Przetargi.pl
Zakup urządzeń przenośnych o charakterze zabawowym w ramach projektu „Radosny Maluch - pierwszy żłobek w Krobi”

Gmina Krobia ogłasza przetarg

  • Adres: 63-840 Krobia, Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 655 711 111 , fax. 655 711 111
  • Data zamieszczenia: 2020-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krobia
    Rynek 1
    63-840 Krobia, woj. wielkopolskie
    tel. 655 711 111, fax. 655 711 111
    REGON: 41105062300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krobia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup urządzeń przenośnych o charakterze zabawowym w ramach projektu „Radosny Maluch - pierwszy żłobek w Krobi”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń przenośnych o charakterze zabawowym w związku z realizacją projektu ”Radosny Maluch”- pierwszy żłobek w Krobi w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020,Oś priorytetowa 6: Rynek pracy, Działanie 6.4. Wsparcie aktywności zawodowej osób wyłączonych z rynku pracy z powodu opieki nad małymi dziećmi, Poddziałanie 6.4.1. Wsparcie aktywności zawodowej osób wyłączonych z rynku pracy z powodu opieki nad małymi dziećmi, RPWP.06.04.01-30-0076/19 Wykaz urządzeń: 1. Zestaw modułowy, przenośny – 1 sztuka Wymiary: 450 cm X 550 cm +/- 50 cm Przedział wiekowy: 1 – 8 lat Zestaw modułowy (wolnostojący, przenośny, składany) wykonany z tworzywa sztucznego, odporny na warunki atmosferyczne, wyposażony w elementy zabawowe: - w 6 elementów np. sześcianów (w tym co najmniej 2 z daszkami), - połączonymi ze sobą 4 przejściami (np. w kształcie owalnym), - z 1 mostkiem, - z 2 podejściami – schodkami, - z 2 zjeżdżalniami. 2. Domek, przenośny – 1 sztuka Wymiary: 160 x 93 x 120 cm (+/-20 cm) Domek (wolnostojący, przenośny, składany) z tworzywa sztucznego, odporny na warunki atmosferyczne, z oknami i drzwiami na zawiasach, wyposażony w stoliczek zewnętrzny z ławeczkami lub krzesełkami. Przedział wiekowy: 1 – 8 lat Miejsce realizacji zadnia: ul. Powstańców Wielkopolskich 103 b, 63-840 Krobia, działka gminna nr 1534/4, obręb ewidencyjny 0001 Krobia. Dostawa urządzeń wraz z rozładunkiem i montażem na wskazanym przez zamawiającego miejscu na koszt Zamówienie należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zgodnie z przepisami i zasadami polskich i branżowych norm. Wykonawca dostarczy produkty fabrycznie nowe, nie używane i w pełni sprawne. Wykonawca dostarczy produkty oraz dokona ich montażu na koszt własny bezpośrednio w placówce wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00. Wykonawca rozładuje ze środków transportowych przedmiot dostawy, a po dokonaniu montażu usunie i wywiezie opakowania oraz uprzątnie miejsce realizacji zamówienia. Wykonawca poinformuje Zamawiającego o terminie dostawy urządzeń przynajmniej jeden dzień roboczy wcześniej. Wszystkie elementy przedmiotu zamówienia muszą charakteryzować się parametrami bezpieczeństwa, wytrzymałości i trwałości właściwymi z uwagi na ich przeznaczenie oraz muszą posiadać niezbędne atesty/certyfikaty zgodne z przepisami i normami. Przedmiot zamówienia musi spełniać przewidziane prawem wymagania dla wyrobów stosowanych w placówkach edukacyjnych pełniących opieki nad dziećmi. Dopuszcza się zastosowanie produktu o parametrach równoważnych lecz nie gorszych niż przyjęto w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia. Wszystkim wskazaniom występującym w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważny”, co oznacza, że dopuszcza się zastosowanie urządzeń i materiałów nie gorszych niż opisywane, tj. spełniających wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe co najmniej takie, jak wskazane lub lepsze. Odbiór przedmiotu umowy nastąpi na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego. Protokół zdawczo – odbiorczy podpisany przez Zamawiającego i Wykonawcę będzie podstawą wystawienia faktury. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: NIE DOTYCZY
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (należy dołączyć do oferty). W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo (PEŁNOMOCNICTWO WINNO BYĆ DOŁĄCZONE DO OFERTY, O ILE NIE WYNIKA Z INNYCH DOKUMENTÓW ZAŁĄCZONYCH PRZEZ WYKONAWCĘ). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna), do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo (PEŁNOMOCNICTWO WINNO BYĆ DOŁĄCZONE DO OFERTY, O ILE NIE WYNIKA Z INNYCH DOKUMENTÓW ZAŁĄCZONYCH PRZEZ WYKONAWCĘ). PEŁNOMOCNICTWA, O KTÓRYCH MOWA WYŻEJ NALEŻY ZŁOŻYĆ W FORMIE ORYGINAŁU LUB NOTARIALNIE POŚWIADCZONEJ KOPII Formularz Ofertowy Oświadczenie RODO – załącznik nr 8

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach