Przetargi.pl
„Radosny Maluch”- pierwszy żłobek w Krobi zakup wyposażenia – zabawki i pomoce dydaktyczne

Gmina Krobia ogłasza przetarg

  • Adres: 63-840 Krobia, Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 655 711 111 , fax. 655 711 111
  • Data zamieszczenia: 2020-02-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krobia
    Rynek 1
    63-840 Krobia, woj. wielkopolskie
    tel. 655 711 111, fax. 655 711 111
    REGON: 41105062300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krobia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Radosny Maluch”- pierwszy żłobek w Krobi zakup wyposażenia – zabawki i pomoce dydaktyczne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zadanie jest realizowane w ramach projektu ”Radosny Maluch”- pierwszy żłobek w Krobi, w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020,Oś priorytetowa 6. Rynek pracy, Działanie 6.4. Wsparcie aktywności zawodowej osób wyłączonych z rynku pracy z powodu opieki nad małymi dziećmi, Poddziałanie 6.4.1. Wsparcie aktywności zawodowej osób wyłączonych z rynku pracy z powodu opieki nad małymi dziećmi, RPWP.06.04.01-30-0076/19 2. Przedmiotem zadania jest zakup i dostawa zabawek i pomocy dydaktycznych do żłobka gminnego w Krobi ul. Powstańców Wielkopolskich 103b, 63-840 Krobia. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje transport, dostawę, rozładunek, wniesienie, rozmieszczenie asortymentu. 3. Wykaz zabawek i pomocy dydaktycznych: Książeczka sensoryczna, Poducha kwiatek kontrastowa, Dwustronny dywan piankowy, Fotelik-bujaczek, Obal, Samochodzik z napędem, Mata edukacyjna, Pierwsze klocki malucha, Edukacyjny stolik malucha, Interaktywny chodzik, Liczący żółw, Miś, Spychacz, Auta budowlane, Traktor, Żółwik do ciągnięcia, Drewniane robaki - układaki, Zabawna wieża, Labirynt zakręcony, Ścianka manipulacyjna, Nakładanka ( różne nakładanki), Muzyczna farma małego odkrywcy, Sorter, Nakładanka, Wagoniki z kolorowymi klockami, Obrazkowe sześciany, Tabliczka ścienna - motyl, Wózek na zakupy, Wieloryb na biegunach, Zestaw produktów spożywczych, Edukacyjna ośmiornica, Kształty i kolory do nakładania, Skrzyneczka pogoda, Nakładanka dźwiękowa, Nakładanka z filcem, Układanka - Kto gdzie mieszka, Zdjęcia - poznajemy zwierzęta, Zestaw do kawy, Małe owoce, Labirynt, Manipulacyjna zabawka, Zestaw bajek na płytach CD 1, Zestaw bajek na płytach CD 2, Bajki, Zestaw kolorowych plansz do ćwiczeń edukacyjnych, Gąsienica spacerowa – 16 uchwytów, Klocki drewniane, Drewniane klocki, Basen z kulkami Kącik piankowy, Piankowa wyspa malucha - kształtki rehabilitacyjne ,drewniane aplikacje na ścianę, Ścianka manipulacyjna , Zabawki do piasku- nabierak , Zabawki do piasku-zestaw murarski, Zabawki do piasku- wałek , Zabawki do piasku-foremka piramida, Zestaw zabawek do piaskownicy, Bujak - SZCZEGÓŁOWY OPIS ZNAJDUJE SIĘ W SIWZ. 4. Do poszczególnych pozycji specyfikacji dopuszcza się tolerancję +/- 10 % w zakresie podanych wymiarów/parametrów. 5. Dopuszcza się zastosowanie produktów o parametrach równoważnych lecz nie gorszych niż przyjęto w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia. Wszystkim pozycjom niniejszego wykazu wyposażenia zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważny”, co oznacza, że dopuszcza się zastosowanie produktów nie gorszych niż opisywane, tj. spełniających wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe co najmniej takie, jak wskazane lub lepsze. 6. Wykonawca dostarczone produkty rozładuje i wniesie w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 7. Za wypadki i szkody powstałe podczas realizacji zadania odpowiada Wykonawca. Odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich jak i z tytułu zdarzeń losowych przyjmuje na siebie Wykonawca. Wykonawca po dostarczeniu produktów zobowiązany jest do uporządkowania terenu dostawy w przypadku powstania odpadów. Wszystkie zniszczenia w budynku powstałe podczas realizacji zamówienia będą usuwane przez Wykonawcę na jego koszt. 8. Zamówienie należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zgodnie z przepisami i zasadami polskich i branżowych norm. 9. Wszystkie elementy przedmiotu zamówienia muszą charakteryzować się parametrami bezpieczeństwa, wytrzymałości i trwałości właściwymi z uwagi na ich przeznaczenie. Pomoce dydaktyczne/zabawki będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać przewidziane prawem wymagania dla wyrobów stosowanych w placówkach opieki nad dziećmi w wieku do lat 3. 10. Miejsce realizacji zadnia: ul. Powstańców Wielkopolskich 103 b, 63-840 Krobia, działka gminna nr 1534/4, obręb ewidencyjny 0001 Krobia. 11. Do obowiązków wykonawcy należy w szczególności: a. dostarczenie produktów spełniających minimalne wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia, b. dostarczenie przedmiotów fabrycznie nowych, nie używanych, w pełni sprawnych, c. dostarczenie produktów oraz ich rozładunek i wniesienie na wskazane miejsce na koszt własny bezpośrednio w placówce wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00 d. informowanie zamawiającego o terminie wykonania zamówienia co najmniej na 1 dzień roboczy przed terminem dostawy i rozpoczęcia realizacji, e. rozładunek ze środków transportowych i wniesienie dostawy do pomieszczeń budynków żłobka, usunięcie i wywóz opakowań, uprzątnięcie pomieszczeń w godzinach pracy placówki po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu, f. okazanie na każde żądanie Zamawiającego w stosunku do wskazanych w szczegółowych opisach zamówienia artykułów/produktów: atestów, certyfikatów lub innych dokumentów stwierdzających zgodność z obowiązującymi normami i przepisami (o ile dotyczy) 12. Odbiór przedmiotu zmówienia nastąpi na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego. Protokół odbioru podpisany przez zamawiającego i wykonawcę będzie podstawą wystawienia faktury. 13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. 14. Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na okres 12 miesięcy licząc od dnia odbioru przedmiotu umowy. 15. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 16. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo (PEŁNOMOCNICTWO WINNO BYĆ DOŁĄCZONE DO OFERTY, O ILE NIE WYNIKA Z INNYCH DOKUMENTÓW ZAŁĄCZONYCH PRZEZ WYKONAWCĘ). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna), do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo (PEŁNOMOCNICTWO WINNO BYĆ DOŁĄCZONE DO OFERTY, O ILE NIE WYNIKA Z INNYCH DOKUMENTÓW ZAŁĄCZONYCH PRZEZ WYKONAWCĘ). PEŁNOMOCNICTWA, O KTÓRYCH MOWA WYŻEJ NALEŻY ZŁOŻYĆ W FORMIE ORYGINAŁU LUB NOTARIALNIE POŚWIADCZONEJ KOPII Formularz Ofertowy Klauzula RODO - Urząd Marszałkowski – załącznik nr 7

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach