Przetargi.pl
publikacja ogłoszeń prasowych na potrzeby Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie

Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-575 Olsztyn, Al. Marszałka J. Piłsudskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. (89) 5232400, , fax. (89) 5272049
  • Data zamieszczenia: 2019-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie
    Al. Marszałka J. Piłsudskiego 7/9
    10-575 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. (89) 5232400, , fax. (89) 5272049
    REGON: 00051431900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.uw.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    publikacja ogłoszeń prasowych na potrzeby Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa publikacji ogłoszeń prasowych, tj. obwieszczeń, komunikatów, ogłoszeń dotyczących prowadzonych programów i akcji, raportów, nekrologów oraz kondolencji, zwanych dalej ogłoszeniami prasowymi, w tytule prasowym, zwanym dalej dziennikiem, o zasięgu regionalnym, w wersji czarno-białej i kolorowej, w wydaniach od poniedziałku do soboty, na stronach redakcyjnych i ogłoszeniowych dziennika. 2. Dziennik, w którym będą publikowane ogłoszenia prasowe musi spełniać następujące warunki: 1) być dziennikiem o zasięgu regionalnym, tj. ukazującym się na terenie obejmującym województwo warmińsko-mazurskie, 2) ukazywać się w postaci drukowanej regularnie, tj. od poniedziałku do soboty, 3) zawierać ukazujące się co najmniej raz w tygodniu strony tematyczne o charakterze gospodarczo – finansowym dotyczące Olsztyna i województwa warmińsko-mazurskiego, 4) podlegać kontroli przez Związek Kontroli Dystrybucji Prasy, 5) posiadać rozpowszechnianie płatne średnie dzienne na terenie całego województwa warmińsko-mazurskiego w okresie od 01.01.2018 r. do 31.12.2018 r. nie mniejsze niż 5 000 egzemplarzy. 3. Zamawiający wymaga, aby wszystkie publikowane ogłoszenia prasowe były dostępne także w internetowych wydaniach dziennika bez limitu odsłon. 4. Szacowane ilości ogłoszeń prasowych, rodzaje zamawianej powierzchni ogłoszeniowej oraz dni publikacji ogłoszeń prasowych określone zostały w formularzu oferty – załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ. 5. Przyjęte w formularzu oferty – załączniku nr 1 do SIWZ ilości zamawianej powierzchni ogłoszeniowej są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamówienia w okresie obowiązywania umowy mniejszej ilości powierzchni ogłoszeniowej oraz dokonywania zmian ilości powierzchni ogłoszeniowej w poszczególnych rodzajach, stosownie do swoich potrzeb. Ewentualne zmniejszenie ilości oraz zmiany ilości ogłoszeń w poszczególnych rodzajach nie spowodują zmiany cen jednostkowych podanych przez wykonawcę w ofercie, jak również z tego powodu nie będą przysługiwały wykonawcy żadne dodatkowe roszczenia w stosunku do zamawiającego. Zamawiający zobowiązuje się jednocześnie do realizacji zamówienia w zakresie nie mniejszym niż 50% łącznej wartości zawartej umowy, z zastrzeżeniem punktu 12. 6. Zamawiający będzie zlecał wykonawcy do publikacji ogłoszenia prasowe sukcesywnie w zależności od bieżących potrzeb. Emisja poszczególnych ogłoszeń prasowych bądź ich cyklu dokonywana będzie na podstawie odrębnych zleceń składanych przez zamawiającego drogą elektroniczną lub faksem nie później niż na 2 dni robocze przed datą publikacji. 7. Publikacja ogłoszeń prasowych będzie następowała w pierwszym możliwym wydaniu dziennika licząc od otrzymania zlecenia na publikację ogłoszenia prasowego od zamawiającego lub w terminie wskazanym przez zamawiającego. 8. W przypadku błędów w opublikowanym ogłoszeniu prasowym (np. niezgodność opublikowanej treści z przesłanym przez zamawiającego zleceniem) wykonawca zobowiązany będzie niezwłocznie do jego powtórnej publikacji na swój koszt. Termin publikacji zostanie ustalony w drodze porozumienia z zamawiającym. 9. Zamawiający może żądać przedstawienia do akceptacji wielkości zlecanego do druku ogłoszenia prasowego, a także jego projektu w skali 1:1. 10. Przedmiot zamówienia realizowany będzie z podziałem na następujące etapy: 1) etap I – obejmujący publikację ogłoszeń prasowych na potrzeby Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie w roku 2019, 2) etap II – obejmujący publikację ogłoszeń prasowych na potrzeby Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie w roku 2020, 3) etap III – obejmujący publikację ogłoszeń prasowych na potrzeby Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie w roku 2021 11. W przypadku braku środków finansowych na realizację przedmiotu zamówienia w ramach etapu II lub/i III zamawiający odstąpi od realizacji tego/tych etapów, a wykonawcy w takim przypadku będzie przysługiwało jedynie wynagrodzenie należne z tytułu wykonania części umowy do dnia odstąpienia. 12. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy. 13. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia były zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy: 1) osoby wykonujące czynności pracownika przy pracach przygotowawczych do druku obejmujące: przygotowania treści otrzymanego ogłoszenia do publikacji; wprowadzanie do komputera materiału tekstowego poprzez kopiowanie z wymiennego nośnika danych, bezpośrednie wpisanie z klawiatury lub za pomocą oprogramowania do rozpoznawania pisma z zeskanowanych materiałów; wprowadzanie do komputera materiału ilustracyjnego poprzez zeskanowanie rysunków lub materiałów fotograficznych, wprowadzanie obrazów z cyfrowych aparatów fotograficznych i pojedynczych klatek video lub wykorzystanie obrazów utworzonych w oprogramowaniu graficznym; opracowywanie elementów graficznych: retuszowanie, poprawianie kolorów, jasności i kontrastu, kadrowanie, skalowanie, zapisywanie w odpowiednim formacie i rozdzielczości, nadawanie odpowiedniego profilu koloru; wykonywanie poszczególnych stron publikacji (łamanie) poprzez odpowiednie rozmieszczenie na nich tekstu i grafiki; nanoszenie korekt i zmian klienta oraz nanoszenie znaków dla drukarza; przenoszenie obrazu drukowego z komputera bezpośrednio na formę drukową lub pośrednio – na klisze (formy kopiowe) i z klisz na formę drukową; obsługiwanie skanerów formowych służących do wykonywania kopii na błonach fotograficznych dla form drukowych do różnych technik drukowania; dokonywanie impozycji arkusza drukarskiego przy zastosowaniu oprogramowania do montażu elektronicznego lub wykonywanie montażu ręcznego form kopiowych z negatywów lub diapozytywów kreskowych lub siatkowych; wykonywanie cyfrowych lub analogowych odbitek próbnych z systemu cyfrowego lub negatywów i pozytywów filmowych, ocenianie ich jakości i dokonywanie korekty; elektroniczne grawerowanie lub trawienie naświetlonych form drukowych, 2) osoby wykonujące czynności drukarza obejmujące: mocowanie w maszynie drukującej formy drukowej; przygotowywanie farb o odpowiedniej barwie i konsystencji; zasilanie maszyn drukujących w podłoża drukowe (arkusze, zwoje, kształtki); ustawianie i regulowanie mechanizmów podawania podłoża drukowego, mechanizmów odbierających oraz systemów podawania farb drukarskich; uruchamianie kontrolne maszyny drukującej w celu oceny jej działania; wykonanie odbitki kontrolnej i na podstawie jej oceny ewentualne korygowanie ustawień maszyny i farb użytych do drukowania; drukowanie nakładu i kontrolowanie procesu drukowania; obsługiwanie maszyn do druku cyfrowego; obsługiwanie kserokopiarek; czyszczenie i konserwowanie maszyn drukujących.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79970000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ, 2) zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku gdy wykonawca będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, 3) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym ustanowionego wykonawcę – pełnomocnika; do pełnomocnictwa należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że osoby podpisujące pełnomocnictwo są uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu danego wykonawcy, 4) w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy – pełnomocnictwo do reprezentowaniu wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach