotkanie z radcą prawnym następnie czas wolny, planowany wyjazd godz. 18. Wykonawca zobowiązany jest do udokumentowania warsztatów w formie papierowej oraz w formie elektronicznej wraz ze zdjęciami i przekazania dokumentacji Zamawiającemu. Zamówienie realizowane będzie w okresie od sierpnia (dnia podpisania umowy) 2011 r. do 30.11.2011 r.. Zgodnie z art. 36. ust. 4 ustawy wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Realizowany projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Określenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 85312320-8 - Usługi doradztwa
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.projekt-lepszezycie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach