Przetargi.pl
Wykonywanie prac remontowych, stanowiących bieżącą konserwację w budynkach stanowiących siedzibę Urzędu Miejskiego w Białymstoku w 2009 r.

Miasto Białystok ogłasza przetarg

  • Adres: 15-950 Białystok, ul. Słonimska 1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 869 60 02 , fax. 085 869 62 65
  • Data zamieszczenia: 2009-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Białystok
    ul. Słonimska 1 1
    15-950 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 869 60 02, fax. 085 869 62 65
    REGON: 00051500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie prac remontowych, stanowiących bieżącą konserwację w budynkach stanowiących siedzibę Urzędu Miejskiego w Białymstoku w 2009 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: wykonywanie prac remontowych, stanowiących bieżącą konserwację w budynkach stanowiących siedzibę Urzędu Miejskiego w Białymstoku w 2009 r., nie wymagających uzyskania pozwolenia na budowę, zgłoszenia w organie administracji architektoniczno - budowlanej. Wykaz budynków: Słonimska 1, Słonimska 2/2, Branickiego 9, Warszawska 21 piętro II, Składowa 11, Kilińskiego 6. 2. Zakres prac obejmuje wykonanie remontowych prac murarskich, tynkarskich, malarskich, posadzkarskich, ciesielskich, blacharskich oraz w zakresie instalacji elektrycznych i sanitarnych w zakresie wod-kan i c.o. przy użyciu materiałów własnych Wykonawcy. Prace polegały będą w szczególności na: a) montażu i demontażu ścianek działowych w pokojach, b) dwukrotnym malowaniu farbami emulsyjnymi ścian i sufitów, c) malowaniu farbami olejnymi ścian, d) wymianie wykładzin tekstylnych na nowe, e) montażu listew przyściennych, f) rozebraniu okładziny ściennej z płytek, g) licowaniu ścian płytkami na klej, h) układaniu terakoty, i) wymianie przyborów sanitarnych, j) wymianie osprzętu elektrycznego, k) montaż i demontaż okablowania strukturalnego, l) sprzątaniu i wywozie odpadów i gruzu po wykonanych robotach. Uwaga: Prace wykonywane będą etapami w czynnych budynkach biurowych, których funkcjonowanie poza obszarem robót nie będzie ograniczane. Należy przewidzieć realizację części prac po godzinach pracy Urzędu w dni wolne od pracy. Prace głośne i uciążliwe należy wykonywać wyłącznie po godzinach pracy Urzędu i w dni wolne od pracy. Wszelkie wyłączenia zasilania muszą być uzgadniane z Departamentem Obsługi Urzędu. Wymagany minimalny okres gwarancji na wykonane usługi będące przedmiotem zamówienia wynosi 3 lata licząc od daty protokolarnego odbioru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713150009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 5 000,00 zł. 2) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z póź. zm.) 3) Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić PRZELEWEM na rachunek bankowy w Banku KREDYT BANK S.A. II Oddział w Białymstoku, rachunek nr 07 1500 1344 1213 4004 9891 0000, a dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. 4) Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w kasie Urzędu Miejskiego ul. Słonimska 1, pok. 102 (oryginał), a potwierdzenie wraz z kopią złożonego dokumentu należy załączyć do oferty. Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie zamawiającego. 5) Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert, tj. do dnia 30 lipca 2009r. do godz. 08:45. 6) Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania. 7) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium po zawarciu umowy z wykonawcą, którego ofertę wybrano lub po upłynięciu terminu związania ofertą, lub po unieważnieniu przetargu, gdy protesty zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 8) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert lub został wykluczony z postępowania albo którego oferta została odrzucona, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. 9) Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, c) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: - zrealizowali z należytą starannością w ostatnich 3 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 3 zamówienia na wykonanie prac remontowych o wartości przynajmniej 400 000 zł. każde, - dysponują lub będą dysponować osobą (osobami), która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi uprawnienia zawodowe wraz z przynależnością do właściwej izby inżynierów budownictwa w specjalności budowlanej; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia przy założeniu, iż zapłata za wykonaną pracę dokonywana będzie w okresach miesięcznych w terminie 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionych faktur (lub korekty do faktury) zamawiającemu, - posiadają polisę ubezpieczeniową OC potwierdzającą ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 250 000,00zł., 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. 3. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty należy załączyć następujące oświadczenia oraz dokumenty lub ich kserokopie /odpisy/ poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) wykaz zamówień zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykaz winien zawierać zakres prac, termin, miejsce realizacji oraz wartość, a do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, iż prace zostały wykonane z należytą starannością - załącznik nr 3 do SIWZ, 3) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z udokumentowaniem ich uprawnień i kwalifikacji niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z rozdz. VI pkt 1 b) SIWZ - załącznik nr 4 do SIWZ, 4) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób niezbędnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt 3), wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - załącznik nr 4A do SIWZ 5) kopia polisy ubezpieczeniowej OC potwierdzająca ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 250 000,00 zł, 6) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22, ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 - na lub wg załącznika nr 2 do SIWZ, 7) dowód wniesienia wadium 2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) każdy wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokumenty określone w pkt 1 ppkt 1, b) warunki dotyczące wymaganego doświadczenia, posiadanego potencjału osobowego będą badane łącznie - dokumenty określone pkt 1 ppkt 2-5 powinien złożyć co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, c) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w pkt 1 ppkt 6 składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu bądź każdy z wykonawców oddzielnie. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 1 siwz, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: koszty zaopatrzenia i transportu
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialystok.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach