Przetargi.pl
Budowa placu zabaw w miejscowości Przytoczna

GMINA PRZYTOCZNA ogłasza przetarg

  • Adres: 66-340 Przytoczna, ul. Rokitniańska 4
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 957494310
  • Data zamieszczenia: 2022-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA PRZYTOCZNA
    ul. Rokitniańska 4
    66-340 Przytoczna, woj. lubuskie
    tel. 957494310
    REGON: 21096682300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa placu zabaw w miejscowości Przytoczna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania pn. „Budowie placu zabaw w miejscowości Przytoczna”.2. Zakres inwestycji obejmuje dostawę i montaż elementów placu zabaw oraz urządzeń towarzyszących tj: 1) modułowe urządzenie wielofunkcyjne – 1 kpl. 2) zjazd linowy – 1 kpl. 3) huśtawka wahadłowa potrójna – 2 kpl. 4) karuzela tarczowa – 1 kpl. 5) bujak na sprężynie – kraby (podwójny) – 1 kpl. 6) samochód cysterna – 1 kpl. 7) bujak na sprężynie – biedronka – 1 kpl. 8) bujak na sprężynie – pszczółka – 1 kpl. 9) ławka metalowa z oparciem – 5 kpl. 10) stojak rowerowy – 1 kpl. 11) kosz na śmieci – 2 kpl. 12) Tablica regulaminowa – 1 kpl.Lokalizacja: Przytoczna, ul. Gajowa, dz. nr 207/151 obr. Przytoczna.Charakterystyka urządzeń placu zabaw: - zastosowane urządzenia placu zabaw muszą być fabrycznie nowe, posiadać wszelkie certyfikaty i atesty zapewniające bezpieczeństwo użytkowania zgodnie z obowiązującymi normami PN-EN, w tym PN-EN 1176-1:2017-12, z zachowaniem stref bezpieczeństwa pomiędzy urządzeniami.- parametry i materiały elementów placu zabaw zgodnie z opisem technicznym. Dopuszcza się różnice wymiarów ± 5%. W przypadku montażu urządzenia o większych wymiarach niż podano w projekcie, urządzenie nie może przekroczyć maksymalnej strefy bezpieczeństwa, która wynosi +5%. Przedstawione w projekcie wizualizacje urządzeń są przykładowe, dopuszcza się montaż innych urządzeń pod warunkiem spełnienia podanych specyfikacji materiałowych i funkcjonalnych w zakresie głównych elementów urządzeń, przy czym urządzenia o większych wymiarach niż podane w projekcie nie mogą przekraczać maksymalnych stref bezpieczeństwa przewidzianych w projekcie.- kolorystyka: dowolna, do zaproponowania przez oferenta;- urządzenia posadowione w gruncie w fundamencie, zgodnie z wytycznymi producenta urządzenia;- sprzęt przeznaczony do użytkowania w przestrzeni publicznej, odporny na akty wandalizmu;- na tablicy regulaminowej należy umieścić logo Gminy Przytoczna wraz z informacją o współfinansowaniu ze środków zewnętrznych. Projekt tablicy należy uzgodnić z zamawiającym.3. Dokumentacja zawierająca zakres prac oraz sposób wykonania przedmiotu zamówienia:1) Projekt zgłoszenia robót wraz z STWIOR, dotyczący zadania, pn.: „Budowa placu zabaw w miejscowości Przytoczna”, załącznik nr 9 do SWZ,2) Przedmiar robót - jako dokument pomocniczy, załącznik nr 10 do SWZ.Uwaga! Dokumentacja projektowa obejmuje szerszy zakres prac. Przedmiotem zamówienia jest wyłącznie zakres prac wskazany w opisie przedmiotu zamówienia przedstawiony w SWZ oraz w przedmiarze robót.Wymienione powyżej dokumenty oraz pozostałe dokumenty przetargowe będą używane, odczytywane i interpretowane według następującego pierwszeństwa:1) umowa;2) formularz oferty;3) niniejsza SWZ;4) dokumentacja projektowa:a) projekt zgłoszenia robót b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, c) przedmiar robót jako dokument pomocniczy.UWAGA ! - Roboty budowlane objęte niniejszym zamówieniem należy prowadzić zgodnie z załączoną dokumentacją tj. projektem zgłoszenia robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz przedmiarem robót (dokument pomocniczy). - Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej podczas realizacji inwestycji oraz wykonania geodezyjnej dokumentacji powykonawczej całości zadania.- Po wykonaniu inwestycji Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia terenu robót i przyległej infrastruktury do stanu pierwotnego. 4. Dokumentacja projektowa obejmuje szerszy zakres prac. Przedmiotem zamówienia jest wyłącznie zakres prac wskazany w opisie przedmiotu zamówienia przedstawiony w SWZ oraz w przedmiarze robót,5. Jeżeli w SWZ oraz jej załącznikach podana jest nazwa własna (w tym w dokumentacji projektowej), to oznacza, że została użyta/podana przykładowo. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych takich samych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Oznacza to, że zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych dla nazwanych materiałów i urządzeń, wymienionych w dokumentacji z zachowaniem ich wymogów w zakresie jakości. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych materiałów równoważnych. W przypadku przywołania w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych wykonawca jest zobowiązany wraz z ofertą złożyć oświadczenie oraz dokumenty na potwierdzenie równoważności zastosowanych materiałów, produktów i rozwiązań. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na wykonawcy. 6. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia zamawiającemu gwarancji jakości na całość wykonanych robót objętych umową na okres minimum 60 miesięcy. Uwaga: Wydłużony okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert określonych w rozdziale XVIII ust. 4 pkt 2) SWZ. W okresie gwarancyjnym Wykonawca co najmniej raz w roku przeprowadzi nieodpłatnie przegląd w okresie gwarancyjnym wszystkich zamontowanych urządzeń oraz sporządzi protokoły z każdego przeglądu gwarancyjnego.7. Ustala się okres rękojmi równy okresowi gwarancji udzielonej na przedmiot zamówienia. Udzielona gwarancja nie ma wpływu na roszczenia w ramach obligatoryjnego systemu rękojmi. Bieg gwarancji i rękojmi rozpoczyna się następnego dnia licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy lub od daty potwierdzenia usunięcia wad w razie ich stwierdzenia przy odbiorze końcowym. Zamawiający może dochodzić roszczeń z tytułu gwarancji i rękojmi także po upływie wyżej określonych terminów, jeżeli reklamował wadę przed upływem tego terminu.8. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, sztuką budowlaną, wiedzą techniczną oraz zawartą z zamawiającym umową.9. Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane przez wykonawcę, które będą uczestniczyćw wykonywaniu zamówienia posiadały biegłą znajomość języka polskiego. W przypadku gdy ww. osoby nie będą posiadały biegłej znajomości języka polskiego na okres i dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny koszt i własnym staraniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112723-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach