Miasto Zamość ogłasza przetarg
- Adres: 22-400 Zamość, Rynek Wielki 13
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 084 6392084 , fax. 084 6393054
- Data zamieszczenia: 2012-01-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Zamość
Rynek Wielki 13 13
22-400 Zamość, woj. lubelskie
tel. 084 6392084, fax. 084 6393054
REGON: 95036874700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamosc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przygotowanie i realizacja zewnętrznej kampanii reklamowej na nośnikach wielkoformatowych typu billboard, promującej Miasto Zamość w kontekście projektu pt. Zamość miasto UNESCO, Pomnik Historii RP produktem turystycznym polskiej gospodarki. Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa (zwana dalej usługą lub zamówieniem) obejmująca przygotowanie i realizację zewnętrznej kampanii reklamowej na nośnikach wielkoformatowych typu billboard promującej Miasto Zamość w kontekście projektu pt. Zamość miasto UNESCO, Pomnik Historii RP produktem turystycznym polskiej gospodarki. Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SzOPZ) znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ i stanowić będzie załącznik nr 1 do umowy po jej zawarciu. 3. Projekt umowy stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Wykonawca jest zobowiązany do podjęcia wszelkich czynności w celu terminowego i prawidłowego zakończenia usługi wraz z niezbędnymi dokumentami, odbiorami i próbami. 5. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu jakościowego oraz pod warunkiem spełnienia wymagań technicznych zgodnie z opisem. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać usługę zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793422005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości: 5.000,00 zł, (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz.275 z późn. zm.).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zamosc.um.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zorganizowanie, obsługa i promocja imprezy plenerowej wraz z kiermaszem turystycznym oraz grą terenową promującej markę Szlaku Jana III Sobieskiego w ramach projektu Marka lokalna szansą rozwoju przedsiębiorczości na Szlacheckim Szlaku w województwie lubelskim
Dodano: 2016-06-17 - Wynajem 100 szt. billboardów wraz z usługą wydruku i wyklejenia (dwie kreacje po 50 szt. każda) w następujących miastach: 20 szt. Warszawa, 20 szt. Wrocław, 20 szt. Poznań, 20 szt. Trójmiasto, 20 szt. Kraków
Dodano: 2016-05-24 - Stworzenie i wdrożenie oraz zapewnienie usługi hostingowej strony internetowej www.prow.lubelskie.pl. [OP-IV.272.32.2016.NSZ]
Dodano: 2016-04-15 - Organizacja uroczystej Gali Ambasador Województwa Lubelskiego 2015 i Marki Lubelskie
Dodano: 2016-03-24 - Realizacja działań promocyjnych w projektach unijnych realizowanych przez Uniwersytet Medyczny w Lublinie; nr sprawy UM-ZP-262-72/15
Dodano: 2015-11-05 - Opracowanie i druk kalendarzy ściennych - II części.
Dodano: 2015-09-11 - Usługa polegająca na opracowaniu materiałów i narzędzi promocji oraz realizacji działań promocyjnych w zakresie artykułów sponsorowanych o projekcie pn. Rozbudowa infrastruktury naukowo - badawczej Uniwersytetu Medycznego w Lublinie spełniającej kryteria Dobrej Praktyki Laboratoryjnej (nr sprawy: UM-ZP-262-54/15)
Dodano: 2015-08-03 - Opracowanie graficzne i druk książki nt. ochrony zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży w ramach Miejskiego Programu Ochrony Zdrowia Psychicznego dla Miasta Lublin na lata 2012 - 2015
Dodano: 2015-07-14 - Wykonanie zadań promocyjnych realizowanych w ramach projektu Promocja marki lokalnej Urszulin - po pracy, Polesie jako części marki regionu z wykorzystaniem narządzi ICT.
Dodano: 2015-07-01 - Realizacja działań promocyjnych w projektach realizowanych przez Uniwersytet Medyczny w Lublinie (nr sprawy: UM-ZP-262-42/15)
Dodano: 2015-06-18