Łódzka Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. ogłasza przetarg
- Adres: 90-002 Łódź, ul. Tuwima 22/26
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 0-42 6643751 , fax. 0-42 6643750
- Data zamieszczenia: 2010-08-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Łódzka Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
ul. Tuwima 22/26 22/26
90-002 Łódź, woj. łódzkie
tel. 0-42 6643751, fax. 0-42 6643750
REGON: 47056924000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.larr.lodz.pl; www.aniolybiznesu.org
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja kampanii marketingowej w ramach realizacji projektu pod nazwą Gildia Aniołów Biznesu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest 1. Przygotowanie i realizacja kampanii reklamowej, której głównym celem jest skuteczne poinformowanie młodych innowacyjnych przedsiębiorców o Gildii Aniołów Biznesu (GAB) oraz możliwości uzyskania wsparcia (kapitałowego i merytorycznego) dla pomysłów biznesowych od Aniołów Biznesu. Budżet kampanii - 270 000,00 zł brutto w tym nie mniej niż 150 000,00 zł brutto na kampanię w Internecie. Planowany termin kampanii - październik/listopad 2010 - początek kampanii w październiku Cel marketingowy: a) pozyskanie 20 000 unikalnych Użytkowników na stronie www.aniolybiznesu.org b) zarejestrowanie się 400 Użytkowników w systemie transakcyjnym dostępnym na stronie www.aniolybiznesu.org c) zarejestrowanie przez użytkowników w okresie od rozpoczęcia kampanii do 3 miesięcy po zakończeniu kampanii 100 projektów w systemie transakcyjnym dostępnym na stronie aniolybiznesu.org d) pozyskanie 1 000 fanów na stronie Gildii Aniołów Biznesu na Facebooku w okresie od rozpoczęcia kampanii do 3 miesięcy po zakończeniu kampanii. Cel komunikacyjny: Zbudowanie wyrazistego wizerunku instytucji GAB będącej częścią ŁARR. 2. Projekt, przygotowanie i druk materiałów informacyjnych BTL Planowany termin realizacji - październik 2010 (wraz ze startem kampanii z poz. 1) Budżet - 50 000,00 zł brutto Produkcja ulotek oraz innych materiałów wspierających kampanię i działania GAB, spójnych wizerunkowo z CI GAB. Materiały BTL powinny być dedykowane inwestorom (aniołom biznesu) oraz przedsiębiorcom (projektodawcom). 3. Projekt , przygotowanie i druk raportów Planowany termin realizacji - październik 2010 (wraz ze startem kampanii z pkt. 1) Budżet - 90 000,00 zł brutto Raport 1: Tytuł: Raport na temat działalności aniołów biznesu w Polsce. Ilość znaków bez spacji: 166 734 Nakład: 2000 sztuk Raport 2: Tytuł: Rozszerzając rzeczywistość. Raport o innowacyjności i firmach innowacyjnych Ilość znaków bez spacji: 138 973 Nakład: 2000 sztuk Łączna wartość zamówienia 410 000,00 zł brutto. Zamawiający dopuszcza przesunięcia pomiędzy poszczególnymi kategoriami max. do 10% podanej kwoty dla kategorii. Każda z pozycji przedmiotu zamówienia powinna być oddzielnie fakturowana. Zamawiający informuje, że Wykonawcy, którzy zostaną zaproszeni do dialogu, przystępując do dialogu będą zobowiązani przedłożyć co najmniej jedną propozycję kreacji z uwzględnieniem poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia (tj. poz. 1, poz. 2 i poz. 3). W tym celu Zamawiający na prośbę Wykonawcy udostępni drogą mailową następujące materiały: raport z badania małych i mikroprzedsiebiorstw w zakresie postrzegania Aniołów Biznesu, pozycjonowanie Gildii Aniołów Biznesu, dotychczasowe materiały reklamowe, księgę znaków. Na etapie składania ofert, Zamawiający odrzuci ofertę, która zaoferuje wyższą cenę niż podane wartości w opisie przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793414000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Na podstawie art. 45 ust. 2 Pzp. Zamawiający odstępuje od żądania wadium w przedmiotowym postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: dialog konkurencyjny
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: SIWZ nie zostanie zamieszczona na stronie internetowej
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przygotowanie Koncepcji i świadczenie kompleksowej usługi e-marketingowej związanej z promocją Województwa Łódzkiego w Internecie
Dodano: 2016-03-25 - Przygotowanie koncepcji i przeprowadzenie kampanii promocyjnej Województwa Łódzkiego w Internecie oraz przeniesienie autorskich praw majątkowych
Dodano: 2015-08-28 - Przygotowanie koncepcji i przeprowadzenie kampanii promocyjnej Województwa Łódzkiego w Internecie oraz przeniesienie autorskich praw majątkowych
Dodano: 2015-05-18 - Przeprowadzenie kampanii w mediach papierowych w ramach realizacji kampanii promocyjnej dla projektu Łódź Kreuje - Centrum Przemysłów Kreatywnych, realizowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013
Dodano: 2014-06-03 - Organizacja i przeprowadzenie pięciu jednodniowych pikników rodzinnych na terenie województwa łódzkiego w ramach kampanii promującej rodzinę jako wartość najwyższą w odniesieniu do przepisów ustawy o wspieraniu rodziny i pieczy zastępczej
Dodano: 2014-03-27 - Ogólnopolska kampania wizerunkowa programu Młodzi w Łodzi, zachęcająca do studiowania w Łodzi, poprzez prezentację inicjatyw programu. Nr ref. DOA-ZP-III.271.6.2014
Dodano: 2014-02-06 - Przygotowanie oraz przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej dla projektu pn. Rewitalizacja Centrum Miasta Bełchatowa -Etap I
Dodano: 2013-10-08 - Opracowanie koncepcji kreatywnej oraz realizacja kampanii promocyjno - informacyjnej dotyczącej aktywizacji osób niepełnosprawnych na terenie województwa łódzkiego
Dodano: 2013-06-11 - Kampania promocyjno-reklamowa otwarcia Pałacu Herbsta składająca się z insertu prasowego oraz kampanii outdoorowej w ramach projektu Modernizacja Rezydencji Księzy Młyn
Dodano: 2013-05-28 - Przeprowadzenie kampanii promocyjnej na nośnikach typu billboard na potrzeby projektu pn. Promocja marki regionalnej Łódzkie intelektualne oraz przygotowanie i wykonanie kampanii promocyjnej PO KL
Dodano: 2013-05-08