Przetargi.pl
PRZEBUDOWA STACJI UZDATNIANIA WODY W KALWACH

Zakład Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 64-320 Buk, ul. Przemysłowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 14 01 71 , fax. 618 14 93 60
  • Data zamieszczenia: 2020-02-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    ul. Przemysłowa 10
    64-320 Buk, woj. wielkopolskie
    tel. 618 14 01 71, fax. 618 14 93 60
    REGON: 30230553300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgk-buk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA STACJI UZDATNIANIA WODY W KALWACH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w Kalwach. 1.1. Teren inwestycji obejmuje działki nr ewid. 176/4 i 176/8 obręb Kalwy na którym znajdują się następujące obiekty budowlane: budynek Stacji Uzdatniania Wody, studnie głębinowe,. Teren inwestycji wyposażony jest w infrastrukturę techniczną: sieci wodociągowe (rurociągi wody surowej i uzdatnionej), energetyczne oraz szambo. Dojazd do obiektu jest możliwy od ul. Jodłowej. 1.2. W ramach przewidywanych prac planuje się roboty konstrukcyjno – budowlane, technologiczne, instalacyjne oraz elektryczno – automatyczne a także rozruch technologiczny zakończony pozytywnymi wynikami badań laboratoryjnych wody. Zadania w ujęciu ogólnym obejmują: a) przebudowę budynku stacji uzdatniania wody, b) wykonanie obudowy zewnętrznej naziemnej dla studni głębinowych nr 2, 2a i 3, posadowionych na fundamencie żelbetowym, c) budowę fundamentów żelbetowych i wykonanie czterech nowych pionowych stalowych zbiorników retencyjnych wody czystej o średnicy zewnętrznej 9,0 m i pojemności ok. 300 m3 dla każdego – w miejsce dotychczasowych zbiorników wody czystej przeznaczonych do rozbiórki, d) budowę nowego podziemnego prefabrykowanego żelbetowego modułowego odstojnika na wody popłuczne o średnicy do ok.7,0m i pojemności ok. 75 m3, e) budowę nowego szczelnego bezodpływowego podziemnego zbiornika na ścieki o pojemności ok. 5 m3 w miejsce dotychczasowego zbiornika bezodpływowego, f) montaż typowego stalowego zbiornika wody 4 sztuki o pojemności 300m3 , g) rozbiórkę przebudowę i budowę urządzeń oraz obiektów technologicznych wraz z infrastrukturą techniczną, h) wykonanie niezbędnych prac instalacyjnych (m. in. podłączenie zlewów, misek ustępowych, wpustów, wykonanie wentylacji pomieszczeń w budynku SUW, instalacji ogrzewania itd.), i) wykonanie niezbędnych prac elektrycznych i AKPiA (m. in. opomiarowanie ujęcia wody wraz z wizualizacją pomiarów, podłączenie zasilania wszystkich urządzeń elektrycznych, podłączenie oświetlenia obiektów itd.), j) przeprowadzenie rozruchu technologicznego i uzyskanie pozytywnych wyników badań zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2017 roku w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz.U. z 2017 roku, poz. 2294 z późniejszymi zmianami) Stacja musi zapewnić nieprzerwane dostawy wody w ciągu całego okresu trwania inwestycji. Dopuszczalne są przerwy w dostawie wody jedynie po uprzednim uzgodnieniu z Inwestorem, nie dłuższe niż 8 godzin. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji technicznej. 2. Niniejszy przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: 1) projektem budowlanym, wykonawczym opracowanym przez NENTECH s.c. Karol Szambelańczyk, Łukasz Weber z siedzibą we Wrześni przy ul. Powstańców Wlkp. 24, 2) Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, 3) obowiązującymi przepisami prawa budowlanego i przepisami prawa dotyczącymi warunków technicznych oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, 4) szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, 5) decyzją pozwolenia na budowę Nr 2089/18 wydaną przez Starostę Poznańskiego w dniu 13.03.2018r. 3. UWAGI DO PROJEKTÓW i SSTWiORB 1) Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji, pod warunkiem, że będą one posiadały, co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne oraz funkcjonalne i nie obniżą określonych w dokumentacji standardów. 2) W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje materiały i inne elementy równoważne, zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych materiałów oraz innych elementów równoważnych i wykazać ich równoważność w stosunku do materiałów i innych elementów opisanych w dokumentacji, stanowiącej opis przedmiotu zamówienia, STWiOR ze wskazaniem nazwy, strony i pozycji przedmiaru robót, których dotyczy. 3) Wszystkie zaproponowane przez Wykonawcę równoważne materiały lub inne elementy muszą: a) posiadać parametry techniczne i funkcjonalne nie gorsze od określonych w dokumentacji, b) posiadać stosowne dopuszczenia i atesty. 4) Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być dołączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na Wykonawcy spoczywa obowiązek wskazania, że zaoferowane przez niego materiały i inne elementy są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego. 4. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia osób na umowę o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę: 1. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający wskazuje następujące czynności, których realizacja musi następować w ramach umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks Pracy (t.j. Dz.U. z 2019r. poz. 1040 z późn. zm.): - wszystkie czynności składające się na roboty budowlane, za wyjątkiem osób wykonujących samodzielne funkcje w budownictwie. 2. Wykonawca na żądanie Zamawiającego obowiązany jest udokumentować zatrudnienie osób, o których mowa powyżej. W związku z tym Wykonawca obowiązany jest ewidencjonować czas pracy tych osób z wskazaniem tożsamości danej osoby oraz czynności, które były wykonywane przez tę osobę w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia. Wykonawca składa oświadczenie dotyczące zatrudnienia osób, o których mowa powyżej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 100.000,00 zł. 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2018r.,poz. 110). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Nr 71 1020 4144 0000 6002 0007 0540. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego – Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. Przemysłowa 10, 64-320 Buk (sekretariat) lub dołączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożonym oświadczeniem, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ponadto Wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1. Formularz ofertowy. 2. Oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia.3.Dowód wpłaty wadium w należytej formie i wysokości. 4.Pełnomocnictwo upoważniające do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania w niniejszym postępowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego (oryginał lub odpis notarialnie poświadczony).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach