Przetargi.pl
Realizacja projektu „Plac zabaw Miejskiego Przedszkola nr 10 w Żarach”

Miejskie Przedszkole nr 10 w Żarach ogłasza przetarg

  • Adres: 68200 Żary, Ul. Okrzei
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 374 46 90
  • Data zamieszczenia: 2018-04-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedszkole nr 10 w Żarach
    Ul. Okrzei 15
    68200 Żary, woj. lubuskie
    tel. 68 374 46 90
    REGON: 8048916000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mp10.zary.pl/zamówienia publiczne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja projektu „Plac zabaw Miejskiego Przedszkola nr 10 w Żarach”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia: Realizacja projektu „Plac zabaw Miejskiego Przedszkola nr 10 w Żarach”. a) Zakres robót obejmuje w szczególności: rozbiórkę istniejących urządzeń zabawowych z przeniesieniem 3 elementów w nowe miejsce, wykonanie nawierzchni bezpiecznej piaskowej, montaż nowych urządzeń zabawowych oraz elementów małej architektury ogrodowej, b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Projekt wykonawczy pn. Plac zabaw Miejskiego Przedszkola nr 10 w Żarach” (zał. nr 10 do siwz), Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (zał. nr 11 do siwz), przedmiar robót (zał. nr 12 do siwz) opracowane przez Pracownię Projektową „MM-Projekt” 68-200 Żary Aleja Wojska Polskiego 98 oraz wzór umowy (zał. nr 3 do siwz); c) Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i wyrobów równoważnych do wskazanych w dokumentacji projektowej, o ile takie wskazania nastąpiły poprzez wskazanie nazwy, rysunku, zdjęcia, wymiaru danego urządzenia wyposażenia placu zabaw, czy opisu sugerującego danego producenta lub typu, pod warunkiem uzyskania parametrów techniczno-eksploatacyjno-montażowych zgodnych ze wskazaniami autora dokumentacji projektowej oraz pod warunkiem, że ich zastosowanie nie spowoduje konieczności dokonania zmian rozwiązań funkcjonalnych zawartych w dokumentacji projektowej. Zastosowane materiały i wyroby powinny posiadać certyfikaty zgodne z obowiązującym prawem. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Podane w dokumentacji projektowej zdjęcia urządzeń placu zabaw należy traktować jako materiał poglądowy. Zamawiający dopuszcza odstępstwa od podanych wymiarów urządzeń wyposażenia placu zabaw pod warunkiem zachowania funkcji, norm bezpieczeństwa i ergonomii placu zabaw
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112723-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia winien wnieść wadium w wysokości 8000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wraz z ofertą o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym zał. Nr 1 do siwz należy złożyć dokumenty wymienione w pkt 2 lit. b - f, b) W przypadku, gdy Wykonawca ma zamiar zaoferować urządzenia/materiały równoważne opisane w dokumentacji projektowej - Zestawienie wyrobów równoważnych (wg wzoru w zał. nr 2 do SIWZ), w którym wykaże spełnienie warunków równoważności oferowanych urządzeń opisanych w dokumentacji projektowej. Zestawienie należy dołączyć do oferty tylko w przypadku ujęcia w ofercie urządzeń równoważnych w stosunku do podanych w dokumentacji. Nie dołączenie przez Wykonawcę zestawienia urządzeń równoważnych traktowane będzie, jako deklaracja Wykonawcy zastosowania urządzeń podanych w dokumentacji projektowej, c) Właściwe pełnomocnictwo/a w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, jeżeli oferta, w tym wszelkie oświadczenia i dokumenty zostały podpisane przez osobę/y działające na podstawie pełnomocnictwa, d) Dokument/y potwierdzający/e, że osoba/y podpisująca/e ofertę i inne oświadczenia lub dokumenty lub udzielająca/e pełnomocnictwa jest umocowana do reprezentowania Wykonawcy (w odniesieniu do pełnomocnictwa – była upoważniona do reprezentowania Wykonawcy w dacie udzielenia pełnomocnictwa), chyba że umocowanie wynika z dokumentu/ów dostępnych dla Zamawiającego w myśl art.26 ust.6 ustawy Pzp. e) W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art.22a ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych – zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu dokument (w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia). Udowodnienie, o którym mowa powyżej powinno obejmować nie tylko wskazanie faktu udostępnienia określonych Wykonawcy zasobów przez podmiot trzeci, ale winno wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia, wskazywać jego rodzaj, czas udzielenia a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu. Z przedłożonego dokumentu musi wynikać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia; - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą (czy będzie brał udział w wykonaniu zamówienia). Przykładowy wzór zobowiązania w zakresie określonych warunków udziału w postępowaniu stanowi załącznik nr 8 do SIWZ, f) W przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą dowodów na to, że: - zastrzeżone informacje mają charakter techniczny, technologiczny, organizacyjny lub inny posiadający wartość gospodarczą; - zastrzeżone informacje nie zostały ujawnione do wiadomości publicznej; - podjęto w stosunku do nich niezbędne działania w celu zachowania poufności, g) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej W terminie 3 dni od dnia przekazania (zamieszczenia na stronie internetowej) informacji z otwarcia ofert (art.86 ust.5 ustawy Pzp), wykonawca zobowiązany jest przekazać zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.1.pkt.23 ustawy - wg wzoru określonego w zał. Nr 9 do siwz. Wraz z przedstawieniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. ZASADY SKŁADANIA OFERT WSPÓLNYCH PRZEZ WYKONAWCÓW 1) Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Oryginał pełnomocnictwa lub kopii potwierdzonej notarialnie należy dołączyć do oferty, który powinien zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy i określeniem adresu siedziby, ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. 3) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji wykonawców. 4) Oświadczenia, dotyczące niepodleganiu wykluczeniu i przynależności do grupy kapitałowej, każdy z wykonawców składających ofertę wspólną składa odrębnie. 5) Kopie dokumentów dotyczące Wykonawcy (członka konsorcjum) muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez tego Wykonawcę, którego one dotyczą lub przez pełnomocnika (jeśli posiada umocowanie do dokonania niniejszego w imieniu danego Wykonawcy). 6) Pozostałe kopie dokumentów, inne niż wymienione w pkt 5, muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Pełnomocnika lub wszystkich Wykonawców. 7) Wszelka korespondencja będzie prowadzona z pełnomocnikiem, którego należy oznaczyć w ofercie. 8) W odniesieniu do warunków określonych w Części III pkt 1.2. a,b wymagania te muszą być spełnione wspólnie jednak z zastrzeżeniem, że spełnienie warunku określonego w lit a może wykazać ten wykonawca, który będzie realizował roboty budowlane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach