Przetargi.pl
Przygotowanie i realizacja ogólnopolskiej kampanii promocyjnej w Internecie i w mediach społecznościowych w ramach realizacji projektu pn. Akademicki Wrocław

Agencja Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej Spółka Akcyjna ogłasza przetarg

  • Adres: 50062 Wrocław, pl. Solny
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 783 53 10 , fax. 71 783 53 11
  • Data zamieszczenia: 2018-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej Spółka Akcyjna
    pl. Solny 14
    50062 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 783 53 10, fax. 71 783 53 11
    REGON: 2020423000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.araw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka akcyjna, której akcjonariuszami są gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowanie i realizacja ogólnopolskiej kampanii promocyjnej w Internecie i w mediach społecznościowych w ramach realizacji projektu pn. Akademicki Wrocław
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Opis przedmiotu zamówienia Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. Akademicki Wrocław (dalej jako: Projekt), w ramach którego ARAW S.A. w imieniu miasta Wrocław i 11 uczelni publicznych realizuje kampanię promocyjną mającą na celu przyciągnięcie na studia do Wrocławia utalentowane osoby z innych miast w kraju. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu krajowej kampanii internetowej powodującej zapoznanie się utalentowanych uczniów szkół średnich oraz studentów I stopnia studiów z wybranych regionów kraju ze stroną internetową projektu i w konsekwencji dokonanie wyboru studiów odpowiednio na I i II stopniu studiów w minimum jednej z jedenastu uczelni biorących udział w projekcie. II. Wymagania i kryteria 1. Cele: Głównym celem realizacji przedmiotu Zamówienia jest przeprowadzenie krajowej kampanii internetowej promującej stronę internetową (http://pokoleniew.pl) Projektu zawierającą informację o 11 publicznych uczelniach Wrocławia wskazanych przez Zamawiającego oraz mieście Wrocław jako wartościowym ośrodku akademickim, wśród utalentowanych uczniów szkół średnich oraz studentów I stopnia studiów, w szczególności tych działających w kołach naukowych i organizacjach studenckich. Podczas kampanii prowadzonej w Kanałach promocji, zaproponowanych przez Wykonawcę w Mediaplanie, Zamawiający zamierza uzyskać jak największą ilość klików oraz konwersji w formularzu zapisu do newslettera z określonych przez niego grup docelowych. 2. Grupa docelowa Grupę docelową przedmiotu Zamówienia stanowią: 1. Uczniowie ostatnich klas szkół średnich, laureaci i uczestnicy olimpiad szkolnych, laureaci i uczestnicy olimpiad i konkursów wiedzy, Przedział wiekowy: 16-20 lat Płeć: wszyscy Zainteresowania grupy docelowej: szkolnictwo wyższe, wybór studiów, akademickość, olimpiady i konkursy wiedzy, działalność kół naukowych i organizacji studenckich. Zasięg: zachodniopomorskie, lubuskie, wielkopolskie dolnośląskie, łódzkie, mazowieckie, opolskie, śląskie, małopolskie, podkarpackie, świętokrzyskie, lubelskie. 2. Studenci ostatniego roku studiów inżynierskich, w szczególności działający w kołach naukowych i organizacjach studenckich. Przedział wiekowy: 21-22 lata Płeć: wszyscy Zainteresowania grupy docelowej: szkolnictwo wyższe, wybór studiów, akademickość, olimpiady i konkursy wiedzy, działalność kół naukowych i organizacji studenckich. Zasięg: zachodniopomorskie, lubuskie, wielkopolskie dolnośląskie, łódzkie, mazowieckie, opolskie, śląskie, małopolskie, podkarpackie, świętokrzyskie, lubelskie. W ramach realizacji Zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania następujących zadań: 1. Szczegółowe zaplanowanie kampanii – w ramach mediaplanu 2. Wykonanie materiałów reklamowych (wykonanie niezbędnych zdjęć, banerów, grafik, treści reklamowych oraz haseł promocyjnych) – kampania będzie obejmowała minimum 20 kreacji tekstowych oraz 20 kreacji graficznych – w przypadku materiałów graficznych należy uwzględnić konieczność wykonania różnych formatów danej reklamy w stosunku do zaproponowanych kanałów promocji. 3. Wykupienie powierzchni reklamowej, ustawienie reklam w sieciach partnerskich, narzędzia typu Google AdWords, sieciach społecznościowych i innych kanałach dystrybucji reklamy zgodnie z przyjętym przez Zamawiającego Mediaplanem, 4. Uruchomienie kampanii reklamowej 5. Analiza kampanii reklamowej oraz raportowanie rezultatów kampanii reklamowej – nie rzadziej niż 1 raz na tydzień 6. Optymalizacja kampanii reklamowej w celu optymalizacji osiąganych wyników np. kosztu kliku, grup docelowych, danych behawioralnych i innych – działania optymalizacyjne muszą stanowić element raportu dla Zamawiającego. 7. Prowadzenie kampanii remarketingowej w celu optymalizacji konwersji w formularzu e-mail. Cele kampanii: 1. Kliknięcia przekierowujące do witryny; Zamawiający szacuje, że w ramach kampanii Wykonawca powinien dostarczyć ok. 120 000 klików reklam. 2. Konwersja: pozostawienie adresu e-mail ze zgodą na przesłanie informacji dot. studiowania we Wrocławiu. Optymalizacja: Kliknięcia linku do witryny / opłata za kliknięcie linku / koszt per konwersje/ Ustawienia kampanii: 1) Kampania musi uwzględniać reklamę wykorzystującą video dostarczone przez Zamawiającego, w taki sposób aby 30% środków kampanii przeznaczone było na treści video, a 70% na pozostałe media. 2) Kampania musi być precyzyjnie targetowana: demograficznie, na słowa kluczowe, na zainteresowania, tematy, regiony, 3) Wybrane do kampanii media powinny się charakteryzować nadreprezentacją grup docelowych. III. Wymagania dodatkowe 1. Przygotowanie raportów okresowych (po zakończeniu każdego tygodnia kampanii) oraz całościowego raportu po zakończeniu kampanii zawierającego a) Łączną liczbę wejść na stronę www, po kliknięciu w reklamę w poszczególnych mediach, b) Łączną liczbę unikalnych wejść na stronę www (UU), po kliknięciu w reklamę w poszczególnych mediach, c) Łączną liczbę wyświetleń reklamy, d) Łączną liczbę kliknięć w reklamę, e) Łączną liczbę wyświetleń reklamy w mediach społecznościowych (PV), f) Wskazanie CTR dla reklamy, g) Wskazanie CPC i liczbę kliknięć dla reklam z wykorzystaniem mediów, h) Wskazanie miejsc docelowych kampanii (wskazanie portali z podziałem na: portale z największą liczbą kliknięć i portale z największą liczbą wyświetleń reklamy) i) Skuteczność słów kluczowych w Google AdWords. 2. Dedykowany, indywidualny opiekun. 3. Zarządzanie kampanią do wskazanych grup docelowych kampanii reklamowych, w tym stały monitoring kampanii oraz bieżąca jej optymalizacja pod kontem efektywności. 4. Zarządzanie i realizacja płatności wobec właściciela wykorzystywanych mediów. 5. Dopilnowanie nieprzekroczenia wysokości założonego budżetu kampanii. 6. Wyłączenie kampanii w terminie zakończenia umowy lub w terminie osiągnięcia wysokości założonego budżetu kampanii.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79341400-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający, przed udzieleniem Zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: a. stosownego pełnomocnictwa (oryginał lub poświadczoną notarialnie za zgodność z oryginałem kopię) lub dokumentu, z którego będzie wynikało upoważnienie do podpisania oferty, b. w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach