Przetargi.pl
Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 2 przy ul. Gimnazjalnej 11 w Nowej Soli.

Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Marii Konopnickiej z Oddziałami Integracyjnymi w Nowej Soli ogłasza przetarg

  • Adres: 67-100 Nowa Sól, Gimnazjalna
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 356 09 64, , fax. 68 356 09 64
  • Data zamieszczenia: 2020-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Marii Konopnickiej z Oddziałami Integracyjnymi w Nowej Soli
    Gimnazjalna 11
    67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie
    tel. 68 356 09 64, , fax. 68 356 09 64
    REGON: 97045272200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowasol.pl , www.psp2nowasol.edupage.org

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 2 przy ul. Gimnazjalnej 11 w Nowej Soli.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 2 przy ul. Gimnazjalnej 11 w Nowej Soli. Plac zabaw przeznaczony do zabaw ruchowych i sprawnościowych dla dzieci w wieku od 6 do 12 lat. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) wycięcie 3 szt. drzew o średnicy 80, 90, 110 cm., wykarczowanie 12 szt. pni o średnicy od 55 do 140 cm. oraz zasypanie dołów po wykarczowaniu pni, oczyszczenie terenu z pozostałości po wykarczowaniu pni i ścięciu drzew, 2) dostarczenie i montaż urządzeń placu zabaw składającego się z następujących elementów: zestaw zabawowy (ślizg metalowy 2 szt., pomost linowy 1 szt., pomost wiszący 1 szt., pomost rurowy 1 szt., trap schodki 2 szt., wieża mała 2 szt., balkon 1 szt., ślizg plastikowy kręcony 1 szt., wieża z dachem dwuspadowym 2 szt., wieża z dachem jednospadowym 1 szt.), huśtawka podwójna – 1 kpl, huśtawka bocianie gniazdo – 1 kpl, huśtawka ważka – 1 kpl., karuzela tarczowa z siedzeniami – 1 kpl., czworokąt wielofunkcyjny – 1 kpl., pomost z belką – 1 kpl., papier, kamień, nożyce – 1 kpl., 3) wykonanie nawierzchni placu zabaw o łącznej powierzchni 525,70 m2, w tym elastycznej wielokolorowej bezspoinowej, syntetycznej nawierzchni z przeznaczeniem na place zabaw wykonanej na bazie granulatu gumowego i kleju poliuretanowego, nawierzchnia powinna posiadać dwie warstwy: dolna warstwa amortyzująca z mieszanki kleju poliuretanowego oraz granulatu SBR oraz warstwa górna użytkowa to mieszanka kleju poliuretanowego i granulatu EPDM o powierzchni 291,20 m2, nawierzchni trawiastej o powierzchni 234,50 m2 (w granicach placu zabaw), 4) wykonanie nawierzchni chodnika przy placu zabaw, stanowiącego dojście, z kostki betonowej brukowej kolorowej, o powierzchni 55 m2, 5) dostarczenie i montaż tablicy informacyjnej, ławek i koszy na śmieci, 6) wykonanie ogrodzenia placu zabaw - ogrodzenie drewniane na słupkach stalowych z rur okrągłych ocynkowanych malowanych proszkowo na kolor brązowy o łącznej wysokości 110cm, w ogrodzeniu 2 furtki.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112723-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5.000 złotych (słownie: pięć tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W przypadku, gdy wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału, polega na zasobach innych podmiotów dokument potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Ze zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. Oświadczenia (zobowiązanie) należy złożyć w formie oryginału. Dokumenty inne niż oświadczenia składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 2) Każdy wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych jest zobowiązany przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2017 r., poz. 229,1089 i 1132) z wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu z wyjątkiem przypadku, gdy w postępowaniu złożono tylko jedną ofertę. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Wypełnione i podpisane oświadczenie należy złożyć w oryginale. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, powyższe oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku, gdy wykonawca należy do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca przedstawia dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3) Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium – nie dotyczy wniesienia wadium w pieniądzu, 4) Pełnomocnictwo, o ile umocowanie prawne do reprezentacji wykonawcy nie wynika z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty w oryginale lub w formie odpisu notarialnie poświadczonego za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach