Przetargi.pl
Przygotowanie i wydawanie gorących posiłków klientom Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ustrzykach Dolnych

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 38-700 Ustrzyki Dolne, ul. Wyzwolenia 7
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4611868, 4613774, -75, -76 , fax. 013 4611868
  • Data zamieszczenia: 2013-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Wyzwolenia 7 7
    38-700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie
    tel. 013 4611868, 4613774, -75, -76, fax. 013 4611868
    REGON: 37000484700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowanie i wydawanie gorących posiłków klientom Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ustrzykach Dolnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na: przygotowaniu i wydawaniu gorącego posiłku - dwudaniowy obiad - klientom Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ustrzykach Dolnych przez 6 dni w tygodniu, tj. od poniedziałku do soboty. Przewidywana liczba posiłków w okresie realizacji zamówienia: 11.340 porcji. Liczba posiłków została oszacowana na podstawie okresu I - VI.2013 r. i nie jest wiążąca dla Zamawiającego w trakcie realizacji umowy, rzeczywista ilość posiłków wynikać będzie z liczby wniosków złożonych przez klientów tut. Ośrodka. - W godzinach wydawania posiłków klientom MGOPS - w lokalu musi obowiązywać całkowity zakaż sprzedaży i spożywania alkoholu, palenia tytoniu i wprowadzania zwierząt; - Wykonawca powinien dysponować lokalem przystosowanym do przygotowania i wydawania posiłków. Winien być on wyposażony w odpowiednie zaplecze kuchenne, salę konsumpcyjną, osoby korzystające z posiłków powinny mieć zapewniony dostęp do toalety oraz umywalki z dostępem do ciepłej wody i środków myjących; lokal ten powinien znajdować się na terenie Ustrzyk Dolnych w niewielkiej odległości od centrum miasta rozumianego jako ulica Rynek - maksymalnie 1 kilometr od centrum, lokal powinien spełniać odpowiednie warunki sanitarno - epidemiologiczne wynikające z przepisów prawa; - Wykonawca zapewni gorący posiłek dwudaniowy, tj. zupa - 450 ml; ziemniaki, makaron, ryż, kasze - 200 g; Porcje mięsa - 100 g;Porcje ryby - 100 g; Danie bezmięsne - 250 g, np. naleśniki; Danie półmięsne 250 g, np. bigos, fasolka po bretońsku, placek po węgiersku; Kompot 200 ml lub owoc;Surówka - 100 g. - Posiłek musi być bezwzględnie świeży i przygotowany w dniu wydawania. Obiad powinien być urozmaicony - te same potrawy nie będą powtarzać się częściej niż co 10 dni, porcje obiadu powinny być równe dla wszystkich uprawnionych. Wartość kaloryczna posiłku powinna być zgodna z normami ustalonymi przez Instytut Żywienia i Żywności i uwzględniać rację pokarmową dla osób dorosłych - Zamawiający zobowiązany jest do świadczenia usługi w okresie od 2 stycznia 2014 r. - 30 czerwca 2014 r. w dniach od poniedziałku do soboty, z wyjątkiem dni, o których mowa w ustawie z dnia 18 stycznia 1951 r. o dniach wolnych od pracy - Dz. U. z 1951 r., Nr 4, poz. 28 z późn. zm. oraz możliwością odstąpienia od jej świadczenia w celu wykonania remontów, prac naprawczych i konserwacyjnych jak również z innych uzasadnionych przyczyn, po uprzednim zawiadomieniu Zamawiającego, nie później niż na 30 dni od planowanej przerwy. - Usługa ma być świadczona zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia - tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r. Nr 136, poz. 914 z późn. zm. oraz w sposób uwzględniający zasady zdrowego stylu żywienia. - Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli prawidłowości świadczenia usługi przez Wykonawcę; - Posiłki wydawane będą na podstawie karnetów okazywanych przez osoby uprawnione. Karnety wydawane będą przez Zamawiającego na podstawie decyzji administracyjnych. Wzór karnetu zostanie uzgodniony podczas podpisania umowy; - Rozliczenie za wykonanie usługi będzie następowało na podstawie rachunków miesięcznych wystawionych przez Wykonawcę na podstawie faktycznej ilości wydanych obiadów w danym miesiącu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 553000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.ustrzyki-dolne.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach