Przetargi.pl
Przygotowywanie wydanie oraz dostarczanie dwudaniowych obiadów dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy w okresie od 01.01.2023r. do 31.12.2023r..

Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 02-495 Warszawa, Plac Czerwca 1976r Nr 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 277 34 60
  • Data zamieszczenia: 2022-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy
    Plac Czerwca 1976r Nr 1
    02-495 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 277 34 60
    REGON: 010227032
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowywanie wydanie oraz dostarczanie dwudaniowych obiadów dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy w okresie od 01.01.2023r. do 31.12.2023r..
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przygotowywanie oraz dostarczanie dwudaniowych obiadów dla świadczeniobiorców Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursus m.st. WarszawyA Usługa polegająca na przygotowaniu i wydaniu nie więcej niż 7586 obiadów rocznie w lokalu Wykonawcy 2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres usług:a) przygotowanie gorącego posiłku (temperatura min. 85st C.) składającego się z dwóch dań – zupy oraz drugiego dania b) w miarę potrzeb przygotowanie ciepłego posiłku dietetycznego wg wskazań lekarza dla osób będących na dieciec) wydanie obiadu podopiecznym OPS-u w lokalu Wykonawcy d) wydanie opiekunkom świadczącym usługi opiekuńcze na rzecz podopiecznych OPS, obiadów na wynos przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych i starszych – korzystających z pomocy Ośrodka;e) rozliczenie miesięczne wydanych obiadów na podstawie list osób korzystających z tej formy pomocy sporządzonych przez OPS i potwierdzonych przez Wykonawcę f) przedkładanie Zamawiającemu tygodniowego planu jadłospisu z uwzględnieniem zasad określonych w pkt. 8 zasad żywienia i komponowania zestawów obiadowych;3.Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji jadłospisu oraz przeprowadzenia kontroli jakości posiłków przez wytypowanych pracowników Zamawiającego.4. Za prowadzenie dokumentacji stanowiącej podstawę rozliczenia Zamawiający nie przewiduje dodatkowej opłaty, stanowi to koszt Wykonawcy. 5.Rozliczenie za przedmiotową usługę odbywać się będzie raz w miesiącu na podstawie prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury. Podstawę do rozliczenia za dany miesiąc będą stanowiły listy klientów OPS korzystających z tej formy wsparcia z podziałem na rodzaj przyznanego posiłku.B. Realizacja usługi przygotowania i dowozu nie więcej niż 5800 szt. obiadów rocznie pod wskazany adres placówki OPSu Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczenie obiadów dwudaniowych w liczbie do 30 sztuk dziennie od poniedziałku do piątku do punktu przy ul. Walerego Sławka 2. Przedmiotowe zamówienie obejmuje:a) przygotowanie gorącego posiłku składającego się z dwóch dań – zupy i drugiego daniab) dostarczenie gorących obiadów do punktu przy ul. Walerego Sławka 2 we właściwym opakowaniu biodegradowalnym (gwarantującym utrzymanie odpowiedniej temperatury posiłku oraz zasad higieny) zgodnie z normami prawa obowiązującymi w tym zakresie. Realizacja usługi przygotowania i dowozu nie więcej niż 5304 obiadów rocznie do miejsca zamieszkania świadczeniobiorców OPS Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczenie obiadów dwudaniowych dla nie więcej niż 17 klientów OPS objętych usługami opiekuńczymi. Usługa będzie polegała na dostarczeniu obiadu w odpowiednim opakowaniu zabezpieczającym przed utratą ciepła codziennie w godzinach 12-14 przez ok. 26 dni w miesiącu. Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia bądź zmniejszenia dziennej liczby dowożonych obiadów z powodu absencji klientów (choroba, wyjazd, zdarzenia losowe).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55321000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach