Województwo Małopolskie ogłasza przetarg
- Adres: 31-156 Kraków, ul. Basztowa 22
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 4300394, 6303408,6303122 , fax. 012 6160144,6303126
- Data zamieszczenia: 2015-02-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Województwo Małopolskie
ul. Basztowa 22 22
31-156 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 4300394, 6303408,6303122, fax. 012 6160144,6303126
REGON: 35155428700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolskie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja działań promocyjnych dla projektu Regionalny System Innowacji Województwa Małopolskiego. Projekt pilotażowy w 2015 roku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa realizacji działań promocyjnych dla projektu Regionalny System Innowacji Województwa Małopolskiego. Projekt pilotażowy w 2015 roku. 2. Zamówienie obejmuje: a) druk plakatów B1;b) druk ulotek dwustronnych wielokrotnie składanych; c) druk ulotek dwustronnych;d) opracowanie graficzne, skład, łamanie i korekta katalogu konferencyjno-targowego oraz jego druk;e) wykonanie flagi;f) wykonanie animowanych banerów do Internetu;g) wykonanie baneru z tkaniny poliestrowej;h) zaprojektowanie i wykonanie odlewu pamiątkowej statuetki;i) zaprojektowanie i wykonanie symbolicznego czeku;j)wykonanie dyplomu pamiątkowego ;k) zaprojektowanie i wykonanie dwóch rodzajów identyfikatorów do zawieszenia na szyję na smyczy z metalowym karabińczykiem oraz zaprojektowanie, wykonanie i dostawa smyczy;l) zaprojektowanie i druk zaproszeń wraz z kopertami; m) zapewnienie nagród rzeczowych dla laureatów konkursów promujących Małopolski Festiwal Innowacji przeprowadzanych na portalach społecznościowych;n) wykonanie 15 sekundowego spotu reklamowego przeznaczonego do emisji w Internecie oraz w telewizji regionalnej;o) druk oraz ekspozycja bilbordów;p)ekspozycja plakatów formatu B1;q)zapewnienie kompleksowej obsługi i współpracy redaktorskiej z dziennikiem o zasięgu co najmniej regionalnym (przygotowanie i publikacja artykułów, wkładki, reklama odsłonowa na stronie internetowej dziennika, pozyskanie patronatu medialnego);r) przygotowanie, skład i publikacja ogłoszenia lokalnego na Małopolskę w tygodniku opiniotwórczym s) insert ulotki do trzech różnych ogólnopolskich dzienników biznesowych w całym ich nakładzie na Województwo Małopolskie t)Przeprowadzenie kampanii internetowej na dwóch ogólnopolskich portalach informacyjnych posiadających serwis biznesowy oraz serwis lokalny z wiadomościami z województwa małopolskiego (reklama odsłonowa, stała reklama graficzna, reklama wideo, pozyskanie patronatu medialnego);u) kampania promocyjna w wyszukiwarce internetowej oraz w sieci reklamowej wyszukiwarki (linki sponsorowane, reklama graficzna);v) reklama odsłonowa w pakiecie serwisów opiniotwórczych;w) reklama odsłonowa w pakiecie serwisów o tematyce Finanse i Gospodarka, Prawo, Kariera i Praca;x)reklama na portalu społecznościowym, na którym istnieje strona Małopolskiego Festiwalu Innowacji oraz oficjalna strona Małopolski y)mailing do bazy adresatów dostarczonych przez Wykonawcę;z) opracowanie koncepcji dwuczęściowego eventu promocyjnego oraz przeprowadzenie go podczas trwania Małopolskich Targów Innowacji;aa) przygotowanie i wykonanie plansz do rollupu oraz ich wymiana w posiadanych przez Zamawiającego rollupach. 3) Zamawiający wymaga, aby: a)Wykonawca realizując poszczególne elementy zamówienia na bieżąco uzgadniał je z Zamawiającym oraz uzyskał dla nich jego akceptację.b)Wykonawca kompletował i zbierał wszystkie rodzaje materiałów promocyjnych i reklamowych, które pojawiły się podczas całej kampanii promocyjnej oraz dokumentował: ukazanie się artykułów, banerów i innych reklam w Internecie, ekspozycję plakatów i bilbordów, emisję reklamy video oraz przekazał Zamawiającemu zgromadzone materiały. c)Wykonawca przygotował końcowy raport podsumowujący całość kampanii. W przypadku działań ciągłych trwających ponad miesiąc, Wykonawca po każdym miesiącu poinformował mailowo Zamawiającego o stanie realizacji działania oraz pojawiających się ewentualnych problemach. 4) Warunki realizacji zamówienia oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze umowy, stanowiącym zał. nr 5 do siwz. 5)Projekt Regionalny System Innowacji Województwa Małopolskiego jest finansowany ze środków Unii Europejskiej. 6) Wielkość zamówienia wynosi około 200 000,00 zł netto. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793414000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: liczba dodatkowych artykułów
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.malopolska.pl/umwm
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Realizacja działań promocyjnych dla Małopolskiej Nocy Naukowców 2016
Dodano: 2016-07-14 - Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjnej wydarzenia Małopolski Festiwal Innowacji w 2016 roku
Dodano: 2016-06-30 - Przeprowadzenie kampanii outdoorowej dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego realizowanej pod hasłem: Małopolska - Europejskim Regionem Przedsiębiorczości 2016.
Dodano: 2016-06-10 - Zakup powierzchni reklamowej typu outdoor, zakup mediów i gadżetów promocyjnych oraz druk materiałów poligraficznych, na potrzeby realizacji kampanii informacyjno-promocyjnej związanej z budżetem obywatelskim - II etap
Dodano: 2016-04-13 - Działania promocyjne i ogólnowizerunkowe dla Muzeum Historycznego Miasta Krakowa: plakatowanie, reklama prasowa, reklama w MPK, produkcja filmów promocyjnych.
Dodano: 2016-03-17 - Zakup powierzchni reklamowej typu outdoor, zakup mediów oraz druk materiałów poligraficznych, na potrzeby realizacji kampanii informacyjno-promocyjnej zachęcającej do rozliczania się z podatku PIT na terenie Krakowa
Dodano: 2016-03-08 - Realizacja kampanii informacyjno-rekrutacyjnej targów edukacyjnych Festiwalu Zawodów w Małopolsce w 2016 roku w zakresie kampanii prasowej, kampanii outdorowej oraz druku materiałów informacyjnych
Dodano: 2015-12-11 - Przeprowadzenie kampanii promocyjnej projektu pn. Małopolska Karta Aglomeracyjna - budowa systemu zarządzania transportem zbiorowym na terenie Województwa Małopolskiego
Dodano: 2015-10-26 - Realizacja działań promocyjnych dla projektu pn. Małopolski System Informacji Medycznej - projekt pilotażowy.
Dodano: 2015-09-15 - Przeprowadzenie kampanii reklamowej przedsięwzięcia pn. Światowy Tydzień Przedsiębiorczości w Małopolsce 2015.
Dodano: 2015-08-25