Przetargi.pl
Realizacja kampanii marketingowej w ramach realizacji projektu pod nazwą Gildia Aniołów Biznesu.

Łódzka Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 90-002 Łódź, ul. Tuwima 22/26
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-42 6643751 , fax. 0-42 6643750
  • Data zamieszczenia: 2010-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Łódzka Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
    ul. Tuwima 22/26 22/26
    90-002 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 0-42 6643751, fax. 0-42 6643750
    REGON: 47056924000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.larr.lodz.pl; www.aniolybiznesu.org
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja kampanii marketingowej w ramach realizacji projektu pod nazwą Gildia Aniołów Biznesu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest 1. Przygotowanie i realizacja kampanii reklamowej, której głównym celem jest skuteczne poinformowanie młodych innowacyjnych przedsiębiorców o Gildii Aniołów Biznesu (GAB) oraz możliwości uzyskania wsparcia (kapitałowego i merytorycznego) dla pomysłów biznesowych od Aniołów Biznesu. Budżet kampanii - 270 000,00 zł brutto w tym nie mniej niż 150 000,00 zł brutto na kampanię w Internecie. Planowany termin kampanii - październik/listopad 2010 - początek kampanii w październiku Cel marketingowy: a) pozyskanie 20 000 unikalnych Użytkowników na stronie www.aniolybiznesu.org b) zarejestrowanie się 400 Użytkowników w systemie transakcyjnym dostępnym na stronie www.aniolybiznesu.org c) zarejestrowanie przez użytkowników w okresie od rozpoczęcia kampanii do 3 miesięcy po zakończeniu kampanii 100 projektów w systemie transakcyjnym dostępnym na stronie aniolybiznesu.org d) pozyskanie 1 000 fanów na stronie Gildii Aniołów Biznesu na Facebooku w okresie od rozpoczęcia kampanii do 3 miesięcy po zakończeniu kampanii. Cel komunikacyjny: Zbudowanie wyrazistego wizerunku instytucji GAB będącej częścią ŁARR. 2. Projekt, przygotowanie i druk materiałów informacyjnych BTL Planowany termin realizacji - październik 2010 (wraz ze startem kampanii z poz. 1) Budżet - 50 000,00 zł brutto Produkcja ulotek oraz innych materiałów wspierających kampanię i działania GAB, spójnych wizerunkowo z CI GAB. Materiały BTL powinny być dedykowane inwestorom (aniołom biznesu) oraz przedsiębiorcom (projektodawcom). 3. Projekt , przygotowanie i druk raportów Planowany termin realizacji - październik 2010 (wraz ze startem kampanii z pkt. 1) Budżet - 90 000,00 zł brutto Raport 1: Tytuł: Raport na temat działalności aniołów biznesu w Polsce. Ilość znaków bez spacji: 166 734 Nakład: 2000 sztuk Raport 2: Tytuł: Rozszerzając rzeczywistość. Raport o innowacyjności i firmach innowacyjnych Ilość znaków bez spacji: 138 973 Nakład: 2000 sztuk Łączna wartość zamówienia 410 000,00 zł brutto. Zamawiający dopuszcza przesunięcia pomiędzy poszczególnymi kategoriami max. do 10% podanej kwoty dla kategorii. Każda z pozycji przedmiotu zamówienia powinna być oddzielnie fakturowana. Zamawiający informuje, że Wykonawcy, którzy zostaną zaproszeni do dialogu, przystępując do dialogu będą zobowiązani przedłożyć co najmniej jedną propozycję kreacji z uwzględnieniem poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia (tj. poz. 1, poz. 2 i poz. 3). W tym celu Zamawiający na prośbę Wykonawcy udostępni drogą mailową następujące materiały: raport z badania małych i mikroprzedsiebiorstw w zakresie postrzegania Aniołów Biznesu, pozycjonowanie Gildii Aniołów Biznesu, dotychczasowe materiały reklamowe, księgę znaków. Na etapie składania ofert, Zamawiający odrzuci ofertę, która zaoferuje wyższą cenę niż podane wartości w opisie przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793414000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Na podstawie art. 45 ust. 2 Pzp. Zamawiający odstępuje od żądania wadium w przedmiotowym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: dialog konkurencyjny
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: SIWZ nie zostanie zamieszczona na stronie internetowej
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach