Przetargi.pl
Przygotowywanie wydanie oraz dostarczanie dwudaniowych obiadów dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy w okresie od 01.01.2023r. do 31.12.2023r..

Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 02-495 Warszawa, Plac Czerwca 1976r Nr 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 277 34 60
  • Data zamieszczenia: 2022-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy
    Plac Czerwca 1976r Nr 1
    02-495 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 277 34 60
    REGON: 010227032
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops-ursus.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowywanie wydanie oraz dostarczanie dwudaniowych obiadów dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy w okresie od 01.01.2023r. do 31.12.2023r..
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przygotowywanie oraz dostarczanie dwudaniowych obiadów dla świadczeniobiorców Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursus m.st. WarszawyA Usługa polegająca na przygotowaniu i wydaniu nie więcej niż 7586 obiadów rocznie w lokalu Wykonawcy 2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres usług:a) przygotowanie gorącego posiłku (temperatura min. 85st C.) składającego się z dwóch dań – zupy oraz drugiego dania b) w miarę potrzeb przygotowanie ciepłego posiłku dietetycznego wg wskazań lekarza dla osób będących na dieciec) wydanie obiadu podopiecznym OPS-u w lokalu Wykonawcy d) wydanie opiekunkom świadczącym usługi opiekuńcze na rzecz podopiecznych OPS, obiadów na wynos przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych i starszych – korzystających z pomocy Ośrodka;e) rozliczenie miesięczne wydanych obiadów na podstawie list osób korzystających z tej formy pomocy sporządzonych przez OPS i potwierdzonych przez Wykonawcę f) przedkładanie Zamawiającemu tygodniowego planu jadłospisu z uwzględnieniem zasad określonych w pkt. 8 zasad żywienia i komponowania zestawów obiadowych;3.Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji jadłospisu oraz przeprowadzenia kontroli jakości posiłków przez wytypowanych pracowników Zamawiającego.4. Za prowadzenie dokumentacji stanowiącej podstawę rozliczenia Zamawiający nie przewiduje dodatkowej opłaty, stanowi to koszt Wykonawcy. 5.Rozliczenie za przedmiotową usługę odbywać się będzie raz w miesiącu na podstawie prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury. Podstawę do rozliczenia za dany miesiąc będą stanowiły listy klientów OPS korzystających z tej formy wsparcia z podziałem na rodzaj przyznanego posiłku.B. Realizacja usługi przygotowania i dowozu nie więcej niż 5800 szt. obiadów rocznie pod wskazany adres placówki OPSu Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczenie obiadów dwudaniowych w liczbie do 30 sztuk dziennie od poniedziałku do piątku do punktu przy ul. Walerego Sławka 2. Przedmiotowe zamówienie obejmuje:a) przygotowanie gorącego posiłku składającego się z dwóch dań – zupy i drugiego daniab) dostarczenie gorących obiadów do punktu przy ul. Walerego Sławka 2 we właściwym opakowaniu biodegradowalnym (gwarantującym utrzymanie odpowiedniej temperatury posiłku oraz zasad higieny) zgodnie z normami prawa obowiązującymi w tym zakresie. Realizacja usługi przygotowania i dowozu nie więcej niż 5304 obiadów rocznie do miejsca zamieszkania świadczeniobiorców OPS Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczenie obiadów dwudaniowych dla nie więcej niż 17 klientów OPS objętych usługami opiekuńczymi. Usługa będzie polegała na dostarczeniu obiadu w odpowiednim opakowaniu zabezpieczającym przed utratą ciepła codziennie w godzinach 12-14 przez ok. 26 dni w miesiącu. Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia bądź zmniejszenia dziennej liczby dowożonych obiadów z powodu absencji klientów (choroba, wyjazd, zdarzenia losowe).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55321000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Kryteria dopuszczenia Wykonawców do ubiegania się o udzielenie zamówieniaO udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:a) nie podlegają wykluczeniu,b) spełniają warunki udziału w postępowaniu.2. Podstawy wykluczeniaZamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, w stosunku do których zachodzą przesłanki wykluczenia wskazane w art. 108 ust. 1 ustawy oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 15 kwietnia 2022 r., o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022, poz. 835).3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy spełniający warunki, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp tj.:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym (zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie);2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów (zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie);3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej : jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia nie mniejszą niż 200 000 PLN4) zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca musi wykazać poprzez załączenie do oferty dokumentów potwierdzających, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie o podobnym charakterze o wartości co najmniej 100 000 zł (słownie: sto tysięcy złotych)Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia poprzez sprawdzenie, że:- wpisane w wykazie zrealizowanych usług w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, że min. 1 zamówienie zostało wykonywane należycie. Wykonawca dołączy odpowiednie dokumenty (np. referencje i inne dokumenty) dotyczące min. 1 zamówienia wpisanego w wykazie.W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wykonane wcześniej, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa wyżej.Zamawiający dokonując oceny oferty pod kątem zdolności technicznej lub zawodowej sprawdzi, czy wykaz i załączone dokumenty potwierdzają spełnianie warunku w wyżej wymienionym zakresie. Jeżeli Wykonawca nie spełni warunku doświadczenia zawodowego w pełnym zakresie, będzie podlegał wykluczeniu z postępowania.Wykonawca musi wykazać, że dysponuje wykwalifikowanym personelem do wykonania przedmiotu zamówienia wpisując w wykazie personelu min. 2 kucharzyWykonawca oświadczy, że personel jest przeszkolony w zakresie pomocy osobomniepełnosprawnym zgodnie z wymogami ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. 2020 poz.1062).Zamawiający dokonując oceny oferty pod kątem dysponowania osobami zdolnymi do realizacji zamówienia oceni, czy wykaz osób przeznaczonych do wykonywania zamówienia (zał nr 3) potwierdza spełnianie warunku w wyżej wymienionym zakresie. Jeżeli Wykonawca nie spełni warunku osób zdolnych do realizacji zamówienia w pełnym zakresie, będzie podlegał wykluczeniu z postępowania.Wykonawca dołączy do oferty kserokopię dokumentu potwierdzającego kwalifikacje zawodowe kucharzy.Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje na czas realizacji zamówienia lokalem dostosowanym do wydawania posiłków na terenie Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy (z podaniem dokładnego adresu), dostosowanym zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie do potrzeb osób niepełnosprawnych, spełniającym poniżej opisane wymogi. Oferent dołączy do oferty dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu (np. umowa najmu lokalu lub dzierżawy).Wymogi dotyczące lokaluWykonawca musi dysponować lokalem położonym na terenie Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy przeznaczonym na działalność zgodną z przedmiotem zamówienia. Lokal wraz z zapleczem musi posiadać decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego o zatwierdzeniu lokalu i jego wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej zgodnie z ustawą z dnia 25.08.2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U z 2022 r. poz.2132) – do wglądu przy podpisaniu umowy. Wejście do lokalu musi być dostosowane do wjazdu wózka inwalidzkiego (min. szerokość 90 cm, zniwelowany próg, w przypadku sali na piętrze musi być zapewniona winda). W lokalu do dyspozycji klientów musi być bezpłatnie udostępnione WC z umywalką wraz z podstawowymi środkami czystości.Dysponowanie lokalem spełniającym w/w warunki Wykonawca potwierdzi poprzez wypełnienie i załączenie do oferty oświadczenia o dysponowaniu lokalem (zał. nr 4) wraz z dokumentem potwierdzającym tytuł prawny do lokalu (np. umowa najmu lokalu lub dzierżawy) na czas realizacji zamówienia.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w/w warunki zostaną uznane przez Zamawiającego, za spełnione jeżeli wykonawcy składający ofertę będą spełniać je łącznie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-11-18

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach