Województwo Małopolskie ogłasza przetarg
- Adres: 31-156 Kraków, ul. Basztowa 22
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 4300394, 6303408,6303122 , fax. 012 6160144,6303126
- Data zamieszczenia: 2013-06-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Województwo Małopolskie
ul. Basztowa 22 22
31-156 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 4300394, 6303408,6303122, fax. 012 6160144,6303126
REGON: 35155428700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolskie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja kampanii promującej efekty Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w Małopolsce - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja kampanii promującej efekty Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w Małopolsce 2. Zamówienie obejmuje: a. zakup czasu emisyjnego dla spotu promującego Program Operacyjny Kapitał Ludzki (czas trwania spotu 60s) w telewizji obejmującej swoim zasięgiem co najmniej województwo małopolskie; b. zakup czasu emisyjnego dla spotu promującego Program Operacyjny Kapitał Ludzki (czas trwania spotu 60s) w kinach na terenie województwa małopolskiego; c. dostarczenie Zamawiającemu biletów do kin, w których będzie emitowany spot; d. usługę plakatowania w kinach; e. działania promujące konkurs, którego organizatorem jest Zamawiający w serwisie społecznościowym; f. przygotowanie raportu z kampanii (m.in. zasięg, monitoring mediów). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793414000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert, wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe, na czas równy okresowi związania ofertą, w wysokości 3.000,00 zł, słownie: trzy tysiące złotych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/root_UM/podmiotowe/Zamowienia+publiczne/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Realizacja działań promocyjnych dla Małopolskiej Nocy Naukowców 2016
Dodano: 2016-07-14 - Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjnej wydarzenia Małopolski Festiwal Innowacji w 2016 roku
Dodano: 2016-06-30 - Przeprowadzenie kampanii outdoorowej dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego realizowanej pod hasłem: Małopolska - Europejskim Regionem Przedsiębiorczości 2016.
Dodano: 2016-06-10 - Zakup powierzchni reklamowej typu outdoor, zakup mediów i gadżetów promocyjnych oraz druk materiałów poligraficznych, na potrzeby realizacji kampanii informacyjno-promocyjnej związanej z budżetem obywatelskim - II etap
Dodano: 2016-04-13 - Działania promocyjne i ogólnowizerunkowe dla Muzeum Historycznego Miasta Krakowa: plakatowanie, reklama prasowa, reklama w MPK, produkcja filmów promocyjnych.
Dodano: 2016-03-17 - Zakup powierzchni reklamowej typu outdoor, zakup mediów oraz druk materiałów poligraficznych, na potrzeby realizacji kampanii informacyjno-promocyjnej zachęcającej do rozliczania się z podatku PIT na terenie Krakowa
Dodano: 2016-03-08 - Realizacja kampanii informacyjno-rekrutacyjnej targów edukacyjnych Festiwalu Zawodów w Małopolsce w 2016 roku w zakresie kampanii prasowej, kampanii outdorowej oraz druku materiałów informacyjnych
Dodano: 2015-12-11 - Przeprowadzenie kampanii promocyjnej projektu pn. Małopolska Karta Aglomeracyjna - budowa systemu zarządzania transportem zbiorowym na terenie Województwa Małopolskiego
Dodano: 2015-10-26 - Realizacja działań promocyjnych dla projektu pn. Małopolski System Informacji Medycznej - projekt pilotażowy.
Dodano: 2015-09-15 - Przeprowadzenie kampanii reklamowej przedsięwzięcia pn. Światowy Tydzień Przedsiębiorczości w Małopolsce 2015.
Dodano: 2015-08-25