Przetargi.pl
Przygotowanie oraz dostarczanie posiłków gorących uczniom w okresie od 03 września 2009 r. do 25 czerwca 2010 r. w ramach programu wieloletniego Pomoc państwa w zakresie dożywiania.

Urząd Gminy Wąsosz ogłasza przetarg

  • Adres: 19-222 Wąsosz, Plac Rzędziana 8
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 086 2731001 w. 18 , fax. 086 2731001
  • Data zamieszczenia: 2009-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Wąsosz
    Plac Rzędziana 8 8
    19-222 Wąsosz, woj. podlaskie
    tel. 086 2731001 w. 18, fax. 086 2731001
    REGON: 00054850200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowanie oraz dostarczanie posiłków gorących uczniom w okresie od 03 września 2009 r. do 25 czerwca 2010 r. w ramach programu wieloletniego Pomoc państwa w zakresie dożywiania.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przygotowywanie oraz dostarczanie posiłków gorących uczniom do punktu wydawania posiłków znajdującego się w Gimnazjum w Wąsoszu ul. Piaskowa 13 ,19-222 Wąsosz oraz do punktu wydawania posiłków w Szkole Podstawowej w Ławsku Posiłki te są przeznaczone dla osobób uprawnionym do ich otrzymywania na podstawie decyzji wydawanych przez Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wąsoszu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 12 marca 2004 r. (Dz. U. Nr 64, poz. 593 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 29 grudnia 2005r o ustanowieniu programu wieloletniego Pomoc państwa w zakresie dożywiania (Dz. U. Nr 267, poz. 2259 z późn.zm.). Ilość wydawanych posiłków dziennie szacuje się średnio : 1/Gimnazjum w Wąsoszu 90 sztuk dziennie przez 189 dni tj. ok. 17.010 posiłków , 2/ Szkoła Podstawowa w Wąsoszu 80 sztuk dziennie przez 189 dni tj. ok. 15.120 posiłków, 3/Szkoła Podstawowa w Ławsku 50 sztuk dziennie przez 189 dni tj. ok.9.450 posiłków Razem dziennie ok. 220 posiłków. W trakcie trwania zamówienia ilość wydawanych posiłków wyniesie około 41.580 posiłków. Zmiana ilości dziennych obiadów będzie podawana z 1-dniowym wyprzedzeniem przez Ośrodek Pomocy Społecznej. Każdy z posiłków dostarczanych przez Wykonawcę powinien składać się z zupy, drugiego dania, kompotu lub deseru z włączeniem owoców. Posiłek powinien spełniać polskie normy żywieniowe odpowiednie do wieku osoby uprawnionej do posiłku (tj. dla dzieci i młodzieży oraz osób starszych) w zakresie zaopatrzenia w jednostki kaloryczne. Oferta winna obejmować kuchnię tradycyjną, charakterystyczną dla regionu, z uwzględnieniem produkcji własnej posiłków. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić ofertę przykładowych posiłków z podaniem wagi poszczególnych dań oraz ich wartości kalorycznej wraz z ceną netto i brutto. Posiłki wydawane będą w trakcie trwania roku szkolnego 2009/2010, w dni nauki szkolnej od dnia 03.09.2009r. do 25.06.2010 r. (tj. przez ok. 189 dni) w godzinach pomiędzy 1030 a 1300 w związku z czym Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć posiłki do godz.10.15 Dostarczanie środków chemincznych do mycia naczyń w zmywarce .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 553210006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Odstąpiono od obowiązku wnoszenia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy i niniejszej SIWZ w tym: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności wymagane przepisami ustawy i prowadzą działalność o profilu odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, 5. Zobowiążą się do podpisania umowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 niniejszej SIWZ, 6. Zapoznali się ze SIWZ oraz warunkami przetargu i nie wnoszą żadnych uwag, 7. Złożą komplet wymaganych dokumentów, 8. Spełniają warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formuły spełnia - - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków, skutkować będzie wykluczeniem oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1Kompletny i podpisany formularz ofertowy wg załącznika Nr 1. 2.Aktualny zawierający dane od ostatniej zmiany, odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Z ww. dokumentu ma wynikać status prawny lub forma prawna Wykonawcy, profil działania, który musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia. 3.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, iż Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4.Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę. 5.Oświadczenie zgodnie z załącznik Nr 3. 6. Proponowany wzór umowy parafowany na każdej stronie przez wykonawcę 7. Decyzja dotycząca wymogów koniecznych dla zapewnienia higieny w produkcji posiłków z możliwością transportu tych posiłków do odbiorców zewnętrznych zapewniając jednocześnie proces mycia i dezynfekcji pojemników transportowych i wkładów GN. 8. Przykładowe jadłospisy w cenie wykazanej w przedstawionej ofercie. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli żądanych dokumentów do uzupełnienia tych dokumentów w określonym terminie. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 96 Prawo Zamówień Publicznych wszystkie oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne za wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, w odniesieniu do których Oferent składając ofertę zastrzegł, że nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania. Stosowne zastrzeżenie winno być opatrzone klauzulą: Nie udostępniać innym uczestnikom postępowania. Informację stanowią tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. z 1993 r. Nr 47, poz. 211 z późn. zm.). W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdego uczestnika postępowania. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://epodlasie.wipb.pl/biptest/ug_wasosz/bip/index.php
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach