Przetargi.pl
Realizacja outdoorowej kampanii promocyjnej projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce

Województwo Małopolskie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-156 Kraków, ul. Basztowa 22
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 4300394, 6303408,6303122 , fax. 012 6160144,6303126
  • Data zamieszczenia: 2013-07-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Małopolskie
    ul. Basztowa 22 22
    31-156 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 4300394, 6303408,6303122, fax. 012 6160144,6303126
    REGON: 35155428700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja outdoorowej kampanii promocyjnej projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja outdoorowej kampanii promocyjnej projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce. 2. Zamówienie składa się z dwóch części: a) Część 1 obejmuje realizację billboardowej kampanii projektu, polegającej na ekspozycji reklamy projektu na 40 nośnikach typu citylight w Krakowie oraz na 18 nośnikach typu billboard, w miastach Województwa Małopolskiego, w terminie od 1 do 30 września 2013r. b) Część 2 obejmuje realizację tranzytowej kampanii projektu, polegającej na oklejeniu i ekspozycji reklamy projektu na autobusach komunikacji miejskiej w Krakowie, Tarnowie, Chrzanowie, Oświęcimiu, Nowym Sączu, Nowym Targu, Gorlicach, w terminie od 1 września do 30 listopada 2013r. 3. Warunki wykonania zamówienia: 1) W ramach realizacji części 1 zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do: a) opracowania i przedstawienia do akceptacji Zamawiającego projektu graficznego projektu reklamy, uwzględniającego system identyfikacji wizualnej Zamawiającego oraz Wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, b) uwzględniania uwag i sugestii Zamawiającego przy opracowywaniu projektu graficznego reklamy, oraz dostosowania go do wielkości nośników na których będzie eksponowany, c) przekazania Zamawiającemu projektu graficznego reklamy dla wszystkich zastosowanych, podczas kampanii, rozmiarów nośników w formatach plików, umożliwiających pracę w programach Adobe Photoshop lub Corel Draw, np: .jpg, .tiff, .psd lub.cdr, d) druku, wyklejenia oraz ekspozycji 40 sztuk reklamy typu citylight (o wymiarach 1,20 × 1,80), na nośnikach zlokalizowanych w Krakowie, w pobliżu szkół zawodowych i w centrum miasta, w miejscach o największym natężeniu ruchu pieszych, w tym opracowania i przedstawienia do akceptacji Zamawiającego planu lokalizacji nośników reklamowych typu citylight, na których realizowana będzie usługa reklamowa, z dokładnymi danymi topograficznymi (m.in. nazwą ulicy, położeniem przy ulicy itp.), e) druku, wyklejenia oraz ekspozycji po jednym nośniku reklamowym typu billboard (o powierzchni nie mniejszej niż 12 m2) w 18 miastach województwa: Miechowie, Olkuszu, Nowym Targu, Gorlicach, Proszowicach, Dąbrowie Tarnowskiej, Brzesku, Bochni, Suchej Beskidzkiej, Myślenicach, Limanowej, Zakopanem, Chrzanowie, Oświęcimiu, Wadowicach, Wieliczce, Tarnowie, Nowym Sączu, w tym do opracowania i przedstawienia do akceptacji Zamawiającego planu lokalizacji nośników reklamowych typu billboard, przy czym nośniki powinny znajdować się w centrum poszczególnych miast lub przy drogach głównych w odległości nie większej niż 5 km od granic miasta, f) realizacji miesięcznej kampanii na 18 nośnikach reklamowych typu billboard oraz 40 nośnikach reklamowych typu citylight, w dniach 1-30 września 2013 r., g) wykonania reklamy z materiałów trwałych i odpornych na warunki atmosferyczne, w sposób umożliwiający realizację kampanii bez usterek i uszkodzeń typu: niedodruk, niewyraźny druk, zaplamienia, odchodzenie/odrywanie materiału, z którego wykonana będzie reklama, od nośnika, h) wykonania i przekazania do dnia 30 września 2013r. raportu fotograficznego z realizacji kampanii. 2) W ramach realizacji części 2 zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do: a) opracowania i przedstawienia do akceptacji Zamawiającego projektu graficznego projektu reklamy, uwzględniającego system identyfikacji wizualnej Zamawiającego oraz Wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, b) uwzględniania uwag i sugestii Zamawiającego przy opracowywaniu projektu graficznego reklamy, oraz dostosowania go do wielkości poszczególnych nośników na których będzie eksponowany, c) przedstawienia do akceptacji Zamawiającego modele/typy autobusów, na których będzie realizowana kampania w poszczególnych miastach z zastrzeżeniem, że w Krakowie będzie to autobus przegubowy, d) przekazania Zamawiającemu projektów graficznych reklamy dla wszystkich zastosowanych, podczas kampanii rodzajów/modeli nośników/autobusów, w formatach plików, umożliwiających pracę w programach Adobe Photoshop lub Corel Draw, np: .jpg, .tiff, .psd lub.cdr, e) druku i wyklejenia reklamy całopojazdowej na autobusach komunikacji miejskiej w Krakowie (autobus przegubowy), Tarnowie, Chrzanowie, Oświęcimiu, Nowym Sączu, Nowym Targu, Gorlicach, z zajęciem szyb, możliwych do oklejenia, według standardów bezpieczeństwa przewoźnika, f) realizacji trzymiesięcznej kampanii na autobusach, w terminie od 1 września do 30 listopada 2013r., g) wykonania reklamy z materiałów trwałych i odpornych na warunki atmosferyczne, w sposób umożliwiający realizację kampanii bez usterek i uszkodzeń typu: niedodruk, niewyraźny druk, zaplamienia, odchodzenie/odrywanie materiału, z którego wykonana będzie reklama, od nośnika, h) wykonania i przekazania do dnia 30 listopada 2013r. raportu fotograficznego z realizacji kampanii. 4. Wiekość zamówienia: dla części 1 - 35000,00 zł netto, dla części 2 - 105000,00 zł netto
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793414000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/bip/um
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach