Przetargi.pl
PRZYGOTOWYWANIE ZESTAWÓW OBIADOWYCH ORAZ ICH DOSTARCZANIE DO ŚWIETLIC MOPS W BEŁCHATOWIE

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 97-400 Bełchatów, Dąbrowskiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 635 28 97, , fax. 44 635 28 84
  • Data zamieszczenia: 2019-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    Dąbrowskiego 2
    97-400 Bełchatów, woj. łódzkie
    tel. 44 635 28 97, , fax. 44 635 28 84
    REGON: 00470071100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://mops-belchatow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZYGOTOWYWANIE ZESTAWÓW OBIADOWYCH ORAZ ICH DOSTARCZANIE DO ŚWIETLIC MOPS W BEŁCHATOWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem postępowania jest usługa przygotowywania i dostarczania zestawów obiadowych dla dzieci uczęszczających do świetlic MOPS. Posiłki dostarczane będą samochodem przystosowanym do przewozu żywności. W ramach usługi Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia termosów z posiłkami do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego w poszczególnych placówkach (do pomieszczeń magazynowych lub punktów wydawania posiłków). Zestawy obiadowe dostarczane będą do Świetlicy Socjoterapeutycznej „STER” w termosach, zaś do Świetlicy Środowiskowej „PROMYK” w opakowaniach jednorazowych. Zestawy obiadowe będą dostarczane do Świetlicy Socjoterapeutycznej „STER” na godzinę 12.00, a do Świetlicy Środowiskowej „PROMYK” na godzinę 12.30 z zastrzeżeniem pkt 2.3 lit. f. SIWZ Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru i zagospodarowania odpadów pokonsumpcyjnych. Zamówienie wykonane zostanie w następujący sposób: 1) w okresie od 1 lipca 2019 r. do 31 lipca 2019 r. od poniedziałku do piątku - 138 zestawów obiadowych (z wyłączeniem zestawów określonych w poz. 17 i 18 tabeli z pkt 2.5 SIWZ) dostarczonych do Świetlicy „PROMYK” - w ww. okresie zamówienie obejmować będzie nie mniej niż 6 zestawów obiadowych dziennie; 2) w okresie od 1 sierpnia 2019 r. do 30 sierpnia 2019 r. od poniedziałku do piątku - 189 zestawów obiadowych (z wyłączeniem zestawów określonych w poz. 17 i 18 tabeli z pkt 2.5. SIWZ) dostarczonych do Świetlicy „STER” - ww. okresie zamówienie obejmować będzie nie mniej niż 9 zestawów obiadowych dziennie; 3) we wrześniu 2019 r. 15 zestawów obiadowych; 4) w październiku 2019 r. 30 zestawów obiadowych; 5) w listopadzie 2019 r. 30 zestawów obiadowych; 6) w grudniu 2019 r. - 135 zestawów obiadowych w tym: Wykonawca w dniu 20 grudnia 2019 r. dostarczy do Świetlicy „STER” (na godzinę 11.30) 120 zestawów obiadowych (60 zestawów obiadowych określonych w poz. 17 i 60 zestawów obiadowych z poz.18 tabeli w pkt 2.5 SIWZ).Łączna przewidywana ilość zestawów obiadowych: 537. Wykonawca z zastrzeżeniem pkt 2.3 lit. a, b, f SIWZ przygotowywał będzie posiłki spośród zestawów obiadowych określonych w tabeli określonej w pkt 2.5 SIWZ. Kolejność realizacji jest dowolna, jednakże w każdym dniu Wykonawca przygotuje inny zestaw obiadowy. Wykonawca nie może wykorzystywać do przygotowywania posiłków produktów wysoko przetworzonych, a dostarczane przez Wykonawcę posiłki nie mogą być przygotowywane wcześniej niż w dniu ich wydania. Dostarczane posiłki powinny być dobrej jakości i posiadać odpowiednie walory smakowe i estetyczne. Wykonawca w okresie obowiązywania umowy zobowiązany będzie do sporządzania miesięcznych jadłospisów (spośród wymienionych wyżej zestawów). Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć jadłospis do Świetlicy „STER” najpóźniej w pierwszym dniu dostawy z danego miesiąca. Zmiany w dostarczonym jadłospisie są dopuszczalne wyłącznie za pisemną zgodą Zamawiającego. Zamawiający zobowiązuje się przedstawić Wykonawcy szczegóły miesięcznych zamówień (ze wskazaniem daty dostawy i ilości zamawianych zestawów obiadowych) w następujących terminach: 1) w dniu podpisania umowy – dotyczy realizacji zamówienia w miesiącu lipcu 2019 r.; 2) w terminie do 29 lipca 2019 r. – dotyczy realizacji zamówienia w miesiącu sierpniu 2019 r; 3) w terminie do ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedzającego zamówienie – dotyczy pozostałych miesięcy. Korekty zamówienia co do ilości zamówionych obiadów następować będą na dwa dni przed planowaną dostawą. Przy sporządzaniu posiłków Wykonawca uwzględni wymagania wynikające z rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U. z 2016 r. poz. 1154). W przypadku, gdy Wykonawca nie dostarczy w godzinach wskazanych w pkt 2.2 SIWZ posiłków w zamówionej ilości, gdy ich gramatura nie będzie zgodna z umową, lub gdy z powodu złej jakości nie będą nadawały się do spożycia - Wykonawca zobowiązany jest do uzupełnienia brakujących porcji lub dostarczenia posiłków odpowiedniej jakości w czasie nie dłuższym niż 15 minut od telefonicznego wezwania przez Zamawiającego do usunięcia ww. nieprawidłowości. Wezwanie do usunięcia nieprawidłowości Zamawiający przekaże osobie, którą Wykonawca wskaże w umowie jako osobę upoważnioną do kontaktu z Zamawiającym, a w przypadku braku możliwości skontaktowania się z tą osobą - bezpośrednio osobie, która dostarcza posiłki do Świetlic MOPS. Odstępstwo od reguł wymienionych w pkt 2.2 – 2.11 SIWZ Zamawiający będzie traktował jako naruszenie istotnych postanowień umowy. Realizacja zamówienia może być powierzona podwykonawcom. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie zakres zamówienia, który powierzy podwykonawcom oraz podać nazwy (firmy) podwykonawców. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego przedmiotu zamówienia, jednakże nie więcej niż 10 % wskazanej w pkt 2.4 SIWZ ilości, bez prawa roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. Zgodnie z art. 29 ust. 3a Ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy dotyczy osób wykonujących następujących czynności: 1) przyrządzanie potraw, dań, przekąsek, zapewnienie sprawnej organizacji funkcjonowania kuchni oraz odpowiedniej jakości podawanych potraw. Osoba wykonująca te czynności powinna mieć wykształcenie gastronomiczne (technik, zawodowe, policealne) - kucharz - 1 osoba; 2) wykonywanie funkcji pomocniczych, pomoc kuchenna, - pomoc w przygotowywaniu posiłków, zmywanie naczyń, sprzątanie i inne czynności pomocnicze) - pomocnik kucharza - 1 osoba. Ww. osoby winny być zatrudnione co najmniej na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego zatrudnienia w to miejsce innej osoby. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 2.15 SIWZ czynności. Zamawiający jest uprawniony w szczególności: do żądania złożenia oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia wymogów, żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów oraz do przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. W celu potwierdzenia zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 2.15 SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu (najpóźniej w dniu podpisania umowy) oświadczenia, że przy realizacji zamówienia osoby wymienione w pkt 2.15 SIWZ są zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę na okres realizacji umowy ze wskazaniem wymiaru czasu pracy i czynności, jakie będą wykonywać. W przypadku konieczności wprowadzenia zmian zatrudnionych osób Wykonawca powiadomi Zamawiającego o zmianie i dostarczy odpowiednie oświadczenie najpóźniej w dniu rozpoczęcia pracy przez nowego pracownika. Minimalna ilość osób i forma ich zatrudnienia nie może ulec zmianie. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55321000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi wykazać, że posiada uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie produkcji żywności (posiłków) oraz świadczenia usług cateringowych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przypadku oferty złożonej przez wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) - wykonawcy są zobowiązani dostarczyć pisemne pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w trakcie postępowania. Pełnomocnictwo może także obejmować umocowanie do zawarcia umowy. 2.Formularz ofertowy 3. Oświadczenie w zakresie wypełnienia przez Wykonawcę obowiązków informacyjnych, o których mowa w art. 13, art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach